spnh Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei, må bare få fortalt dere om Thomax, hvis dere ikke allerede vet om han. Norsk beatmaker. Thomax.org og http://www.myspace.com/thomaxbeats utrolig mye bra han lager! Lenke til kommentar
Genelec Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Thomax har syke remixer! Sittet å hørt på remixene hans de siste dagene og hadde selv tenkt å poste han her men bra at det er andre som vet om han Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Thomax har syke remixer! Sittet å hørt på remixene hans de siste dagene og hadde selv tenkt å poste han her men bra at det er andre som vet om han De fleste her inne har nok hørt om han. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det hadde vært supert om det er noe lignende. Pleier å lete etter de som har laget beatene til tech n9ne og se hvem andre de har laget beats til. Om du vil ha noe som ligner på Tech N9ne kan du sjekke ut Esham og Brotha Lynch Hung. Evveready skiva til Tech N9ne hadde også en bonus cd med folk som Tech N9ne er labelmates med. Endret 18. januar 2010 av Mastema Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det hadde vært supert om det er noe lignende. Pleier å lete etter de som har laget beatene til tech n9ne og se hvem andre de har laget beats til. Om du vil ha noe som ligner på Tech N9ne kan du sjekke ut Esham og Brotha Lynch Hung. Evveready skiva til Tech N9ne hadde også en bonus cd med folk som Tech N9ne er labelmates med. Will do, takk. Hører på krizz kaliko osv, men ikke så mye av de.. Endret 18. januar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen husker sikkert denne fra Tony Hawk Pro Skater 3? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Idar Vollvik investerer. "- Akkurat hip-hop har jeg faktisk ganske peiling på" Link Om han hadde hatt LITT peiling på hip-hop så hadde han investert i noe annet spør du meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Grøss. Hvorfor i all verden prøver de gutta der seg på nytt? Eier de ikke sjølinnsikt? Tror de at de nye skjerfa gjør dem bedre? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Grøss. Hvorfor i all verden prøver de gutta der seg på nytt? Eier de ikke sjølinnsikt? Tror de at de nye skjerfa gjør dem bedre? Ikke spesielt imponert. At dette fort kan bli et plussprosjekt i dagens mediaverden, er en skremmende tanke. Lenke til kommentar
Genelec Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Se filmen hos Youtube Digger denne sangen her. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Apropos norsk rap. Mer fra byen mellom de syv fjell. Akeron slipper snart ny gatetape, og leverer denne låten som en liten smakebit. Akeron - Tilbake Til Fremtiden Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Apropos norsk rap. Mer fra byen mellom de syv fjell. Akeron slipper snart ny gatetape, og leverer denne låten som en liten smakebit. Akeron - Tilbake Til Fremtiden Fin låt. Bra beat, virker litt underprodusert. Bra flyt, chill å høre på. Grei tekst, ingen store wow-øyeblikk. Stril med stil records, nice Endret 20. januar 2010 av AvieN Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Stril med stil records, nice Flått navn, ja. Er det noen brukelige bergensrappere der ute egentlig? Jeg synes det konstant popper opp wannabes med intet annet enn aids i munnen over hele vestlandet. Når det er sagt vil jeg si Akeron er noe av det bedre, men jeg sliter med å finne noe som er verdt å høre på. Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg har ingen mer spennende forslag enn Lars Vaular og A-Laget. Min favoritt fra A-Laget Hævvi (Beklager dårlig lydkvalitet, eneste jeg fant) Se filmen hos Youtube Endret 21. januar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Stril med stil records, nice Flått navn, ja. Er det noen brukelige bergensrappere der ute egentlig? Jeg synes det konstant popper opp wannabes med intet annet enn aids i munnen over hele vestlandet. Når det er sagt vil jeg si Akeron er noe av det bedre, men jeg sliter med å finne noe som er verdt å høre på. Er det noen som har noen anbefalinger? Kan alltids anbefale Action Man. For tiden den kisen jeg hører mest på fra Bergen. Er en stund siden han kom med noe nytt, men hvis du ikke har hørt noe av det eldre bør du sjekke ut Urørt'en hans. Har forøvrig postet noe av han lengre bak i tråden. Endret 21. januar 2010 av Smål Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det noen brukelige bergensrappere der ute egentlig? Jeg synes det konstant popper opp wannabes med intet annet enn aids i munnen over hele vestlandet. Som bergenser må jeg bare innrømme at jeg ikke klarer å like noen som helst bergensrap. Nå er ikke jeg noe stor fan av norsk rap i utgangspunktet heller da, menmen. Kenichiro Nishihara - Power Of Self ft. Substantial Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 steal the show baby! totalt hekta på denne låta Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Young Money - BedRock Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nas & Damian Marley - Strong Will Continue Se filmen hos Youtube Fy faen, ser fram mot DISTANT RELATIVES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå