Thend Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ny her, fett å finne litt inspirasjon til mediebiblioteket.Mye classics er nevnt. Kult å se så mye skatter i fra 90-tallet, rapens beste tiår, i mine øyne. Legger med en sang fra gamle dager: Black Moon - Six feet deep Feiende flott førsteinnlegg! Den bassen der er så kos. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ny her, fett å finne litt inspirasjon til mediebiblioteket.Mye classics er nevnt. Kult å se så mye skatter i fra 90-tallet, rapens beste tiår, i mine øyne. Legger med en sang fra gamle dager: Black Moon - Six feet deep Smuuuud. Sjæl har jeg hatt dilla på denne idag: Se filmen hos Youtube Feite beats er imo den viktigste ingrediensen i en hiphop låt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Classified- Inspiration Er det bare jeg som ikke har hørt om denne fyren før, har jo gitt ut 13 albumer. Self Explanatory som kom i år anbefales på det varmeste.. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Woah?! 13 album?! Fant Self Explanatory på hip-hop.no for noen måneder siden og likte det spesielt godt, men visste ikke om de andre albumene. Må neste se hvor mye av det jeg rekker å sjekke ut. Inspiration er forresten en utrolig god låt. Fikk nesten tårer i øynene første gang jeg hørte den. Endret 12. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Armador Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har den skiva til classified Mkej, men bare den! Skal se gjennom mer når jeg har tid, men er mye som må høres for tiden Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Beaten var feit, men jeg følte ikke rappinga helt. Får kanskje gi det en sjanse til etter hvert. ____ Over til min favorittgruppe for tida: UGK med Feds in Town fra 1994. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 RA er syk! Jævlig fet type. Hadde ikke sett denne videoen før. Lo opptil flere ganger! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Første sangen til videoen over meg er konge. Hell Razah ft. Tragedy Khadafi, Timbo King and R.A. the Rugged Man - The Renaissance Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Herresatan, så rått AOTP var! Årets begivenhet, no doubt! Signert t-skjorte av alle seks som var der + bilde, I was in heaven (Apathy, Celph Titled, Planetary, Crypt The Warchild, Esoteric, Reef The Lost Cauze) Endret 13. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Armador Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva heter den første sangen a darkbuster? altså i RA videoen? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva heter den første sangen a darkbuster? altså i RA videoen? Det er den han postet Lenke til kommentar
Armador Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 også kjent som cunt renaissance? Hva heter den første sangen a darkbuster? altså i RA videoen? Det er den han postet haha, satt visst å sov Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Sover djupt og lenge. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 også kjent som cunt renaissance? Cunt renaissance er den med biggie, så det er ikke samme nei. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Elsker denne sangen<3 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nå er på tide med litt julestemning i hiphop-tråden. Eazy E - Merry Muthafuckin Xmas Se filmen hos Youtube Julealbum å sjekke ut: Afroman - A Colt 45 Christmas Snoop Dogg - Christmas In The Dogghouse Jeg vil oppfordre alle til å poste alt de har av hiphop-låter som har noe some kan minne om julestemning i seg. God Jul Edit: Begge nevnte julealbum finnes på spotify. Endret 15. desember 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Run DMC - Christmas in Hollis Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 The Last Emperor - The Last Dozen På tide med en go låt fra The last Emperor.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Nå er på tide med litt julestemning i hiphop-tråden. Lecrae [2006] The King feat. Flame Se filmen hos Youtube God jul folkens! Run DMC - Christmas in Hollis Se filmen hos Youtube Fantastisk! Endret 16. desember 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå