Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig låt, MKej!

Mens vi er inne på norske produsenter... Slenger inn en nesten litt for dyp norskspråklig låt. Verk har mye på hjertet og til tider kan det være vanskelig å tolke alt. Krüger gjør som vanlig en fantastisk jobb bak spakene. Min favorittlåt av Verk. :)

Verk - Alkymist

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Jepp, lagd mye dårlig musikk i det siste (med andre artister). Heldigvis spilte han mye gammelt og kult på konserten. Snoop er uansett en jævlig kul og superchill fyr :D

Ja, det gamle er awesome! Har jo begynt å høre aktivt på rap igjen. Da er det Snoop, Xzibit, Nate Dogg, Warren G, Immortal Tech osv for full pupp! Digger'e

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tips til rap som Immortal Tech, AOTP og Jedi Mind Tricks? Er ikke no spess fan av Vinnie Paz som soloartist. Han skriver bare psychoparanoide tekster om illuminati.

Jeg har begevet med veldig vekk fra "aggresiv" hip-hop i løpet av det siste året. Men før gikk det stort sett i Ill bill, non phixion, la coka nostra, pyscho realm, sick jacken, osv, kanskje noe av det er aktuelt for deg å sjekke ut, med mindre du allerede har gjort det? :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til rap som Immortal Tech, AOTP og Jedi Mind Tricks? Er ikke no spess fan av Vinnie Paz som soloartist. Han skriver bare psychoparanoide tekster om illuminati.

Jeg har begevet med veldig vekk fra "aggresiv" hip-hop i løpet av det siste året. Men før gikk det stort sett i Ill bill, non phixion, la coka nostra, pyscho realm, sick jacken, osv, kanskje noe av det er aktuelt for deg å sjekke ut, med mindre du allerede har gjort det? :)

Her var det noe jeg ikke har sjekket ut! Takk for svar! :)

Liker dette spesielt godt pga tekstene.

Hvertfall tekstene til Immortal Tech! RÆDDIS! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel, det er jo bare å sjekke ut de resterende medlemmene sine solo- og gruppealbum i AOTP. Outerspace, Reef the Lost Cauze, Apathy, Celpth Titled, 7L & Esoteric ... Chief Kamachi.

Sinnsykt at Big L ikke er på listen.

Men, det sto jo "hip hop" tho, which means... Big L hører ikke med i listen, da han hører med i listen "Rap".

???

Dessuten går Big L under D.I.T.C. (Diggin' In The Crates Crew), nevnt på førstesiden.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...