CypheroN Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 I går gikk det i Big L, nå går det i GZA! Liquid Swords klarer nesten å sparke 36 Chambers ned fra tronen - men bare nesten! Blir kult med Liquid Swords Part 2 som tydeligvis skal komme i år. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Vurderer MFDOOM, men det er desverre 10 dager før 18årsdagen min :S Noen andre som har tenkt seg på Wu-Tang i Juli da? Endret 7. juli 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Blir kult med Liquid Swords Part 2 som tydeligvis skal komme i år. Enda bedre at det er RZA som står bak hele produksjonen. Håper han fortsatt har 90-tallets Wu feeling i seg. Dog er jeg skeptisk til at det kommer i år, men det er lov å håpe. GZA + RZA slår jo aldri feil. Endret 7. juli 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vurderer MFDOOM, men det er desverre 10 dager før 18årsdagen min :S Noen andre som har tenkt seg på Wu-Tang i Juli da? Ring arrangør og få en verger, null stress Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vurderer MFDOOM, men det er desverre 10 dager før 18årsdagen min :S Noen andre som har tenkt seg på Wu-Tang i Juli da? Jeg skal til WU-konserten Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Håper MF Doom har lagt fra seg uvanen med å ikke møte opp på konsertene sine. Liggert sikkert hundrevis av klipp på YouTube der han bruker såkalte "doombots" som er etterlignere med playback. Tror jeg tar turen uansett. Billetter til Wu er allerede bestilt! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Angående Wu konserten ser jeg du kan kjøpe enten billeter med 18 år, eller med fri aldersgrense. Noen som vet hva forskjellene er? Får man stå andre steder og sånn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får stå i eget rom der du ikke får servert alkohol. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og eget rom vil si galleriet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skulle gjerne dratt på Wu-Tang med fetteren min, men gidder faen ikke stå på galleriet alene heller… Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan stå med meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for det, men jeg har egentlig ikke midler til det uansett. Skal på en konsert 31. Juli, så lommeboka blir assraped om jeg drar dit. Thx, anyway. Får håpe de (eller noen av medlemmene iaff) kommer neste år. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Fikk denne i posten i dag: Endret 8. juli 2010 av MKej Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Rockefeller søndag 22. august kl. 20:00 Reflection Eternal (Talib Kweli), MOP, Chali 2na (Jurassic 5) & Breakestra, Jake One & Freeway. Lett at jeg tar turen. Noen andre? Endret 9. juli 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ammagad! Skjer med gode bookings fortiden? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som har hørt igjennom The Roots How I Got Over? Er tilgjengelig på Spotify. Personlig synes jeg det er et OK album, ganske chill egentlig. The Fire, The Day, Dear God 2.0, Hustla (bonus) er favorittene. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det nye Roots-albumer er helt OK. Standard, god Roots-kvalitet, men intet å hoppe i taket for. __ Tid for litt grime: Tempa T - Chattin shit http://www.youtube.com/watch?v=4h2UGeUT4dQ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 How I Got Over var jo dødsbra. Et og annet svakt spor som vanlig, men mange sterke låter trekker jo opp helheten. Walk Alone Doin' It Again Hustla The Fire Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Vet ikke om så mange her har hørt om cyne jeg, har ikke orka å lese igjennom hele tråden. Søk litt på spotify, mye bra musikk av han imo. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Arabesque - Nuclear Ambition "This is a conceptual album, revolving around ‘Besque’ a post-apocalyptic Droid. Set in a future where the Earth has become a casualty of nuclear ambition, swept by monstrous, rumbling dust storms. He lives his solitary life amid his amassed artifacts of bygone human society. His head is a TV set, picking up an echoing satellite signal of repeats…shows and news footage rendering civilization’s flaws; War, Recession, Prejudice and the occasional ‘Three’s Company’ Episode." Nok er solid album fra Canada. Orginalt album med gode tekster, og friske beats Arabesque - Caravan of Love (feat. Nova Emad) http://www.youtube.com/watch?v=z1t5obRIsag Digger slutten på denne, som er hentet fra Nicolas Cage's tale fra Lord Of War. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå