Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

 

Ego trippin' - Tech n9ne[/b]

 

 

Buzzwordspammende brushode blenger bullshitrap for barnehagebarn?

 

 

Ja, nettopp. :nei:

Hør på leave me alone av tech n9ne. Og barnehage uttalelser som ikke sier noe meningsfult kan du holde for deg selv. (Eventuelt formulere deg som en over 12).

 

http://www.youtube.com/watch?v=5R3PMYOYIVo

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

 

 

Ja, nettopp. :nei:

Hør på leave me alone av tech n9ne. Og barnehage uttalelser som ikke sier noe meningsfult kan du holde for deg selv. (Eventuelt formulere deg som en over 12).

 

Det er jo bare babbel. Et oppkok av rim han har stjelt fra andre, som ikke har noen sammenheng. Spar meg. Fresh Redman låt btw.

 

edit: fikk meg flere gode lattere da jeg leste teksten på den låta. Men beaten var jo ålreit, neppe han som har laget den da.

 

 

i wish i had no problem with smackin a friend with a gat be snappin a chin...

 

All of ya need to try clit, and straight deny dick, leave us alone cuz you mentally damaged

 

 

:!:

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Så du sier at tech n9ne er piss, eller selve enkeltsangen? (Som forøvrig er ganske så mainstream, ja. Poenget er at jeg ikke er en som elsker lyrics til enhver tid. Me - Time av busdriver er noe jeg liker. Vi har forskjellig smak, jeg synes ikke det å høre om hvordan folk har vokst opp og alt drittet de har vært igjennom er det eneste som skal være innen rap.

Se på han, se på live-show, se hvordan flowen hans er. Hør på this ring.

 

Men ja, sjelløst å gi ut en mix-tape gratis og fremføre en sang som en ukjent sangskriver har skrivd. Det handler ikke om at han har vokst opp i ghettoen og hatt et tøft liv. Beklager.

 

EDIT: Og jo, han skriver sangene sine selv. Ikke ego trippin' though.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg synes lil' wayne er så kul. Han har så tøffe tatoveringer og skikkelig fete beats. For ikke å nevne de syke rhymesa.

 

Sammenligne lil' wayne og tech n9ne er idiotisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Nine is the number of completion - nine months of pregnancy, nine lives, 360 degrees (a complete rotation 3+6+0=9).

 

Tech er rapidgun fire fra en maskinpistol alá. Flowen til tech n9ne overgår det meste jeg har hørt i hele mitt liv.

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tech%20N9ne&defid=1715984

 

Får ikke posta før på lørdag i guess, enjoy the music.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Selvfølgelig har alle sine personlige meninger, men jeg må si meg uenig i den påstanden om at Tech N9ne overgår de fleste når det kommer til flow.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...