Bytex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hahaha..."AK47 is my tool *maskingeværlyd*l/don't make me act a mothafuckin fool/" snille ver: "Yo dre what's the sound of my tool*maskingeværlyd*/now you know I'm about to act a fool" Utrolig. De må ha ledd seg fillete når de gjorde om låten sin til TV. Endret 9. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke rotete i det hele tatt. Det er faktisk veldig oversiktlig. Et youtube-klipp per post inkludert tittel og artist. Verre er det ikke. Savner Jedi Mind Tricks og Army Of The Pharaos kunne kanskje poppet opp på lista, ja. Neh, kanskje ikke de største der ute. Men JMT burde fått en sjanse. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg kan være enig i at litt diskusjon om låtene innimellom kunne gjort seg, men samstundes må vi huske på at en viktig grunn til at folk kommer innom tråden er for å oppdage ny musikk, og da er youtube praktisk å bruke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Da poster jeg video med orginalteksten. Den er bare glimrende, og fortsatt fengende som pokker. RIP Eazy-E. N.W.A-Straight Outta Compton (1989) Endret 9. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Straight Outta Compton er muligens det albumet jeg har dratt fram flest ganger her i livet, man blir rett og slett aldri lei. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Straight Outta Compton er det eneste albumet jeg har på vinyl. Og jeg eier ikke vinyl-spiller engang. Kool skive, rett og slett. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Herlig med ny tråd Når vi først er innom Compton, her er en fet låt fra MC Eiht fra Compton's Most Wanted. MC Eiht - Goin' Out Like Geez Flowen hans er så fet, god damn. Si hva dere vil, men jeg foretrekker denne karen over Eazy... any day. GEAH! Endret 9. januar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Dæven her snakker vi energi En sjelden liveversjon av Straight... Endret 9. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kjenner du til dancehall-sjangeren? Jamaica-basert musikksjanger som nærmest kan beskrives som en blanding av reggae og rap. Ville sjekket ut. Fant noe som het Reggaeton også, men skal fortsette og lete litt... Takk for svar for alle som har svart EDIT: Tror kanskje det må forandres i introen fordi det står "Hip-hop er en musikksjanger som vokste fram...." Men se i Signaturen min Endret 9. januar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Black Milk - The Matrix (feat Pharoahe Monch, Sean Price) Se filmen hos Youtube Fra et av fjor årets beste album, Premo on the beat Enjoy. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er Black Milk on the beat, Premo on the cuts. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Feit som faen for det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Statik Selektah i form gitt, Get Out the Way feat. Bun B & Cory Mo. Certified banger dette her. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Big L må jo være med på lista! Outkast? Hm, stusset litt over den. Hva med f.eks Common, Masta Ace, Ice Cube, osv..? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eminem, Dr Dre og 50 Cent må jo være med på listen, hvis ikke kan noen gi meg en grunn? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) N.W.A. er nevnt - ergo Dr. Dre. Dre skal ha big props for at 2001 aka. The Chronic 2 er en del av barndommen. Sies å være G-funkens far. Endret 9. januar 2009 av Onyx 1 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Big L må jo være med på lista!Outkast? Hm, stusset litt over den. Hva med f.eks Common, Masta Ace, Ice Cube, osv..? Masta Ace dekkes av Juice Crew og Ice Cube dekkes av N.W.A. Common bør med, ja. Og så stusser jeg over at du stusser over Outkast. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Synes ialfall Talib Kweli, A Tribe Called Quest, Little Brother og Immortal Technique fortjener å være på lista i førstepost! Nei stryk ATCQ, så Native Tongues nå Endret 9. januar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg tenkte på å legge til Dre, men lot være i og med at at N.W.A. står der. Føler ikke at 50 Cent er noe særlig til pionér, han er/var kanskje veldig populær, men han har ikke gjort noe grensesprengende, både hip pop og gangstarap var funnet opp før han kom inn i bildet. Eminem, kan jeg gjerne skrive inn i listen. Edit: Blir vanskelig etterhvert dette. Jeg kan ikke/gidder ikke å skrive inn alles favorittrappere, selv om de fleste av de siste forslagene var gode. Må allikevel ha en måte å løse dette på. Endret 9. januar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå