Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) En politisk rapper, som er veldig aktiv politisk visstnok. Har ikke hørt noen sanger av han, men noen som har noe å anbefale? Endret 13. februar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En politisk rapper, som er veldig aktiv politisk visstnok. Har ikke hørt noen sanger av han, men noen som har noe å anbefale? Som jeg nettop nevnte Dance with the devil og point of no return er knallbra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk skal du ha får høre Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gleder meg til det Black Milk slipper ut i år. Her er en video der Curtis viser hvordan ståa er. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Passer fint en lørdagskveld med litt innabords. "Klassiker" på byen Too Short - Blow The Whistle Endret 14. februar 2010 av fflex Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) En politisk rapper, som er veldig aktiv politisk visstnok. Har ikke hørt noen sanger av han, men noen som har noe å anbefale? Bra intervju! Albumene Revolutionary Vol. 1 og 2, samt The 3rd World. Immortal Technique feat. Mos Def, Eminem and Jadakiss - Bin Laden Se filmen hos Youtube Endret 15. februar 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fant denne perlen i arkivet her hos meg: Primeridian. Kanye er på beaten. Stødige saker. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Immortal Technique feat. Chuck D and KRS-ONE - Bin Laden (Remix) Endret 15. februar 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fant denne perlen i arkivet her hos meg: Primeridian. Kanye er på beaten. Stødige saker. I følge discogs er ikke Kanye involvert? Uansett bra saker Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Driver å funderer på å bestille meg Snowgoons - German Lungers, men er import så må vente lenge. Flere som liker Snowgoons? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg hadde ikke kasta bort penga mine på Snowgoons. Om du skal ha noe tysk ræpp vil jeg heller anbefale noe fra gutta i Entourage-crewet fra Köln. Stef der Crashtest - Alles ist gut feat. Retrogott, Olek, Chlodwigplatz Pütz Money, O-Flow, Noy Riches & Sylabil Spill Lenke til kommentar
tainez Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Driver å funderer på å bestille meg Snowgoons - German Lungers, men er import så må vente lenge. Flere som liker Snowgoons? de har mange fete sanger jeg elsker Starlight Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Driver å funderer på å bestille meg Snowgoons - German Lungers, men er import så må vente lenge. Flere som liker Snowgoons? de har mange fete sanger jeg elsker Starlight Se filmen hos Youtube Snowgoons er meget populært hos meg for tida. Tar av. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg hadde ikke kasta bort penga mine på Snowgoons. Om du skal ha noe tysk ræpp vil jeg heller anbefale noe fra gutta i Entourage-crewet fra Köln. Snowgoons er et tysk producer-team, ikke rappere, til informasjon.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Sier du det, ja. For å utdype litt: Jeg har nok sagt det tidligere i tråden her, men jeg kan prøve å gjenta. Snowgoons høres ut som en generisk og fantasiløs tredjegenerasjonskopi av Stoupe. Pompøst, bombastisk og veldig kjedelig. Noen av låtene deres er ålreite, men det er først og fremst pga. bra rapping (men som regel får de maila inn uentusiastisk venstrehåndsarbeid fra middels gode undergrunnsfolk) og jeg har aldri klart å sitte gjennom et helt album fra dem. Et hederlig unntak er på førstealbumet sitt. En banger. Endret 15. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Et par låter på Trojan Horse var ganske fete. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 A Tribe Called Quest - Can I kick it? Skikkelig chill låt. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) A Tribe Called Quest - Can I kick it? Skikkelig chill låt. Får samme god-feeling hver gang jeg hører den. Blir aldri lei albumene til ATCQ. Edit: Slenger med en remix jeg snublet over for noen timer siden. Hva syntes folket? Jeru The Damaja - Ya Playin' Yaself (DL's Coctall Jazz Remix) Se filmen hos Youtube Endret 16. februar 2010 av Smål Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) A Tribe Called Quest - Can I kick it? Skikkelig chill låt. Får samme god-feeling hver gang jeg hører den. Blir aldri lei albumene til ATCQ. Edit: Slenger med en remix jeg snublet over for noen timer siden. Hva syntes folket? Jeru The Damaja - Ya Playin' Yaself (DL's Coctall Jazz Remix) Se filmen hos Youtube Fikk meg til å tenke på musikktimene på barneskolen av en eller anne grunn (tenker altså på de trepinnene du hører i bakgrunnen). Ikke ofte jeg hører de, men det gjorde seg i denna sangen. Likte sangen godt, takktakk! Hører ikke så fryktelig mye på Hip-Hop, men her er 1 sang jeg liker fryktelig godt: Camp Lo - Luchini (samplet fra Dynasty - adventures in the land of music) Se filmen hos Youtube redigert Endret 17. februar 2010 av nilsnilspils Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dere får unnskylde hvis det her er "obvious choices" og gammelt nytt Orker ikke lete igjennom tråden! De to nederste er postet før. Forumet har en søk funksjon, som du kan bruke til å sjekke dette. Videre er det i denne tråden kun lov med én video per bruker, per dag. Som du ser, har du brutt denne regelen og innlegget ditt vil bli moderert, dersom du ikke fikser det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå