Aiven Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 På 90 tallet fikk vi nye artister som gikk inn på filosofiske, historiske og mytologiske tankerekker. Ellers har man hatt artister opp mot flotte poetiske tekster, dog har ingen klart det sistnevnte på en utmerket måte. Litt snodig det der egentlig, at det er så få poeter. Det kom en dag da jeg innså at tekstene til pac ikke var like kjekke som mannen selv Nesten et år siden jeg postet denne sist, så jeg lar det stå til (Hører ikke så mye hipp hopp om dagen). Zion I - Inner Light (Icey Mix) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Den var skummel og ga meg en uhyggelig følelse Dude, Pharoahe Monch er jo the shit! Pharoahe Monch - The Truth Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Også en Nice klassiker!! Geto Boys - Mind Playing Tricks Også har jo Scarface en nesten helt lik sang.. -------------------- Hva slags Hodetelefoner bruker dere når dere hører på Musikk? altså Hip-Hop?? Bruker selv Koss Porta Pro.. Endret 9. februar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Prodigy, aka P. fra mobb deep. Han er etter min mening den beste rapperen rent lyrisk sett. Han har blitt bare dårligere og dårligere etter mobb deep signa g-unit, men de var blitt dårligere generelt så de hadde ikke mye valg. De har for lengst blitt "sell outs" for å si det på den måten Her er en klassiker fra da mobb deep var best. underground hiphop NaS er også med i denne videoen, også en av de beste rapperne i historien Mobb Deep - Survival of the Fittest Se filmen hos Youtube Yo, yo We livin this til the day that we die Survival of the fit only the strong survive (We still livin it) We livin this til the day that we die Survival of the fit only the strong survive (Thug life, we still livin it) We livin this til the day that we die Survival of the fit only the strong survive (We still livin it) We livin this til the day that we die (we livin this til the day that we die) Survival of the fit only the strong survive (survival of the fit only the strong..) Endret 10. februar 2009 av HaLV Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Virkelig god lyrisk sang det der, HaLV. Virkelig god sang som jeg faktisk ikke har hørt. Har faktisk hørt relativt lite av Mobb Deep. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sjekk ut The Infamous. Et av de beste og mest gjennomførte album som er laget innen hiphop. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 -------------------- Hva slags Hodetelefoner bruker dere når dere hører på Musikk? altså Hip-Hop?? Bruker selv Koss Porta Pro.. Porta pro blir for pinglete Jeg har Sennheiser HD 555 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sjekk ut The Infamous. Et av de beste og mest gjennomførte album som er laget innen hiphop. Takk for tipset! Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Lil' Wayne har sammen med mange andre forandret sjangeren hip-hop som pleide å uttrykke sterke meninger. Vil heller si de har brutt seg ut av sjangeren og beverger seg dramatisk mot Pop. Mainstream kommer og går, Hip Hop består. Kveldens låt for min del: Big L - Put It On "I've got the wild style, always been a foul child/ my guns go boom boom and your guns go bow pow" Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous snurrer fortsatt på anlegget med gjevne mellomrom. Edit: MKej, går du rundt med de på gaten? Funker det fett? Endret 9. februar 2009 av stoltz Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Skal på Check the Rhyme i dag Beatnuts, Lords of the Underground, The Alkaholiks, Paris og Jeru the Damaja Fy f... det kommer til å bli så sykt! Endret 10. februar 2009 av TommyTheGun Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mye fet musikk her nå, keep it coming! HalV og TommyTheGun: Husk på artist og tittel på låt, så det er mulig å søke på i tråden. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kveldens låt for min del: Big L - Put It On Den var nice Bun-B ft. Scarface ft. Young Yeezy - Pushin' Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ingen som har noen Jedi Mind Tricks billetter til overs? =/ eL da Sensei - Crowd Pleasa Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) -------------------- Hva slags Hodetelefoner bruker dere når dere hører på Musikk? altså Hip-Hop?? Bruker selv Koss Porta Pro.. Porta pro blir for pinglete Jeg har Sennheiser HD 555 Jeg bruker AKG K 414 P. Er ok fornøyd med de. De skjermer også ekstern støy bedre enn Koss SportaPro som jeg hadde før. Så jegkan ikke svare på det. Han må ha en fantastisk manager som har kjørt han frem, ala manageren til Sissel Kyrkjebø. Kom igjen, sammenligner du Lil Wayne med Kyrkjebø? Sistnevnte har jo talent! Flipsyde - Happy Birthday Dårlig versjon, samme som jeg hadde på mp3 spilleren for 3 år siden Lenge sida jeg sist hørte denne. En av sangene som virkelig fanger en spesiell atmosfære. Flipsyde - Happy Birthday er, helt ærlig, den eneste rappesangen jeg får gåsehud av hver gang jeg hører den. Belive it or not. Tror noen synes slike sanger er cheesy, men jeg er uenig med disse og enig med dere. Når man hører på innholdet i teksten blir det for dumt å kalle det cheesy. Jeg er jævli svak for ektefølte og ærlige hip-hop-låter. Så en annen track jeg synes er enorm er den jeg poster under her. Dønn ærlige vers fra samtlige mcs og med gangstere som synger i refrenget. Skal ikke mer til før jeg er solgt, denne er bankers på mp3spilleren Sikkert mange som mener denne er cheesy også, men det driter jeg i N.O.R.E. (Noreaga) feat. Capone, Complexions, Gold (Oro) & Musaliny-N-Maze - Love Ya Moms Endret 10. februar 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Flipsyde - Happy Birthday er, helt ærlig, den eneste rappesangen jeg får gåsehud av hver gang jeg hører den. Belive it or not. Tror noen synes slike sanger er cheesy, men jeg er uenig med disse og enig med dere. Når man hører på innholdet i teksten blir det for dumt å kalle det cheesy. Jeg syntes på mange måter at det Flipsyde spytter under sangen virker veldig følelsefult. Ikke bare på grunn av teksten men litt også hvordan han gjennomfører sangen. Teksten har jo også i store deler mye av måten han spytter på også. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 @TommyTheGun: Lords of the Underground låten var feet, keep it coming. Dagens: AOTP - Tear It Down Se filmen hos Youtube Digg beat. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 MEGET høyt nivå i tråden nå, keep it up! ----- Noen som har hørt Def Jamaica? Kom nylig på at jeg hørte deler av det albumet back in the days, tror nesten jeg må anskaffe meg det. ----- Denne fikk veldig god respons for lenge siden i den forrige hiphoptråden, må dele perlen med de som ikke har hørt: Nasty Crew - Girls Love Nasty Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skjer med at alle sier at Lil' Wayne er så elendig? Tha Carter III eide hardt og solgte som faen.. så var det noen som sa at det var hjærnevasking med "I'm the best rappah alive". Det er faen meg det dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Beklager, Nikolai-N, men i dette forumet er du er nok blant mindretallet som synes Lil' Wayne er bra. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ett heldigvis svært begrenset mindretall. Spotify fant fram en svært interessant gruppe, som var helt herlig: IAM - Où la vie? (feat. Moïse) Jeg vil også anbefale noble art av samme gruppe, med Method Man og Redman Endret 10. februar 2009 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå