poiuy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ny klasse remix fra Mr. Thomax det er sant ass, den var rå! Se filmen hos Youtube elsker den skiva her Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, noen som kan anbefale noen gode M.O.P plater? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 NICE MKej! Nå har jeg hørt alt av Thomaxx (remixene på hjemmesiden) og jeg er svært imponert. Sykt mye fett! Takker for en ny oppdagning Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei, noen som kan anbefale noen gode M.O.P plater? Warriorz To The Death Ghetto Warfare Firing Squad Endret 28. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) The X-ecutioners feat Large Professor - XL Stødig DJ album med masse scratching Xzibit til Lillehammer? Hold på hatten! Med stor sannsynlighet vil en av de mest profilerte amerikanske rapartister fra vår tid gjeste Lillehammer - som eneste by i Norge - i desember. Xzibit er verdenskjent som en av de store hiphopnavna fra det siste tiåret, og har i tillegg til sine soloalbum samarbeidet med giganter som Eminem, Snoop Dogg og Dr. Dre. I en årrekke har han også ledet suksessprogrammet «Pimp my Ride» på MTV. Endret 28. november 2009 av AvieN Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Damn, ikke verst! Hadde vært jævla fett Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, noen som kan anbefale noen gode M.O.P plater? Warriorz To The Death Ghetto Warfare Firing Squad Danke. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Xzibit til Lillehammer? Hold på hatten! Med stor sannsynlighet vil en av de mest profilerte amerikanske rapartister fra vår tid gjeste Lillehammer - som eneste by i Norge - i desember. Xzibit er verdenskjent som en av de store hiphopnavna fra det siste tiåret, og har i tillegg til sine soloalbum samarbeidet med giganter som Eminem, Snoop Dogg og Dr. Dre. I en årrekke har han også ledet suksessprogrammet «Pimp my Ride» på MTV. Leste det samme i avisa i dag. Det kan bli fett. Bare håpe dem beregner det for alle og ikke bare studenter. Endret 28. november 2009 av NorThy Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er i "bra tekster" modus, og hva passer vel bedre enn Cunninlynguists ft. Tonedeff - The Gates Se filmen hos Youtube Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Har jo for ekesmpel også The last Emp - One Life... Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Blir mye J5 fra meg nå, men må nesten nevne denne. Låten er bygget opp rundt en haug med metaforer, før selve "fyren" som de ikke husker navnet på blir avslørt helt til slutt. En av favorittlåtene mine fra det albumet. Jurassic 5 - Remember His Name Om låten har en SVÆRT god tekst er jeg ikke så sikker på, men dette var den første jeg kom til å tenke på. Jeg kan heller slenge inn andre låter når jeg husker de igjen. Endret 28. november 2009 av Smål Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Har jo for ekesmpel også The last Emp - One Life... Alt du får tak i av Tonedeff & Pharoahe Monch, Cannibal OX - Cold Vein og Aceyalone sine to første soloalbum. og Louis Logic - The Great Divide <3 ("dype"-delen passer kanskje ikke inn i alt her, menmen.. Aceyalone albumene er ihvertfall noe av den mest intelligente Hip Hopen jeg har hørt.) Endret 28. november 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Randam Luck (Feat. Sabac Red) - Fight For Freedom Se filmen hos Youtube EDIT: OMG! AOTP (Army of the Pharaohs) spiller på Blå 10. desember! Dit skal jeg så definitivt! Anyone else? Army of the Pharaohs Presents “The Unholy Terror” Tour feat. Outerspace, Esoteric, Apathy, Celph Titled & Reef the Lost Cauze Endret 28. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Har jo for ekesmpel også The last Emp - One Life... Jeg synes Killah Priest er i samme gate som Last Emp. Anbefaler å starte med Heavy Mental fra 1998. God musikk. Leste det samme i avisa i dag. Det kan bli fett. Bare håpe dem beregner det for alle og ikke bare studenter. Lokalet tar kun 350, så her gjelder det å være tidlig ute! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 EDIT: OMG! AOTP (Army of the Pharaohs) spiller på Blå 10. desember! Dit skal jeg så definitivt! Anyone else? Army of the Pharaohs Presents “The Unholy Terror” Tour feat. Outerspace, Esoteric, Apathy, Celph Titled & Reef the Lost Cauze Sist jeg sjekket var billettene utsolgt, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bestilte nå to billetter for 10 min siden, så er nok igjen noen Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Denne er veldig i grenseland ifht "hiphop", men den er så chill at jeg poster uansett. Drake Feat.Lykke Li - Little Bit Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Armador Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Mye bra her nå syns jeg... Vet ikke om denne er lagt ut før, men kanskje den chilleste hiphop sangen... For dere som ikke har hørt den, gjør det! Endret 29. november 2009 av Håk Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Souls of Mischief - LALALA Se filmen hos Youtube 9 år etter forrige album er endelig ventetiden over, Montezuma's Revenge er ute nå Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ah, Evol er en herlig låt! Når vi snakker om chille hip-hop låter må selvfølgelig Souls Of Mischief - 93 til Infinity nevnes. Vet den har blitt posta en del ganger her før så gidder ikke å poste den igjen. Delinquent Habits - The kind Litt kult at de sampla Grieg Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hell Razah & Shyheim - Co-Defendants The Swarm er så sinnsykt slept-on. Klassisk Wu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå