Blåbær Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg passer vel ikke så godt til denne tråden, da jeg regner med det er mest hardcore fans her. Men jeg hører stort sett ikke på rap/hip hop, med mindre det er noe som har blitt spilt på radio/tv og lign. Men jeg så denne videoen, linket fra denne tråden, ikke bry dere om at det er elektrogreier som er selv musikken. Men høres alt norsk rap nesten likt ut? Da mener jeg ikke musikken, men selve rappinga, altså stemmen. Alle låtene kunne like gjerne ha bli sunget av en og samme person. De eneste som skiller seg litt ut i mine øyne er Vinny (paperboys), Yosef (madcon), og en av folka fra warlocks. http://www.youtube.com/watch?v=SosW6j41uno&feature=player_embedded Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Æsj, hva er det du infiserer denne fine tråden med? Forøvrig er jeg enig; mye norsk rap er likt, men det er som oftest det kommersielle. Gatas Parlament, Diaz o.li synes jeg er særegent. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Æsj, hva er det du infiserer denne fine tråden med? Forøvrig er jeg enig; mye norsk rap er likt, men det er som oftest det kommersielle. Gatas Parlament, Diaz o.li synes jeg er særegent. God norsk rap er en kort liste, på min finner du Evig poesi, Apollo og Gatas parlament. Madcon har mye talent men det gjenstår å se om de vil redde verden, eller selge diplom is. Også har vi noen flinke hip hop produsenter. Blåbær: Med all respekt, det der er ikke hip hop, men elektropop med en fyr som prater "kult". Endret 7. juli 2011 av Avien Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Æsj, hva er det du infiserer denne fine tråden med? Forøvrig er jeg enig; mye norsk rap er likt, men det er som oftest det kommersielle. Gatas Parlament, Diaz o.li synes jeg er særegent. God norsk rap er en kort liste, på min finner du Evig poesi, Apollo og Gatas parlament. Madcon har mye talent men det gjenstår å se om de vil redde verden, eller selge diplom is. Også har vi noen flinke hip hop produsenter. Blåbær: Med all respekt, det der er ikke hip hop, men elektropop med en fyr som prater "kult". ... og klovner i kamp Ååå, Apollo! Hadde nesten glemt han bort. Hvite netter, utrolig kul låt. Setter på etter Scars of the Crucifix! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Støtter evig poesi, og har også sansen for nils m/ skils Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nnnnaaeaeeehh finnes da bra norsk hip hop http://www.youtube.com/watch?v=L0oGIr2UD_8 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ser ut som Doom/Ghostface's "Swift & Changeable" begynner å nærme seg. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Straight from the ma'fuckin' cassette! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Immortal Technique snakker ut mot intellektuell opphavsrett og grådige plateselskaper. http://www.2dopeboyz.com/2011/07/07/immortal-technique-speaks-on-downloading-video Endret 8. juli 2011 av Avien 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hassaan Mackey & Apollo Brown - Daily Bread Pre-order ship date: Tuesday, July 26, 2011 Pre-order Snippets "Drums got to be hard,...drums got to be hard at all times" Endret 8. juli 2011 av MKej Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Er masse, massevis av bra norsk rap. Vågsbygd Handy, Salvador Sanchez, Darkside of the Force, Gatas Parlament, A-Laget, El Axel, Breaknecks, Tredjestanden, Envy, Dreamon etc. etc. Endret 10. juli 2011 av ehs5 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Hassaan Mackey & Apollo Brown - Daily Bread Pre-order ship date: Tuesday, July 26, 2011 Pre-order Snippets "Drums got to be hard,...drums got to be hard at all times" Takk for tipset! Bestilles! Endret 11. juli 2011 av Aldrack 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 DOOMSTARKS - Victory Laps http://www.youtube.com/watch?v=Mvh38EjELJw 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 MIKE BOOGIE-ME AND BIGL http://www.youtube.com/watch?v=V4x1EucrMhQ Soundtrack fra dokumentaren: STREET STRUCK-THE BIG-L STORY som kommer i august/september Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) ^Ser fram til dokumentaren. Ventet på den en god stund nå, og håper de klarer å holde denne utgivelsesdatoen. ------------------------------ Stem på tidenes album fra 90-tallet - Trenger et par hip-hop album i topp 20 denne gangen. Endret 12. juli 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 36 Chambers og Liquid Swords hører uten tvil hjemme på en slik toppliste. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Stem på tidenes album fra 90-tallet - Trenger et par hip-hop album i topp 20 denne gangen. 90-tallet, Hiphops gyldne tiår! Public Enemy - He Got Game Nas - Illmatic Gang Starr - Moment of Truth A Tribe Called Quest - Midnight Marauders 2Pac - All Eyez on Me osv... Endret 12. juli 2011 av Avien Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 MOS DEF - MATHEMATICS 1 Lenke til kommentar
EMpathyXI Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Soundtrack fra dokumentaren: STREET STRUCK-THE BIG-L STORY som kommer i august/september Har du en kilde på dette? Det har gått sin tid. Den skulle ha kommet for lenge sida, men kom aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå