Torbjørn. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ingen grunn til det, tror jeg. Ser ut som de trives med det de holder på med. 1 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nye Eminem sanger fra Relapse: Refill har blitt leaked.. greide ikke holde meg unna Deilig west coast beat forresten, skulle ønske han hadde fått med Snoop på denne, og Nate Dogg på Chorus. (for ærlig talt, Eminem har en del fæle chorus, synes jeg.) Har også leaked: Taking my ball, elevator, buffalo bill og hell breaks loose, hvis noen er interessert Digger hip hop som har litt trykk:D Endret 4. desember 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har mistet alt tro på Eminem Men music box & sangen med dre var helt ok. Buffalo Bill og Elevator var rett og slett flau. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Synes de var ganske bra jeg Elevator blir litt slitsom å høre på da, men likte hooken faktisk, kanskje pga teksta. Buffalo bill har syk flow da, men hooken var stygg. EDIT: Men jo, jeg foretrekker old school, rolige rap sanger. Men er bare noe med Eminem sin Energi som trekker meg mot sangene hans Endret 4. desember 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har tips til musikk som er lik Immortal Technique sin musikk? takk Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er et fåtall av de nye Shady-sangene som når opp ja. Hverken tekstene eller flowen er i nærheten av det gamle. Det som irriterer meg mest, er at det høres ut som han gjør til stemmen sin. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Brother Ali kommer ihvertfall til Norge igjen. I Oslo, 5 mars på Livingroom. Vet ikke om facebook link fungerer, men her er den ihvertfall. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Main Source - Raise Up Se filmen hos Youtube Vet timingen var dårlig, men måtte bare dele. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette fant jeg ganske artig: Tror ikke det er blitt postet noe av de før. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Samkjørt! It's so hip not to care, but I do! Se filmen hos Youtube The Loyalists - Gasoline Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Digg sang. Freeway - Love is a battlefield Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Deilig låt fra Q-Tip. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Dette fant jeg ganske artig: Tror ikke det er blitt postet noe av de før. Sinnsykt tøft! Når Brasil-rytmene kom inn satt jeg bare og gapte. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette fant jeg ganske artig: Tror ikke det er blitt postet noe av de før. Sinnsykt kult! Torbjørn sin var også ganske fet. Vet ikke om denne har blitt posta før (blir overraska om den ikke har det) The Last Emperor - Heaven Se filmen hos Youtube Hele albumet som denne sangen er på er rå-bra! (The Legend Of Bigfoot for de som vil sjekke det ut) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Blitt posta før ja... Men sangen er bra! poster en med skikkelig flow, konge MC... Kool Moe Dee - How kool can a black man be? Se filmen hos Youtube liker'e når jeg skal slappe av Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Digger denne sangen; Dj Quick ft. Nate Dogg - Black Mercedes gleder meg til jeg får bil.. da skal jeg ha en del Nate dogg på full guffe og bare sitte og slappe av Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen her som kan anbefale noen kule hip-hop låter med pianospilling/pianobeats? Liker godt f.eks On My Block av Scarface. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Torbjørn: NAIS sang. Jævlig fet. Raekwon - Staten (Go Hard) Se filmen hos Youtube Endret 5. desember 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Method_Man: Se filmen hos Youtube Virkelig en perle. Ellers kom jeg over - for en flow! Sjekk ut Nujabes også. Masse låter med sampling av piano. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Haha, den DJ-videoen var insane! Outerspace ft. 7L & Esoteric - Far Greater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå