DannyVice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som skal på Slaughterhouse i januar? Håper på følesen det kommer til å bli sinnsvakt bra. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som skal på Slaughterhouse i januar? Håper på følesen det kommer til å bli sinnsvakt bra. Om jeg får råd til det før det blir utsolgt Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Slaughterhouse i januar, hvor? Method_Man: Denne har en fin pianosample, dog noe mer dyster. Sharpshooters - Trust No One (1997): Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dagen derpå blir litt softere i selskap med Royce, Phonte og DJ Premier... Se filmen hos Youtube Spotify-ID: spotify:track:0WIgI9Q2pzQMy0PZkXyq3k Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Slaughterhouse i januar, hvor? Method_Man: Denne har en fin pianosample, dog noe mer dyster. Sharpshooters - Trust No One (1997): http://nb-no.facebook.com/event.php?eid=21...4007&ref=mf http://www.billettservice.no/html/artist.h...RHOUSE+%28US%29 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Slaughterhouse kan bli bra, ja. Endret 6. desember 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ny video fra vår kompis R.A. the Rugged Man aka alle barns venn: Posse Cut feat. Hell Razah, JoJo Pellegrino, Remedy & Blaq Poet Endret 7. desember 2009 av Thend Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Haha, Nice vid, Thend. Morsomt. Btw, lurer på hva en sang heter.... Jeg tror enten Vinnie Paz/Immortal Technique er med sammen med Sabac Red. Husker at beaten var en ganske chill gitar-beat (hørtes ut som meksikansk eller sør-amerikansk, gitaren altså). Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Oooh yes. Xzibit billett i boks Glede seg til 17des! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Btw, lurer på hva en sang heter.... Jeg tror enten Vinnie Paz/Immortal Technique er med sammen med Sabac Red. Husker at beaten var en ganske chill gitar-beat (hørtes ut som meksikansk eller sør-amerikansk, gitaren altså). Kan det være denne? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dama kan synge! Alicia Keys w/ Jay-Z "Empire State of Mind " Live! on YouTube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Legger ut Hiphop lista mi fra spotify:) http://open.spotify.com/user/tobiasmt/play...OFmroJDhsoCqgRb Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gucci Mane - "Lemonade" Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Edo G feat. Masta Ace - Wishing På tide med en klassiker.. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gucci Mane får terningskast 5 i Dagbladet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja. Musikkanmeldere er jo som kjent en tvilsom rase. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skal ikke si noe om albumet, siden jeg ikke har hørt det. Men tabloidmusikkanmeldere har aldri helt forstått hiphop. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gucci Mane får terningskast 5 i Dagbladet. Jeg fikk sjokk. Utrolig. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Trenger ikke flere av de kara nå ! fikk vodt i hjertet når jeg hørte Gucci Mane Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det seneste albumet til Gucci er en 5'er Det eneste jeg var uenig i med anmelderen var at han mente miksen sammen med Usher ikke funker... den er knall, skulle bare vært uten Usher Kanskje det han også mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå