Blue Scholar Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Akkurat bestilt Nieve & Cook - Away With Words, Incise - Nobody's Story og In Ya Mellow Tone 1 og 2. Bestilte fra CDjapan. Gleder meg vilt! Blir ikke skuffet De folka burde nesten ansette meg som PR ansvarlig ass.. haha Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 K-OS, fra Canada. Musical Essence, 90's flavaaaaah dette her. Ahh. Se filmen hos Youtube Har vi snart en tidsmaskin i vente? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Chill sang, Onyx. Litt politisk rap jeg fikk hørt gjennom en kompis av meg som er kurder. Overraskende bra. Dillin Hoox - Homeland Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kom over en digg låt på youtube istad. Emanon - The Words Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fantastisk Onyx! Det andre jeg har hørt av K-Os har ikke vært i nærheten. Hvor får man tak i dette på mp3/fysisk format? Fant en til: K-Os - Rise Like The Sun Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Må bare poste den videoen her, ler like godt hver gang. Fantastisk swag på den kidden her! Forøvrig en låt jeg pusha som en gal da den kom. Lil Bow Wow Rapper Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Haha, er jo bedre enn Lil' Wayne, det der. Men det triste er at han er så mye flinkere til å danse enn meg. :glad: Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 De to K-Os låtene var digg. Mer sånt. En annen som er knall og har grom beat(etter min mening) Kardinal Offishall ft Lindo p - Burnt Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Big L ft. Shyheim - Furious Anger Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ettersom det ikke har kommet en eneste ordentlig skive så langt i 2009 (?), kunne det vært moro å fått noen nye impulser gjennom gamle artister. Mener å ha vært innom det meste, men av og til blir jeg overrasket. Så om noen har Spotify sleng ut en link til playlista di! Så skal jeg legge ut min når det blir litt mer oppdatert. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hilltop Hoods - The Nosebleed Section Chill låt. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Han har ikke fått noen form for representasjon på denne eller den forrige hip-hop tråden etter hva jeg har sett. Så det er på tide å slenge ut en sang av legenden. Big Daddy Kane - Any Type of Way Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Slenger ut denne på måfå, fordi den eier. Raekwon feat. Method Man, Ghostface Killa & Cappadonna - Ice Cream Cuban Linx har forøvrig gått seg varm den siste måneden. Endret 25. januar 2009 av athorb Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Se første post athorb. Må ha med artist og tittel. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fixed, var litt kjapp på avtrekkeren der. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Han har ikke fått noen form for representasjon på denne eller den forrige hip-hop tråden etter hva jeg har sett. Da har du ikke fulgt med. Show and prove var en gjenganger for litt tid tilbake. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Beklager, men er nødt til å poste den igjen selv om den ble postet i forrige tråd. Hvis noen har noe mer som er verdt å høre på av denne artisten vil jeg gjerne høre det. Virker som han har mye bra å spytte om, og han spytter også utrolig bra. Brother Ali - Victory (Come Forward) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Young Soldierz - If Tomorrow Comes Orgasmisk beat... embed funker ikke Endret 25. januar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Veldig bra folkens. stoltz: Ahh, takker. K-OS var helt klart bedre da, Musical Essence fra '93 og Rise Like the Sun fra '96. Shit, får frysninger av begge sangene. Det er noe med musikkvideoene fra 90-tallet som øker feelingen betraktelig, det litt kornete og uskarpe bildet. Over til The Legion - Legion Groove, fra '94: Endret 26. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Miilkbone - 2 All Y'all Se filmen hos Youtube Fra "Da Miilkrate", 1995. Noen som vet hva som skjedde med denne kisen? Kunne blitt stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå