Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Æsj, at ikke Talib Kweli - Rush ligger ute på youtube. Spotify er jammen meg et bra program, og dere er nødt til å høre sangen. Finnes sikkert et eller annet sted, men hvis dere ikke har hørt den er det jammen meg en god sang av Talib. Sangen er fra albumet Quality som ble utgitt i 2002.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thend har rett, det er en offisiell remix. RSP er Harstad-rapper som liker grime, og det har vært snakk om noe collabo-arbeid mellom meg og han.

-------

Dette har vært bil-låta siste uka. Legg merke til fet wrackowracko (scratching) mot slutten av låta.

Gatas Parlament - Ut Og Spraye (Tommy Tee Prod.)

Se filmen hos Youtube

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Ah, takker for den linken. :)

Heheh, jeg har jo ikke peil. De har gitt ut masse, jo. :wee: Good shit.

@Darkbuster: Så ikke innlegget ditt, er Teamwork bra saker eller?

Edit: Dagens drittsang: Bangladesh - A.D.I.D.A.S (feat. Don Cannon)

Se filmen hos Youtube

Må si jeg foretrekker Lil Wayne sin A Milli fremfor denne her, altså. :D

Endret av stoltz
Lenke til kommentar
Har lagt ut videoer fra Miles Ahead / Bergen fra 1997 med Dj Noize og MC Supernat, 5 videoer, kommer 5 til etterhvert også:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Oh må mekkes mp3 av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...