Gnotten Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En sang fra et MEGET undervurdert album. Et av hip-hopens beste album. Gruppa heter InI og albumet "Center of Attention". Produsert av Pete Rock. Utgitt 1995. InI - Grown Man Sport Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En sang fra et MEGET undervurdert album. Et av hip-hopens beste album. Gruppa heter InI og albumet "Center of Attention". Produsert av Pete Rock. Utgitt 1995. Sant. Men albumet ble faktisk, merkelig nok, aldri offisielt utgitt før i 2003, men det ble, heldigvis, bootlegga på 90-tallet så folk fikk høre det. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Samme låt, 4 sider tilbake. Og ja, det er en utrolig fet låt for de som liker bokstavrim. Derfor tipper jeg stoltz liker den en del. Mer bokstavrim på slutten av denne: Elzhi - D.E.M.O.N.S. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Som LarsP sa om Sage Francis, sier jeg nå: Hvorfor har jeg ikke sjekka ut Aesop Rock før? Pløya meg gjennom på Spotify i går, det skal definitivt sjekkes ut nærmere. Aesop Rock - Daylight Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Glimrende låt, Bob_3! Vet ikke hvor populær denne gruppen er rundt her, og jeg har hørt veldig lite av dem egentlig. Uansett er det et eller annet jeg liker spesielt ved denne låten. Pleier å høre på den om morgenen når det er mørkt og kaldt ute, og jeg trasker bortover til skolen. Swollen Members - Deep End Endret 28. januar 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bra låt det der, Darbuster! Har alltid likt Swollen Members. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er vel ikke tilfeldigvis noen som selger biletter til Jedi Mind i Oslo? Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skulle poste klassikeren ''Nice & Slow - Sometimes i rhyme slow''. Dessverre fant jeg bare live-versjoner med dårlig lyd. Du finner den likevel på spotify, og du finner den sikkert lett på internett også. Likevel, av humoristiske grunner, så postet jeg bare denne skammelige versjonen på gøy. Den er forøvrig HELT forskjellig fra orginalen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hørte Soul Theory-mixtapen i dag, var grei. Ble ikke noe imponert, men var noen få beats jeg likte godt. Ayur - Children Of The Earth Kun instrumental, men digg som faen Nice Kom over en remix med 2pac. 2pac - Baby Don't Cry (Ayur Blend) Se filmen hos Youtube Not bad... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Denne er så nice - går aldri lei denne! Pete Rock feat. OC - Respect Mine Se filmen hos Youtube Må for øvrig legge til at jeg kjøpte denne da den kom for 11 år siden. Og jeg er bare 26 år ung Kjøpte Soul Survivor og Heavy Mental samtidig, husker jeg. To av de beste skivene jeg har. Ahh, the memories.. Endret 29. januar 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ikke værst! Det gode som tilhører barndommen varer evig sier nå jeg. Soul Survivor er herlig, favorittlåta må nesten være Mind Blowin'. Har du hørt sangen P.R. har samplet fra i den? Bud Shank with Clare Fischer - Elizete. Aaahhh. Endret 29. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enig, word.. Knallskive. Er selvsagt vanskelig å plukke ut en sang, og Mindblowin er også one sweet mellow-ass låt. Hadde ikke hørt originalen.. Mycket bra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enig ja, vanskelig å velge når man har vidunderformelen P.R. + en god rapper(e). Fortsetter med det jeg har funnet etter gravinga. Hard 2 Obtain (ironisk nok) - G.D., fra 1994: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Nice. Jeg liker litt uptempo tracks som den. Minner meg forresten om noe lignende tracks fra samme periode, uten at jeg kommer på nøyaktiv hva jeg tenker på. Noe Naughty by Nature eller House of Pain, kanskje. Du er svak for trompeten, Onyx Endret 29. januar 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er alltid svak for sånt. Fant en til her nå, Main One. Går fort for seg: Learn 2 Be a Man 4 Self. Endret 29. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jepp, ikke dum, ikke dum. Bare litt halfway rapping. Begynner å trekke på her nå. PzzZz Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har merkelig nok ikke hørt noe særlig av Little Brother før, men må si at det er helt rått. Little Brother feat. Kanye West ( Produced by 9th Wonder) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 kom over denne nå Veit ikke om den er gammel men..Syns den var festlig. Busta Rhymes - Arab money Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den er fra november, så den er altfor gammel til å postes her. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Apropos gammel. Nå er det straks helg, og på tide med en tidløs vors-banger. Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day(And Everybody's Celebratin') Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå