Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

H.I.F. Keith Elam! Noe så fryktelig tunglynt. :(

Mye tid har gått med på å høre alt av Gang Starrs låter. Det samme med Jazzmatazz. iPod-en var fylt opp til randen med Gang Starr- og Jazzmatazz-materiale.

*setter i gang med ny og frisk album-rip*

Lenke til kommentar

Hva tror folk om brevet til Guru a? Fake or legit?

Fullstendig fake. Ført i pennen av Solar. Ifølge familien lå Guru i koma fra han ble innlagt til sin død, så han kan umulig ha skrevet det.

_____

In other news. Shad fra London, Ontario er ute med sitt tredje album i disse dager. Sørgelig oversett rapper, absolutt verdt å få med seg.

Shad - Yaa I Get It

http://www.youtube.com/watch?v=1Moge_dQPeU

Lenke til kommentar

Kunne noen tenkt seg å smekke opp et par gode rap Spotify spillelister? Skal på en laaaaang biltur neste helg.

Du kan jo se om du finner noe du liker på min spilleliste. Blir oppdatert kontinuerlig med mye tilfeldig shit.

Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic

En fantastisk track, ja, men Kanye har lett det svakeste verset av de fire.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Flere som skal til Splash Festivalen i Tyskland til sommeren? Drar dit for første gang i år, etter en lineup som jeg synes var meget interessant. (Wu-Tang Clan, Boot Camp Clik, Masta Ace & Edo G, Nas & Damian Marley, Raekwon, Blu & Exile, Brother Ali, Tech N9ne, Missy Elliot etc.)

Hadde vært kult å møtt flere nordmenn, jeg vet Propaganda fra forumet skal. Har snakket litt med han, så mulig man kan møtes og ta en øl eller noe slikt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...