Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje bare meg som er gretten nok til å automatisk ha lave forventninger, men jeg forstår ikke hvorfor folk fortsetter å bli skuffet av de nye utgivelsene til disse artistene. Det kan vel sikkert vært litt både og.

Selv visste jeg ikke at snoop var ute med et nytt album før nå. :wee:

Lenke til kommentar
PS: Hadde vært kjekt hvis folk kunne kommet med en personlig topp 3 - eller topp 5 - over de beste albumene de vet om, evt. laget en ny tråd eller satt opp lister med brukernavn osv. i spoilertags i førsteposten. Jeg bare tenker høyt om ting som kanskje kan gjøre tråden litt mer interessant. :) Ikke at den ikke er interessant nok fra før av, altså.

Min top 3:

Critical Beatdown

Mecca and the Soul Brother

The Body of the Life Force

Mulig jeg endrer på det ;)

Lenke til kommentar
Er det flere som sitter og gleder seg som ett lite barn til Dr. Dre's Detox blir sluppet ut eller? :p

Kommer til å sitte og skjelve når jeg har cd'n i hånda, har så store forventninger, håper virkelig

jeg ikke blir skuffa :ohmy:

Sannsynligvis nesten den eneste. :)

Lenke til kommentar

Flott, folkens! Er enig i at det ikke er så lett å velge noen få favorittalbum, og at mange av de samme albumene lett kan bli gjentatt flere ganger. Var som sagt bare en liten tanke, men er kult av dere å slenge ut noen ord. :wee:

Takker, Thend. Det var tre album jeg ikke har sjekket ut ennå.

Lenke til kommentar

Sinnsykt digg beat. Artisen Reks er også å anbefalle. Fått meg enda en ny fav. artist :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

And now for something completely different:

Jeg tror dette må være noe av det dårligste og mest patetiske jeg har hørt og sett innen hiphop noen gang (og det sier ikke rent lite).

Epic & Nomad - another left wing peace song

Se filmen hos Youtube

Wonderwall-'synginga' på starten, verdens hviteste kis med NWA-t-skjorte, den kanadiske prærie-aksenten, løpinga nedover bakken rundt 2:55, den nasale refrengduden og en beat som jeg kunne ha lagd bedre.

For ikke å snakke om flott lyrikk som:

"East and West Germany belong together"

"Before the end of the year I wanna hear some natives drumming"

"Unnecessary wars that destroy ancient pottery"

Aaaah. Hvor kan jeg kjøpe skiva?

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...