Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Fresh musikkvideo! Ikke ofte man ser egentlig. watch?v=UoePdFAGXE4 Hahah, so true! Endret 8. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Dette kommer til å bli så rått! Pete Rock & Smif N Wessun sammen på et album? Hva blir det? Monumental! 28. juni! http://www.youtube.com/watch?v=bXyVpoGsLjg Endret 8. mai 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Dette kommer til å bli så rått! Pete Rock & Smif N Wessun sammen på et album? Hva blir det? Monumental! 28. juni! Wow! Mye bra som kommer i sommer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Ja, tror det blir en fin hip-hop sommer, mye jeg ser fram til. Kool G Rap med nytt album om rundt én uke også. For øvrig veldig fet Guilty Simpson/J Dilla låt du postet på forrige side. Beaten var himmelsk! Endret 8. mai 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XSbZidsgMfw Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 SHAD - Rose Garden http://www.youtube.com/watch?v=q-mAMH5S6VA Det nærmer seg sommer og på tide med denne go låta! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Nevn fem favorittalbum, som du ikke skipper noen låter på, fordi det er kvalitet i alt fra beat, til tekst og alt imellom? Her er mine: Nas - Illmatic Gang Starr - Moment of Truth Brother Ali - Us Immortal Technique - 3rd World The Left - Gas Mask Endret 10. mai 2011 av Avien 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 The Clipse Hell Hath no fury The Clips Til The casket drops The Clips Re Up Gang Är ni med JAAAAAAUUUW ? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Warlocks - Stay Warm http://www.youtube.com/watch?v=Dnj2HDdGCR0 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Nevn fem favorittalbum, som du ikke skipper noen låter på, fordi det er kvalitet i alt fra beat, til tekst og alt imellom? Madvillain - Madvillainy GZA/Genius - Liquid Swords J Dilla - Donuts Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers) Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (ja, faktisk) Endret 10. mai 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Nå er jeg ikke typen som setter meg så veldig inn i tekster, men disse skivene spilles hyppig fra start ti slutt: Hijack - The Horns of Jericho GZA/Genius - Liquid Swords N.W.A - Straight Outta Compton The Coup - Kill My Landlord Swollen Members - Black Magic Det er de jeg har satt størst pris på i det siste. Men spiller også mye Run-DMC, gammel Cypress Hill, Jedi Mind Tricks, Gravediggaz osv. og. Spesielt om sommeren går det ekstra mye i hip hop. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) GZA/Genius - Liquid Swords Gravediggaz - 6 Feet Deep (Synes at albumet blir litt svakere på slutten, men det funker) Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca and the Soul Brother Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx Ikke mye spennende med andre ord. Endret 10. mai 2011 av Crippled Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Ja, der har jeg i alle fall mye å velge mellom. Skal prøve å holde det litt variert, for jeg kunne lett bare nevnt 4 favoritter på rappen: Enter the Wu-Tang, Liquid Swords, Only Built 4 Cuban Linx..., Ironman. But here it goes: Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers) (Denne klarer jeg aldri å holde meg unna, uansett.) M.O.P. - Warriorz (Masse energi, og klassisk Preemo!) Cormega - The Realness (Du sier Nas, jeg sier Cormega ... eller AZ) Jeru the Damaja - The Sun Rises in the East (Noen ganger hørt DJ Premier slik før?! Mørkt og dystert, og Jeru the Damaja leverer varene lett på mic'en.) Sunz of Man - The Last Shall Be First (Ubeskrivelig) Edit: Måtte selvfølgelige endre litt. Endret 10. mai 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Album? Jazzmatazz Volume II: The New Reality - Guru Revolutionary Vol 1. (Bonus Edition) - Immortal Technique Ellers er det ikke så mye teksten jeg henger meg opp i. Guru er en vinner i alt, i mine øyne. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Flott initiativ, Avien Her er min liste, med noen plater som kanskje ikke er så "kjent" The Left - Gas Mask (Banger fra start til slutt) Bop Alloy - Substantial and Marcus D Are Bop Alloy (Herlige jazzy beats fullt med gode tekster fra Substantial) Fashawn - Boy Meets World (Beste debut plata jeg har hørt på årevis, Exile leverer på produksjonen. Samsonite Man går enda på repeat) Nine - Cloud Nine (90 talls rap på sitt beste) The Last Emperor - The Legend of Bigfoot (Trenger ingen introduksjon) Endret 10. mai 2011 av MKej 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dette blir ikke lett, skal vi se. The Notorious B.I.G - Ready To Die Non Phixion - The Future Is Now Eazy E - Eazy Duz It Apollo Brown - Make Do Hopsin - Raw Ill Bill & Vinnie Paz - Heavy Metal Kings Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Veldig bra inititiv ja! - Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca and the Soul Brother - Gang Starr - Moment of Truth - N.W.A - Straight Outta Compton - Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy - GZA/Genius - Liquid Swords Rimelig mainstream, i know. 3 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mine 5 hiphop favoritter: Midnight Marauders - A Tribe Called Quest The Low End Theory - A Tribe Called Quest Madvillainy - Madvillain Liquid Swords - GZA/Genius My Beautiful Dark Twisted Fantsty - Kanye West Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 De albumene jeg ikke skipper noen låter er verken mange eller ukjente. - Eminem - The Eminem Show - Eminem - Recovery - Karpe Diem - Fire Vegger Sikkert flere.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mine fem favoritter må nok være: Dr. Dre - The Chronic. Denne er alt hørbart på, og alt holder god kvalitet. FOR en produksjon. Har hørt gjennom denne sikkert 100 ganger. Snoop Dogg - Doggystyle. I samme stil som The Chronic. What more can I say? Notorious BIG - Life After Death/Ready to Die. Disse kommer likt for meg. Life After Death har så sykt smoothe beats, mens Ready to Die bare er gritty og genial. NAS - Illmatic. Kort men godt fra start til slutt. Men er litt usikker på denne, for det finnes mange album jeg synes kan måle seg, men siden jeg absoulutt må velge 5 album får det bli denne. The Diplomats - Diplomatic Immunity. Lyrisk veldig svak, men fy flate så TJUKKE beats. Har du bass i høytaleren og setter på denne rister romemt. Må innrømme at den har noen skipbare tracks, men mesteparten er bare FLYTENDE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå