DannyVice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fy faen nye snoop albumet skuffa. Var et par låter, men thats it. Duden som skulle tilbake til røttene sa han. Bullshit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Verste er at jeg så Soulja Boy på en av de låtene, så hoppet glatt over den. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Verste er at jeg så Soulja Boy på en av de låtene, så hoppet glatt over den. Like greit, selvom Soldat gutten bare hadde hooket. så var det nok. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er kanskje bare meg som er gretten nok til å automatisk ha lave forventninger, men jeg forstår ikke hvorfor folk fortsetter å bli skuffet av de nye utgivelsene til disse artistene. Det kan vel sikkert vært litt både og. Selv visste jeg ikke at snoop var ute med et nytt album før nå. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Håhå, jeg spiller musikk på shoutcast radio! http://95.34.98.8:8000/listen.pls (winamp) Se filmen hos Youtube ^ Få tak i Mumbles - Transformations / Illuminations de som klarer, fantastisk album ^^ (og ja, sangen er fra mumbles albumet) Endret 2. desember 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 PS: Hadde vært kjekt hvis folk kunne kommet med en personlig topp 3 - eller topp 5 - over de beste albumene de vet om, evt. laget en ny tråd eller satt opp lister med brukernavn osv. i spoilertags i førsteposten. Jeg bare tenker høyt om ting som kanskje kan gjøre tråden litt mer interessant. Ikke at den ikke er interessant nok fra før av, altså. Min top 3: Critical Beatdown Mecca and the Soul Brother The Body of the Life Force Mulig jeg endrer på det Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ikke lett å velge 3 album fra 90-tallet, men om jeg skal holde meg til dem som ikke allerede er sagt: A Tribe Called Quest - Midnight Marauders Public Enemy - He Got Game Killah Priest - Heavy Mental Endret 1. desember 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kan ta tre relativt 'ukjente' som bør sjekkes ut av nybegynnere: O.G.C. - Da Storm Company Flow - Funcrusher Plus Prince Paul - A Prince among Thieves Endret 1. desember 2009 av Thend Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 NAS - N.Y State Of Mind Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det flere som sitter og gleder seg som ett lite barn til Dr. Dre's Detox blir sluppet ut eller? Kommer til å sitte og skjelve når jeg har cd'n i hånda, har så store forventninger, håper virkelig jeg ikke blir skuffa Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det flere som sitter og gleder seg som ett lite barn til Dr. Dre's Detox blir sluppet ut eller? Kommer til å sitte og skjelve når jeg har cd'n i hånda, har så store forventninger, håper virkelig jeg ikke blir skuffa Sannsynligvis nesten den eneste. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flott, folkens! Er enig i at det ikke er så lett å velge noen få favorittalbum, og at mange av de samme albumene lett kan bli gjentatt flere ganger. Var som sagt bare en liten tanke, men er kult av dere å slenge ut noen ord. Takker, Thend. Det var tre album jeg ikke har sjekket ut ennå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takker, Thend. Det var tre album jeg ikke har sjekket ut ennå. Bare hyggelig. Du har selvsagt i hjemmelekse å sjekke ut disse albuma og komme med tilbakemeldinger før jul. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takker, Thend. Det var tre album jeg ikke har sjekket ut ennå. Bare hyggelig. Du har selvsagt i hjemmelekse å sjekke ut disse albuma og komme med tilbakemeldinger før jul. Hehehehe! Allerede startet med Da Storm nå. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sinnsykt digg beat. Artisen Reks er også å anbefalle. Fått meg enda en ny fav. artist name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) And now for something completely different: Jeg tror dette må være noe av det dårligste og mest patetiske jeg har hørt og sett innen hiphop noen gang (og det sier ikke rent lite). Epic & Nomad - another left wing peace song Se filmen hos Youtube Wonderwall-'synginga' på starten, verdens hviteste kis med NWA-t-skjorte, den kanadiske prærie-aksenten, løpinga nedover bakken rundt 2:55, den nasale refrengduden og en beat som jeg kunne ha lagd bedre. For ikke å snakke om flott lyrikk som: "East and West Germany belong together" "Before the end of the year I wanna hear some natives drumming" "Unnecessary wars that destroy ancient pottery" Aaaah. Hvor kan jeg kjøpe skiva? Endret 2. desember 2009 av Thend Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hahah, var fan ikke mye epic med han gråhårete løken. Denne skal jeg høre på neste gang jeg er i dårlig humør. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, skjer med gråe håret? Og håper virkelig det der var laget på tull! Håhå, jeg spiller musikk min på shoutcast radio! (ikke noe fancy mixeopplegg, jeg har ting å gjøre! men masse fet musikk )http://95.34.98.8:8000/listen.pls (winamp) Krizz Kaliko - Misunderstood Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, skjer med gråe håret?Og håper virkelig det der var laget på tull! Jeg tror gutta er relativt seriøse. Finnes mye annet med han Epic på youtube. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, skjer med gråe håret?Og håper virkelig det der var laget på tull! Jeg tror gutta er relativt seriøse. Finnes mye annet med han Epic på youtube. Haha, da tror jeg jeg syns mest synd på de egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå