Åsen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) The Last Emperor - The Last Dozen*video* På tide med en go låt fra The last Emperor.. Slenger inn en jeg og The Last Emperor - Secret Wars part 1 Se filmen hos Youtube Endret 16. desember 2009 av Åsen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 "Gratis mixtape fra Joddski og Kingsize!" LINK Joddski & Ingeborg Selnes - Bodø State Of Mind (Empire State Of Mind) Se filmen hos Youtube Oh yeah.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen jul uten litt julerap fra Kurtis Blow. Fra 80-tallet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Run DMC - Christmas in HollisF_J4SBUwe5U Mette Madsen Oslo, Norway NAUGHTY Haha Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Good stuff Thend. Keep 'em coming folkens. AOTP - Black Christmas(høhø) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) To dager til ferien begynner nå, blir nice. En julesangrøver til: Jim Jones - Ballin on X-mas feat. Stack Bundels & J.R. Writer (Og så ser jeg at det er noen som har drevet med youtubevideositering de siste sidene her. Fy.) Endret 16. desember 2009 av Thend Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (Og så ser jeg at det er noen som har drevet med youtubevideositering de siste sidene her. Fy.) Skjønner ikke hva du snakker om.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lil Wayne- Drop The World ft. Eminem Se filmen hos Youtube Digger verset til Em! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva faen gjør Em på en wayne sang!?... faen å lavt han går... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva faen gjør Em på en wayne sang!?... faen å lavt han går... Hæ? At populære og kommersielt relevante rappere opptrer på samme låt er da ikke noe nytt. Og Wayne har vært mye bedre enn Em de siste åra, så det er heller han som 'går lavt'. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jim Jones - Ballin on X-mas feat. Stack Bundels & J.R. Writer Nais. A Dipset Xmas har gått meg rett over hodet. Julesangene på dette albumet er vel verdt å sjekke ut. Snoop Dogg Ft. Dat Nigga Daz, Nate Dogg, Tray Deee, Bad Azz - Santa Claus Goes Straight To The Ghetto Se filmen hos Youtube Fra albumet Christmas On Death Row. Flyvende lowrider. Endret 17. desember 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Snublet over denne litt tidligere i uken. Min "vente-på-juleferie"-låt. God jul folkens! Mos Def - Magnetic Arts (Prod. Dj Honda) Se filmen hos Youtube Endret 17. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så den i spotify-spillelisten din Smål, herlig at du oppdaterer regelmessig! Kanonbra låt også forresten Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Souls of Mischief - Cab Fare Se filmen hos Youtube Digger denne! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bra saker Smål. Ludacris - Ludacrismas Jeg har ikke hatt så julestemning siden jeg trodde på julenissen. Fortsett å poste julesanger. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva faen gjør Em på en wayne sang!?... faen å lavt han går... Hæ? At populære og kommersielt relevante rappere opptrer på samme låt er da ikke noe nytt. Og Wayne har vært mye bedre enn Em de siste åra, så det er heller han som 'går lavt'. At det ikke er noe nytt er jeg klar over, men jeg er ikke enig i at wayne har vært mye bedre enn Em de siste åra... Kanskje en svært subjektiv uttalelse, men jeg kan ikke fordra wayne, mens Em har jeg liksom hatt et godt forhold til, vel og merke før encore... Nå syns jeg wayne er jævlig, mens Em er dårlig... Likevel, likte bare ikke sangen og blir så skuffa Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis dette ikke får deg i julestemning, da vet jeg ikke - rett og slett. BANGS Take U To Da Movies Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Xzibit i går var awsome! Mætt folk og evig god stemning... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Triple C's Feat Game - Gangster Shit Se filmen hos Youtube Hot, or not? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Likte den Torbjørn! ikke revolusjonerende rapping, men fet attitude og video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå