Thend Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jørg-1 har absolutt kommet med bedre linjer enn det der, ja, men Onkl P sin er jo morsom. I hvert fall for oss som kjenner litt til Lillehammer. Den beste norske linja er uansett: "Vi ler a'rem og kaller'em jenter, det nytter ikke å komme og værra kjekkas på Furuset senter" fra Karma og Opaques klassiker En av fem: (Denne låta er 10 år gammel alt, tida flyr) Endret 15. januar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Jørg-1 har absolutt kommet med bedre linjer enn det der, ja, F.eks: "Løft ei hand opp i været og fold den til knytta næve og la den længste finger'n hæv sæ og vis dæm jævlan kor dæm kan græv sæ." - Tungtvann, Langfingern, H.E.A.T. The Final Chapter Big Daddy Kane - Show & Prove feat. Big Scoob, Sauce, Shyheim, Jay-Z and Ol’ Dirty Bastard (Daddy's Home, 1994) Se filmen hos Youtube Endret 15. januar 2010 av AvieN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Veit ikke helt om Tech n9ne passer inn i hiphop-gruppen, men for meg, så finnes det ikke bedre. Er noe med beatene, tekstene og rappinga jeg bare elsker. Vil starte med Tech n9ne sin Caribou Lou sang. Veldig kjent for meg, hørt på den i godt over et år, nesten hver dag. Se filmen hos Youtube Så vil jeg si at dere virkelig burde høre på Here comes Tecca nina, også burde dere titte på Leave me alone fra det nyeste albumet K.O.D, Night and day.... Masse bra her! EDIT: det ble helt bugga, fikser alt om noen minutter. EDIT2: Fixed EDIT3: Se Avien sitt innlegg. Tar bort linker, men anbefaler fortsatt å høre på de! Endret 16. januar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 *snip* Les reglene kis. 4) Maks ett youtube-klipp pr. post (så post det beste du har for hånd, tenk kvalitetskontroll). Inkluder artistnavn og låttittel, og ikke post en video som nettopp har blitt postet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tech N9ne har noen gode låter, ja. Men har aldri hatt spesielt sansen for dem. En kompis av meg elsker dem derimot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Sorry, fixed. Til Dark: Hehe, ja. Jeg kan nesten ikke høre på annet. For meg har de nesten alt. Fikk høre de av en på fotballturer, lastet ned riot maker og noen av de litt rocke-sangene, likte egentlig ikke de andre så godt. Nå er det rappen som jeg føler er fantastisk, og rocken er helt grei. (litt av critical bill osv på albumene, og, men de er jo bra de og) Vennen din høres ufattlig smart ut, btw. Endret 15. januar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Riot Maker var den første jeg også hørte, og den hadde jeg ikke noe spesielt imot. Og ja, vennen min er veldig glad i all type rap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe Leave me alone må jeg si jeg likte godt. Ellerså har jeg spotify premium på mobilen, 133 sanger i spillelista som går på såsi hele dagen. Hører jeg på andre sanger over tid, så blir jeg lei. Er noe jeg bare fortsetter å digge med tech n9ne. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skulle gjerne anbefalt deg andre artister lignende Tech N9ne, men dessverre faller ingen inn for øyeblikket. Jeg får vell komme tilbake imorgen hvis jeg kommer på noe. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jørg-1 har absolutt kommet med bedre linjer enn det der, ja, men Onkl P sin er jo morsom. I hvert fall for oss som kjenner litt til Lillehammer. Den beste norske linja er uansett: "Vi ler a'rem og kaller'em jenter, det nytter ikke å komme og værra kjekkas på Furuset senter" fra Karma og Opaques klassiker En av fem: (Denne låta er 10 år gammel alt, tida flyr) Fet låt, aldri hørt før. Kunne godt tenkt meg å ha den på mp3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det hadde vært supert om det er noe lignende. Pleier å lete etter de som har laget beatene til tech n9ne og se hvem andre de har laget beats til. Husker jeg hadde en liste, men det er en stund sia nå, og den har jeg desverre mistet. Det ledet til et par sanger jeg likte, men ingen som jeg hørte på lenge. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) thesinner: Gå til platesjappa eller itunes og se etter Scandalnavia. JonasKs: Hvordan kan du være så stor Tech N9ne-fan og ikke vite at han er én person? Til og med jeg som knapt har hørt en eneste låt av ham veit dette. Uansett, her finner du en oversikt over diskografien hans, men produsentlister og annet kos. Endret 16. januar 2010 av Thend Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 thesinner: Gå til platesjappa eller itunes og se etter Scandalnavia. Takk for tipset, men plutselig trengte jeg ikke lete mer allikevel Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Drapht - Drink Drank Drunk Se filmen hos Youtube Utrolig fet beat Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Den var fet den, ja.. Vet ikke om denne har blitt postet før jeg, fant den ikke da jeg søkte hvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 thesinner: Gå til platesjappa eller itunes og se etter Scandalnavia. JonasKs: Hvordan kan du være så stor Tech N9ne-fan og ikke vite at han er én person? Til og med jeg som knapt har hørt en eneste låt av ham veit dette. Uansett, her finner du en oversikt over diskografien hans, men produsentlister og annet kos. Hæ? Visste det? Han nevner i enkelte sanger hvem som har laget beats btw. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siden det ble seint i går kveld, får jeg la tvilen komme deg til gode. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Søkte litt rundt men ser ikke at noen har postet Big Pun so here it comes;) Kan godt anbefale albumet "Yeeeah Baby" av Big Pun til dere som ikke har hørt det! Endret 16. januar 2010 av mesha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siden det ble seint i går kveld, får jeg la tvilen komme deg til gode. Hehe, det jeg mente var at noen har laget beats til tech n9ne, som også har laget beats til andre, og jeg har da hørt på de andre som har fått beats av samme person. Han har en film på youtube der han introduserer K.O.D, og der sier han hvem som står for enkelte beats. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Drapht var fett. Spotify er digg. Undergods - 129 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå