Thend Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vi trenger jo flere debatter i denne tråden. Og om de er basert på misforståelser eller om de ikke treffer helt er det uansett bedre enn alt random youtubemølet som det er litt for mye av her. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dirty Oppland - Sjåre Bryme (Spotify) Ignoranse i femte potens, digg å høre på iblant Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne tråden er kveldsunderholdningen min. Dere bør bare steppe up argumentasjonen, det er fett å lese. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne tråden er kveldsunderholdningen min. Dere bør bare steppe up argumentasjonen, det er fett å lese. Approved. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hah, får se om vi kan få til litt. Dette er vel den "største hitten" fra det nye albumet, jævla nice video Får ikke sett videoen på youtube såklart, men her kan du se videoen også: link Jeg veit de gutta der har holdt på en stund, men den låta der hørtes ut som en dårlig kopi av den allerede dårlige stilen til La Coka Nostra. Rap for metalfans som egentlig ikke liker rap. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Denne tråden er kveldsunderholdningen min. Dere bør bare steppe up argumentasjonen, det er fett å lese. Moro å danse litt. Jaa9 & OnklP Ft. Organism 12 - Holla Konkret ...generell og altoverskuende (er dette et ord)... Tja. Er det altomfattende du mener? Syns folk om denne? Fet. Endret 31. januar 2010 av AvieN Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hah, får se om vi kan få til litt. Dette er vel den "største hitten" fra det nye albumet, jævla nice video Får ikke sett videoen på youtube såklart, men her kan du se videoen også: link Jeg veit de gutta der har holdt på en stund, men den låta der hørtes ut som en dårlig kopi av den allerede dårlige stilen til La Coka Nostra. Rap for metalfans som egentlig ikke liker rap. Jepp, er vel et forsøk på å nå et bredere publikum den låta der. Er vel den og 2 til på det albumet som er sånn, resten er konge. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Snowgoons ft. Brainstorm, Jaysaun & Edo G - Raining Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Undrer meg om Bjorshol er en bekjent av dama, da jeg ser de samme youtube-miksene her som på Facebook-feeden hennes. Etternavnet stemmer også, forsåvidt. Hva synes du om Slaughterhouse-konserten, Thend? Synes det ble veldig halvhjerta, glad jeg ikke betalte mer enn 150 spenn. Men ålreit show mtp. oppmøtet. Full ble man, i det minste. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Joell Ortiz var i slag, Joe Budden var mest opptatt av homsefansen som drev og klådde på ham, Crooked I var vel solid og Royce var også ok synes jeg. (Men forbannet være den kuken som kasta et ølglass på Royce akkurat da han skulle til å dra verset sitt fra den Black Milk-låta jeg ikke husker navnet på i farta.) Fikk du forresten med deg navnet på dem som varma opp før Sørsia? Lolo Crew eller noe lignende? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lolo Crew høres riktig ut, synes ikke de var allverden. Et par av kara som spytta ålreit, og et par som var ganske wack. Synes lyden jevnt over var ganske dårlig, det var kjedelig. Satt oppe og boosta litt øl før konsertstart, så viser det seg at vi sitter foran backstage-inngangen. Plutselig sto alle de store, skumle ræppe-guttene foran oss, og full som jeg var fant jeg ut at jeg skulle håndhilse på alle sammen. Slo ikke helt an, merkelig nok. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg mener bare å ha sett et par av dem før i andre sammenhenger, men husker ikke hvorfra. Det var uansett kult med en ordentlig hiphophap(pening) i Trondheim igjen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det var det absolutt, satser på at MIOS realiserer planene om å booke flere hiphop-artister det kommende året. Har du forresten hørt noe om 2XH i år? Mener å huske at det ble klart i siste liten i fjor, i alle fall. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, du meldte deg inn i Midtnorsk interesseorganisasjon for svart musikk (LOL) du også? Veit ingenting om 2xh, men kommer til å rope ut så snart jeg hører noe. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Haha, ja. Jeg var solgt i det øyeblikket jeg hørte navnet, rett og slett. Koselig å se at AvieN henter fram litt 9&P, forresten. Tommel opp! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, du meldte deg inn i Midtnorsk interesseorganisasjon for svart musikk (LOL) du også? Hahahaha, fantastisk. Jeg har forresten lovet min søster å komme på besøk til hun i Trondheim neste gang det er en virkelig kul konsert der oppe, så er bare å få noe som er verdt turen der oppe Felt - Chewed Up, med uvanlig stilig musikkvideo. Råeste kidden i gaten! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Talib på torsdag da. Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Undrer meg om Bjorshol er en bekjent av dama, da jeg ser de samme youtube-miksene her som på Facebook-feeden hennes. Etternavnet stemmer også, forsåvidt. Skal nok ikke se bort ifra det. Er fra Fredrikstad om det hjelper på undringen. bjorshol=bjørshol som er etternavnet. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, du meldte deg inn i Midtnorsk interesseorganisasjon for svart musikk (LOL) du også? Det hørtes jo rimelig alvorlig ut. Jeg har forresten lovet min søster å komme på besøk til hun i Trondheim neste gang det er en virkelig kul konsert der oppe, så er bare å få noe som er verdt turen der oppe Jøss, det har jeg ikke tenkt på. Jeg har lovet min søster det samme, men å kombinere det med en happening har jeg ikke tenkt på litt engang, smart som jeg er. Dagens video: Black Eyed Peas - BEP Empire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå