RenateKristin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg leter etter en rap låt/artist som er ganske gammel..ikke helt sikker når, men tipper tildlig 2000. Det eneste jeg har fått med meg i låta er at dem sier veldig mye... Brrrra brrrrra. brrabrrra brrrra... noen som vet ? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg leter etter en rap låt/artist som er ganske gammel..ikke helt sikker når, men tipper tildlig 2000. Det eneste jeg har fått med meg i låta er at dem sier veldig mye... Brrrra brrrrra. brrabrrra brrrra... noen som vet ? må le litt, brrrra brrrrrra litvanskelig og finne en sang som sier brrrrra.. men ellers takk for en god latter Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Søkte og så ikke denne her postet tidligere, God og chill sang: Sweatshop Union - Oh My Endret 29. desember 2009 av NorThy Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg leter etter en rap låt/artist som er ganske gammel..ikke helt sikker når, men tipper tildlig 2000. Det eneste jeg har fått med meg i låta er at dem sier veldig mye... Brrrra brrrrra. brrabrrra brrrra... noen som vet ? må le litt, brrrra brrrrrra litvanskelig og finne en sang som sier brrrrra.. men ellers takk for en god latter ja..er vel derfor jeg spør her... kan også være at dem sier....brrrap eller brrrat Endret 29. desember 2009 av RenateKristin Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 brrrap eller brrrat Såkalt maskingeværlyd. Jeg tør anslå at det finnes åttehundreogsyvogfemti sanger inneholdende dette. Lykke til. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 brrrap eller brrrat Såkalt maskingeværlyd. Jeg tør anslå at det finnes åttehundreogsyvogfemti sanger inneholdende dette. Lykke til. Pluss nitusensyvhundreogseksognitti til. Lenke til kommentar
afrochick Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Søkte og så ikke denne her postet tidligere,God og chill sang: Sweatshop Union - Oh My Heftlig låt. Fortunately, I believe that we can all agree, It is what it is, not what we thought it'd be, Pigeon John, spesielt men ikke dårlig: Se filmen hos Youtube Endret 30. desember 2009 av afrochick Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Snakk om chill låt.. Chris Lee - Worry No Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vel, hører mest på Snoop og Ice Cube samt Eminem. Er dette kanskje litt for mainstream for dere? Oral Bee er morsom da. Vannskapt Mannskap vil jeg ha mer av. Side Brok anbefales! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skikkelig hard godlåt dette. Repost fra gamle Hiphop tråden som trengs å være med i den nye. Smif N Wessun Feat. Rock & Joell Ortiz - Stomp Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Nå begynner samlingen å bygge seg opp litt. Var innom Platekompaniet for noen dager siden og fikk samlet sammen disse albumene: De La Soul - De La Soul is Dead Gang Starr - Daily Operation Gang Starr - Step in the Arena A Tribe Called Quest - Beats, Rhymes and Life Jedi Mind Tricks - Violent by Design Q-Tip - Amplified Det eneste albumet jeg ikke har hørt fullt og helt er vel De La Soul is Dead, ellers har jeg hørt mange av albumene før. Men samling er jo samling. Nå gjelder det bare å bruke pengene klokt og ikke kjøpe alt på en gang. Da blakker jeg meg selv, pluss at jeg får alt for mye å høre på. Endret 31. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Da dedikerer jeg min første post her på forumet til min favoritt gruppe CunninLynguists. Det går sjeldent en dag uten at jeg hører på denne gruppen og er det ikke CunninLynguists det går i er det som regel Mos Def eller Jurassic 5 . Jeg legger ved min favoritt Cunninglynguists sang The Distance fra albumet Strange Journey Volume One. Se filmen hos Youtube Endret 31. desember 2009 av Casablanca Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Les førstepost, Casablanca. Det står litt om hvordan poste youtubefilmer og om reglene. Velkommen til forumet! EDIT: Og der var det rettet, ja. Endret 31. desember 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Blame One - Wonder Why (feat. Blu & Exile) Se filmen hos Youtube Godt nyttår alle mann.. Håper det blir mange gode musikkopplevelser i 2010 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår! Slenger med en låt fra Rob-O fra INI Rob-O - Mention me feat. Meccalicious Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Digable Planets - What Cool Breezes Do Se filmen hos Youtube Endret 2. januar 2010 av AvieN Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Godt nyttår folkens! Zion I - Inner Light. Thomax Beats Remix Endret 2. januar 2010 av Åsen Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dette likte jeg svært godt. Jay Z - Roc Boys - BBC Radio 1 Live Lounge Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Celph Titled - Right Now Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Det er en sang jeg hørste for noen år siden, tror jeg. Var norsk av en som kaller seg Freddy, han har lagd noen sammen med han der DVD fyren. Ganske sikker på at sangen het "Munnkurv". Finner den ikke, noen som har link til et sted den er? Endret 2. januar 2010 av TheWankership Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå