Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hva tenker folk om Odd Future? Er vi lei?

Personlig finner jeg heller fram litt god, gammel Gravediggaz som briljerer med overlegen produksjon, særegne flows, og lyrikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lil Wayne eller Nas?

Megatungt på den ene siden, Nas uten tvil.

Noen som har sjekka ut nye Yelawolf albumet?

edit: Må bare takke alle som er flinke til å legge ut masse fet musikk her i tråden. Funnet utrolig mye bra, jeg ikke ville ha hørt om ellers.

Endret av Random Hero
Lenke til kommentar

(Thendrup kom faktisk fram til at han savna denne tråden litt, men passord og e-post til det gamle brukernavnet er glemt.)

Elzhi-konsert.

Strålende innlegg.

Hva syntes du om Elmatic-skiva? Jeg synes hele opplegget med å gjenskape beatsa med live-instrumenter funka veldig bra, og, som du sier, Elzhi kan ræppe de fleste i stykker, men det skorter litt på innholdet. Det som gjør original-Illmatic til ei så fantastisk skive, for meg, er at Nas skaper et jævla interessant tekstunivers man blir dratt inn i. Når man hører på One Love er det nesten som om man sjøl sitter på en benk i Queensbridge og skriver brev sammen med Nas. Elzhi er ikke helt der, han blir litt for flinkis. Så absolutt verdt å høre på, men det gir ikke et langvarig inntrykk.[/littstreng]

Endret av Store_Guru
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fu Schnickens er jo mææææææd slept on, ANBEFALES for de som ikke kjenner til de.

Fu-Schnickens Feat. Shaquille O'Neill (!!!) - What's Up Doc? (K-Cut's Fat Track Remix)

Husker ei Fu-Schnickens-låt hvor en av gutta nyser fullstendig i takt. (Eller var det Das EFX?)

Shaq ga ut fire(!) studioalbum, det første av dem solgte til platina. Vilt.

Jepp, det er god musikk spør du meg.

SoulChef - Good Music

Hvor har jeg hørt det samplet før?

Kom på det: MED feat. Talib Kweli - Classic

Endret av Guru no.1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...