PureChaos Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Tommy Tee er nominert som årets Oslo-borger av Aftenposten. http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3430011.ece EDIT: Hvis dere vil stemme på han må det gjøres i dag. Send sms til 1905. Tommy Tee Hip-hop-ens gudfar - send «oslo3» til 1905 Endret 18. desember 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ol´Dirty Bastard - Wasted Time Se filmen hos Youtube Og et hiphop-relatert spørsmål: er det "brap" eller "brat"? Regner med at de fleste skjønner hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Og et hiphop-relatert spørsmål: er det "brap" eller "brat"? Regner med at de fleste skjønner hva jeg snakker om Onomatopoetikon - som det så fint heter - er ikke akkurat det letteste å skrive ned. Men her tror jeg det er "brap" selvom P'en og T'en forholdsvis er stum uansett hva man velger. Jeg har også sett andre mer "muntlige" metoder å skrive det på; bl.a. "brrrreh". Et kjapt søk på Google ga meg dette: Brap Brap - These words are examples of primitive onomatopoeia used by Chavs or the like, when making noises like guns. Endret 18. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Ol´Dirty Bastard - Wasted Time Fantastisk låt, RIP ODB! Endret 18. desember 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Likte den Torbjørn! ikke revolusjonerende rapping, men fet attitude og video Så enig, så enig. Temmelig lite imponerende rapping, men jeg er litt svak for den type beats. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Sareem Poems - She So So Se filmen hos Youtube Shit.. Mello Music Group har mange up and coming folk i stallen: Oddisee, Kenn Starr, Finale,Sareem Poems og sist men ikke minst Apollo Brown som signerte for en stund siden.. Endret 19. desember 2009 av MKej Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ill Street blues - Kool G Rap & DJ Polo Å som jeg digger denna beaten. Tips til flere med lignende beat? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mer ODB! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 For alle dere hardcore rap fans der ute. Vil anbefale albumet Death Rap av Necro. Sikkert anbefalt før, men jeg ble helt sjokkert over hvor bra det albumet her er..! Lenke til kommentar
Matanka Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Euro-Rap Revival Project - Litt anderledes rap låt for de fleste men veldig fengende. Featuring here on this song are: * Butch Mosby (Black Attack) * Drastic (Chrome Headz) * Calvin Wiley * Staz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ikke akkurat hiphop dette, men noen fete linjer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Northy; Helt fantastisk låt..Ill street blues! B.o.B - Nothin' On You ft. Bruno Mars Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Ikke akkurat hiphop dette, men noen fete linjer. Se filmen hos Youtube Tøft. Mos Def jo Måtte laste ned. Endret 20. desember 2009 av AvieN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Apropos Mos Def - så oppdaget jeg han nettopp tilfeldig på Spotify. Hørt en del sanger nå. Jævlig rå fyr. Faen, må begynne å høre mer på hip-hop. *Se stygt tilbake på metaltråden* Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Sjekk ut Mos Def & Talib Kewli are Black Star du Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Liker Run DMC, OutKast, NWA og lignende, anbefal artister! Ninjaedit: Politisk ladete tekster er viktig. Endret 21. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå er de tre gruppene du nevnte der totalt forskjellige. Men siden du tydeligvis liker de viktige og innflytelsesrike og også vil ha politiske tekster kan du prøve Public Enemy. Andre- og tredjealbumene deres er stedet å starte. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 dead prez - they schools Dead prez har også mye på hjertet. Let's Get Free er en bra start. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 R.A The Rugged Man - Chains feat. Masta Killa and Killah Priest er syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå