Darkbuster Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Æsj, at ikke Talib Kweli - Rush ligger ute på youtube. Spotify er jammen meg et bra program, og dere er nødt til å høre sangen. Finnes sikkert et eller annet sted, men hvis dere ikke har hørt den er det jammen meg en god sang av Talib. Sangen er fra albumet Quality som ble utgitt i 2002. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kenn Starr - Nothing But Time Fra den meget undervurderte skiva "Starr Status" Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvilken låt det som RSP rapper er fra? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvilken låt det som RSP rapper er fra? Fra den låta du posta. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvilken låt det som RSP rapper er fra? Fra den låta du posta. No shit! Men det er jo en mashup, så den kommer vel fra en annen sang.... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei, det er en offisiell remix. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Thend har rett, det er en offisiell remix. RSP er Harstad-rapper som liker grime, og det har vært snakk om noe collabo-arbeid mellom meg og han. ------- Dette har vært bil-låta siste uka. Legg merke til fet wrackowracko (scratching) mot slutten av låta. Gatas Parlament - Ut Og Spraye (Tommy Tee Prod.) Se filmen hos Youtube Endret 30. januar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Heheh, flått at wrackowracko er blitt et utbredt begrep her på forumet. Litt mer wracko: DJ Static, Nat Ill & Promoe - Get Up, Get Out Se filmen hos Youtube Husker ikke om jeg har postet den før. Edit: Kom over denne oppkvikkeren: . Feeet, skal sjekke ut albumet. Endret 30. januar 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ahhh, gode minner da jeg linket albumet "Teamwork" fra Static & Nat Ill, og sangen fra stolt ble spilt 24/7 av vedkomne. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Min fav. fra den danske duoen er If the Mic Needs Rippin fra'96. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er dette Static og Nat Ill, Thend? Har de gitt ut album? Jeg slengte med en til låt i den andre posten, glemte å oppdatere siden. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Når jeg lurer på sånt pleier jeg å konferere med discogs.com, som som regel har relevant info. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ah, takker for den linken. Heheh, jeg har jo ikke peil. De har gitt ut masse, jo. Good shit. @Darkbuster: Så ikke innlegget ditt, er Teamwork bra saker eller? Edit: Dagens drittsang: Bangladesh - A.D.I.D.A.S (feat. Don Cannon) Se filmen hos Youtube Må si jeg foretrekker Lil Wayne sin A Milli fremfor denne her, altså. Endret 30. januar 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) De har et godt utvalg av 18 sanger der noen av dem stiller sterkt som favoriter, ja. De to beste er såklart "Raised On" og "Get Up, Get Out", men de har flere andre gode som for eksempel "The Fury of Nat", The Real, og Put It Down. Endret 30. januar 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Høres bra ut, skal undersøke det. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Bromstad Billionaires - Leike itj butikk Ingen som lo engang? Endret 4. februar 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har lagt ut videoer fra Miles Ahead / Bergen fra 1997 med Dj Noize og MC Supernat, 5 videoer, kommer 5 til etterhvert også: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Oh må mekkes mp3 av! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 EPMD til Bergen(og Oslo)! Noen som skal? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Mos Def - Ms. Fat Booty Se filmen hos Youtube Sangen starter ikke før etter 11 sekunder Men likevel, rå sang Spotify HTTP: http://open.spotify.com/track/2OsGdZYDdTK4pxDMsK0Blv Spotify URI: spotify:track:2OsGdZYDdTK4pxDMsK0Blv Edit: La til spotify link Endret 31. januar 2009 av Superdan Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mos Def er konge. Albumet Black On Both Sides kan anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå