Blue Scholar Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Chill den også.. alle remixene er gode, men likte Norfside sin mix best, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tenkte alle som kun ramse om hvilken konserter dere har vært på ? Me first: The Roots Tungtvann Timbuktu Cunnin Thomax Har ikke vært på så mange jeg heller: Public Enemy CunninLynguists Talib Kweli og Jean Grae The Roots Promoe Jay-Z NERD Saigon Ken Ring Cool Kids Har kanskje glemt noe. Litt upraktisk når de fleste steder er 18+. Lowkey - Alphabet Assassin vs. Papoose - Alphabet Slaughter: Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) 50 Cent(Jepp, for 4-5 år siden) Jay-Z Ken Ring, Saigon & Tommy Tee Tungtvann, Karpe Diem, Jaa9 & OnklP, Madcon, Tee Productions(Kingsize 5års-jam) Jaa9 & OnklP(3-4 ganger) Fabolous(Varma opp for Fiddy) Paperboys(Varma opp for Fabolous, som varma opp for Fiddy) Dipset Lupe Fiasco Et par knallgode, et par kurante, og et par elendige konserter. Skulle bosatt seg i Oslo, de har jo knallkonserter hele tiden. Satser på det blir flere gode konsertopplevelser når den lille barnerumpa mi fyller 20 i løpet av året. Endret 1. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) 50 Cent(Jepp, for 4-5 år siden) Det må jeg også oppleve Ekke så gammel, så det kan si er en Konsert er minikonsert med Madcon på Strømmen Storsenter xD : P Det vil nok komme mer.. !! Noen som var på Fiftys konsert i Nord norge for en stund sia?? Den så hefti ut!! over 10000 mennesker der å greier Men synd 2pac døde, jeg ville garantert dratt på hans konsert, jo også kunne jeg tenke meg snoop konsert... Endret 1. februar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tro meg, du vil ikke oppleve det. Makan til drittkonsert. Eneste han gjorde var å bytte klær mellom hver låt og å pøse ut masse pistol-lyder. Men det var den gang jeg var ung og dum, og jeg kan i det minste se tilbake og si "haha, jeg husker jeg var på Fiddy-konsert". Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Eric B and Rakim - Follow the leader ! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Likte den sangen der, Tygg3n. Ja, hadde sansen for den. Blei typisk "høyre ihjel" sang for min del. har du spotify bør du sjekke ut resten av albumet deira Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Sadat X - Stages and Lights, fra '96: Se filmen hos Youtube Få med dere Prince Paul og Peanut Butter Wolfs podcast med Valentines-tema. Edit; '96 ikke '97. Endret 1. februar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eric B and Rakim - Follow the leader ! Neimen hei Åsmund! Er du back in biz?! Satan, det begynner å bli en stund siden Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Aldri hørt mye av denne gutten her, men det er generelt harde beats og tekster jeg rett og slett elsker av Hip hop. Hvis noen har noen andre harde sanger, for eksempel lignende jeg har postet i tråden, er det bare å anbefale. Fant denne sangen igjen etter en tur igjennom MediaMonkey. Dette er ikke det beste eksemplet av hva slags hip hop jeg liker, dog en fin pekepinn. Sangen er fra albumet London Town ifra 2007. Kano - London Town Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eric B and Rakim - Follow the leader ! Neimen hei Åsmund! Er du back in biz?! Satan, det begynner å bli en stund siden Halla Sturla! Jepp. Ikke fasekjøling da, men henger litt rundt på forumet Skjer om dagen? DJ Quik - Tonite Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fantastisk låt eg oppdaga i går Norsk fyr som blandt anna er med i NRS på P3, om du ikkje visste det frå før. Tommy Tee - Son n' Pops Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt wrackowracko på morgenkvisten: DJ Static Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter jeg fikk meg Spotify, har jeg fått sjekka ut masse fet hiphop jeg ikke kan forstå at jeg ikke har fått med meg før. Ukas låt for min del: Onyx - Slam Harder Se filmen hos Youtube Nå vet jeg hva jeg skal dra igang på vors til helga. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som var på Fiftys konsert i Nord norge for en stund sia??Den så hefti ut!! over 10000 mennesker der å greier Ja, så den i sommer. Var ville greier det, men 50 Cent live er rimelig Boyzvoice siden han er en playbackmester. Tony Yayo er forresten skrekkelig. Det var egentlig mer show enn det var musikk. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okei, jeg må bare rette på deg. Det sitatet der kommer ikke fra meg Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okei, jeg må bare rette på deg. Det sitatet der kommer ikke fra meg Hehe, kommer fra meg Men ja, tenkte meg at det var mer show.. xD Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ekke så gammel, så det kan si er en Konsert er minikonsert med Madcon på Strømmen Storsenter xD : PDu dro fra Bergen til Strømmen for å se Madcon? Jeg møtte på Critical rett før konserten siden jeg var på jobb da. Ålreit fyr. Etterpå hadde jeg pause og fikk med meg at Kapricorn mista mikrofonen idet jeg gikk forbi. -------- Tro meg, du vil ikke oppleve det. Makan til drittkonsert. Eneste han gjorde var å bytte klær mellom hver låt og å pøse ut masse pistol-lyder. Men det var den gang jeg var ung og dum, og jeg kan i det minste se tilbake og si "haha, jeg husker jeg var på Fiddy-konsert". Føler det samme. Når jeg husker tilbake, husker jeg hvor enormt dårlig 50 egentlig var live, så også et TRL-program for ikke så lenge siden, han hørte rett og slett ikke ut som seg selv. -------- Aldri hørt mye av denne gutten her, men det er generelt harde beats og tekster jeg rett og slett elsker av Hip hop.Hvis noen har noen andre harde sanger, for eksempel lignende jeg har postet i tråden, er det bare å anbefale. Fant denne sangen igjen etter en tur igjennom MediaMonkey. Dette er ikke det beste eksemplet av hva slags hip hop jeg liker, dog en fin pekepinn. Sangen er fra albumet London Town ifra 2007. Kano - London Town Høres ut som du burde høre Home Sweet Home-albumet til Kano, hvis du ikke har hørt det. Enda høyere koolness-faktor og hardere tekster og beats enn London Town-albumet, om du da har hørt det. Endret 3. februar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for svar, ehs5! Det skal garantert sjekkes ut! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heheh, er det noen her som har orden på sakene når det gjelder Britisk rap, så er det ehs5. Selv er jeg blitt hektet på The Roots igjen. Rising Down har snurret i spilleren en stund nå. The Roots - 75 Bars (Black's Reconstruction) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå