Darkbuster Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tidløs vorsj-banger you said? Dr. Dre ft. Snoop Dogg -The Next Episode Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Fader, mye bra her nå...keep it coming! Synes denne var rimelig rå, ikke minst et godt budskap. KRS-One - Self Construction (Stop The Violence) Se filmen hos Youtube Endret 29. januar 2009 av fflex Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Sang eg fant i ein Nomak-mixtape her i dag, Tenkte den var verdt å dele Little Brother - Tension Se filmen hos Youtube Edit: såg no at eg hadde brutt reglene.. (fjerna Soulstice - Still love) Endret 29. januar 2009 av Tygg3n Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tidløs vorsj-banger you said? En av tidenes, var meninga. Men i øyeblikket er det Fuck Wit Dre Day som gjelder.^^ Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tygg3n. Sjekk førstepost. Maks en youtube-video pr. innlegg. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tygg3n. Sjekk førstepost. Maks en youtube-video pr. innlegg. Unnskyld! såg det no, var verkeleg ikkje meininga Meinte det var ein sånn regel, men kom på det etterpå Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hehe, går nok bra. Du kan gjerne legge ved en link til den andre da Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hehe, går nok bra. Du kan gjerne legge ved en link til den andre da Done, God tråd Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Misunner dere som får hørt på hip hop på vors. De jeg henger med hører bare på R&B, altså Akon og den slags tull. Prøvde en gang å bytte til Ooh Wee, en sang jeg trodde alle kunne nyte, men det ble umiddelbart byttet til en random R&B hit. ;< Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da får du bytte venner. Eller skaffe deg et flertall av hiphop-venner. Eller dra på vors til et hiphop-hode. Eller best: ha vors selv. Så tjener du panten også. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ha vorsj selv er jo det beste. Da er det bare å bestemme musikken selv, som Bob_3 sier. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Apropos gammel. Nå er det straks helg, og på tide med en tidløs vors-banger. Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day(And Everybody's Celebratin') Eazy-Es svar til Dr. Dre (Compton City Gs) "Dre Day only meant Eazy's payday!" Masta Ace ft. Leschea - Brooklyn Masala Endret 30. januar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jurassic 5 - Long Road To Glory Smooth Jurassic 5 låt. Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har lagt ut videoer fra Miles Ahead / Bergen fra 1997 med Dj Noize og MC Supernat, 5 videoer, kommer 5 til etterhvert også: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Veldig bra, mann. God lyd også. Du som filma dette? Lenke til kommentar
roc Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Misunner dere som får hørt på hip hop på vors. De jeg henger med hører bare på R&B, altså Akon og den slags tull. Prøvde en gang å bytte til Ooh Wee, en sang jeg trodde alle kunne nyte, men det ble umiddelbart byttet til en random R&B hit. ;< Er i samme båt, pluss at her går det også i hardstyle =/ Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Knall, Justin Time! Verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tja, må vel erkjenne det samme jeg og, da. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) En fet sang som visstnok skal være unreleased. Pac er bra lyrisk på denne. (Han er ikke alltid det.) 2pac & Big Daddy Kane- Where ever you are Se filmen hos Youtube Masta Ace ft. Leschea - Brooklyn Masala Fet sang Avien. Endret 30. januar 2009 av Lansky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå