Thend Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Husk regel 4, folkens! Jeg ser en del har forbrutt seg mot den i det siste. (Men hva annet enn lovbrudd kan man egentlig forvente seg fra hiphoppere. ) 4) Maks ett youtube-klipp pr. post (så post det beste du har for hånd, tenk kvalitetskontroll). Inkluder artistnavn og låttittel, og ikke post en video som nettopp har blitt postet. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Atmosphere - Painting Herlig låt fra en av mine favoritt skiver.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hørte et par mashup-låter av Wu-Tang Clan og The Beatles, og nå får jeg bare ikke nok. Genialt. Wu-Tang vs The Beatles - Uh Huh Se filmen hos Youtube Endret 8. februar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Husk regel 4, folkens! Jeg ser en del har forbrutt seg mot den i det siste. (Men hva annet enn lovbrudd kan man egentlig forvente seg fra hiphoppere. ) 4) Maks ett youtube-klipp pr. post (så post det beste du har for hånd, tenk kvalitetskontroll). Inkluder artistnavn og låttittel, og ikke post en video som nettopp har blitt postet. Veldig vanskelig å huske på den regelen der! Aaaanyways, måtte høre Death Is Certain igjen idag etter snakk på wu-corp forumet. Hands down feteste Royce albumet. Royce da 5'9" - I & Me Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Loket rundt på Spotify for å lete gjennom sanger til en spilleliste jeg har sammen med en kamerat og fant denne...Elsker beaten Link spillelisten! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ol' Dirty Bastard med DJ Premier på beaten. Slår ikke feil! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fortsatt ikke lei... Wu-Tang vs Beatles - Run Mye bedre enn orginalen imo.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fortsatt ikke lei... Wu-Tang vs Beatles - Run Mye bedre enn orginalen imo.. Veldig uenig. Helt greie låter, liszm0rz, men ikke noe mer. Og å sample Beatles er played out. Lenke til kommentar
recordsofthefleshgod Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Rubberoom - Sector Rush Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Mos Def - "Quiet Dog Bite Hard" Live @ Letterman Har allerede bestilt billetter til konserten 10.april på Rockefeller. Ikke verst å få med seg både Talib og Mos Def ila vinteren/våren. Endret 9. februar 2010 av fflex Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Redlight Boogie ft. Sean Price - Heat Rock Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 J Dilla - Time: The Donut of the Heart Se filmen hos Youtube I dag er det 4 år siden J Dilla gikk bort, R.I.P La oss dedikere denne dagen til han, oppfordrer alle til og poste sin favoritt sang av J Dilla Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gucci Mane, MIA X, Gangsta Boo, Oj Da Juiceman, Shawty Jay - Loud Pak Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Tråden trenger mer Jak Progresso, så jeg lastet opp en låt fra ett av de skjeldnere albumene til youtube, får se om jeg slenger noen flere opp senere. Jak Progresso - The closet cipher Endret 10. februar 2010 av Talwin Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 J Dilla - Time: The Donut of the Heart Se filmen hos Youtube I dag er det 4 år siden J Dilla gikk bort, R.I.P La oss dedikere denne dagen til han, oppfordrer alle til og poste sin favoritt sang av J Dilla Absolutt. Vanskelig, om ikke komplett umulig å velge en favoritt, men her er den siste jeg hørte på mp3 spilleren. J Dilla feat Guilty Simpson and MED - Jungle Love Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som har hørt noe av Intuition her? anways trenger hjelp til å finne ut hvilken sang han har samplet/hentet inspirasjon fra her i låta Lonely finner den her: http://www.myspace.com/intuition virker bare for kjent .... men klarer ikke komme på hvem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Vokalsamplet i refrenget avslører at det dreier seg om låta Just don't wanna be lonely. Blue Magic har gjort en versjon som kan høres på spotify (forøvrig et helt fantastisk album jeg linker til), men det høres ikke som om den godeste Intuition har brukt det opptaket der. Sikkert flere band som har brukt låta. Jeg skal etterforske mer. Endret 10. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Herlig =) Takk for feedbacken på den Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg spurte likesågodt Intuition sjøl (du finner ham her), men han visste det ikke han heller. Main Ingredient har gjort en annen innspilling av Just don't wanna be lonely. Kan det være den? Speeda litt opp? Endret 11. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hører masse på Young Buck om dagen, råååe saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå