Onyx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 «Who slam harder, Onyx or Vince Carter?» Udødelig rim, udødelig minne fra MTV. --- Ser at jeg har sovet på Elzhi (jamfør stoltz litt lengere bak her). SturL, Concubinez var... syk. Se filmen hos Youtube Hør hvordan han får i gang «here we go!» på starten. Litt av en banger fra Oakland dette her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sikkert nevnt tusen ganger, men elsker seriøst sangen: M.O.P. - Cold as Ice Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sikkert nevnt tusen ganger, men elsker seriøst sangen: M.O.P. - Cold as Ice Gikk rett inn på iPoden min EDIT: Verdens beste sang! 2pac ft. Snoop Dogg - 2 of Americaz Most Wanted Se filmen hos Youtube RIP 2pac! Endret 5. februar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fat Joe - Success (DJ Premier Remix) Phat track. Nei, synes den var ganske tam. Synes egentlig det samme om den Saafir'en, Onyx. Du har bra smak , men alt fra 90's er ikke gull. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Æææh! Har ikke tilgang til noe av Nujabes på spotify lenger!! :( Nujabes feat. CL Smooth - Sky Is Falling Volumet skulle på CL skulle vært litt høyere, ellers upåklagelig. Utrolig chill produksjon av Nujabes nok en gang. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 har du nujabes på playlist har du fremdeles tilgang, men var no veldig lite nujabes der frå før og då. kanskje favoritten min for tiden Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Æsj. Hadde ikke på noen spillelister Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Celph Titled, for et orginalt navn Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser at jeg har sovet på Elzhi (jamfør stoltz litt lengere bak her). SturL, Concubinez var... syk. Elzhi er chillern Elzhi - Scattered Pictures Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) National Rap Show spiller noen godsaker nå, herlig. Så finn fram frekvensen, peeps. Torbjørn, vet hva du vil ha: Diamond D - The Hiatus. Endret 6. februar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Syntes det var på tide at noen ga respons på noe de ikke likte, også. Det er tross alt et diskusjonsforum, dette. Men ser at det ikke akkurat vekket voldsomme reaksjoner Den Diamond D'en likte jeg bedre, ja Mad Flows Grimm har noen bra tracks, bl.a. King of New York: Se filmen hos Youtube Endret 6. februar 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ny upload. Incise - Scorpion Tail Remix Ft. Need Not Worry Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Utrolig digg den phoNte, men liker den originale litt mer. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Das EFX - They Want EFX Fet retro sang jeg fant gjennom Fresh Prince of Bel Air videoer på YouTube. Klippet fra Fresh Prince of Bel Air der sangen er brukt! Endret 7. februar 2009 av Sund Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Cradle Orchestra - So Fresh ( Feat. Talib Kweli ) Se filmen hos Youtube Er det noe japanerne kan så er det og lage chill hip hop, damn Tips til dere som er intressert i jazzy/chill hip hop ta en tur inn om her: http://musicalschizophrenia.blogspot.com/ En drøss av album der Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Satt å diskuterte med en venn av meg her forleden. Spørsmålet var som følger. Hvilken artist mener du er best; Lloyd Banks eller Rick Ross? Litt interessert i å høre hva dere mener. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noe japanerne kan så er det og lage chill hip hop, damn Enig i det. Mye av det som var på In ya mellow tone 1 og 2 imponerte meg. Blant annet den ene feelgood remixen fra Cradle Orchestra av en Saint-låt. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Verbal Kent - Remain Hungry Ein unekteleg skit-tøff sang som dukka opp her i dag, det albumet vurderer eg å bestille Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noe japanerne kan så er det og lage chill hip hop, damn Enig i det. Mye av det som var på In ya mellow tone 1 og 2 imponerte meg. Blant annet den ene feelgood remixen fra Cradle Orchestra av en Saint-låt. Japanske hip-hop'en er fantastisk. Nujabes har i fleire måneder vore ein av favorittane, etter eg såg Anime-serien der han og noken andre lagde soundtracket (Samurai Champloo) Føler eg ikkje finner noke serleg bra liknande musikk på nettet, men er jo bare å leite Ellers er eg storfan av jazz-hop generelt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noe japanerne kan så er det og lage chill hip hop, damn Tips til dere som er intressert i jazzy/chill hip hop ta en tur inn om her: http://musicalschizophrenia.blogspot.com/ En drøss av album der Jess, ser ut til at Kweli er med på en god del av slike låter også. Takk for tipset om sida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå