Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The X-ecutioners feat Large Professor - XL

 

 

Stødig DJ album med masse scratching :D

 

 

 

Xzibit til Lillehammer?

 

Hold på hatten! Med stor sannsynlighet vil en av de mest profilerte amerikanske rapartister fra vår tid gjeste Lillehammer - som eneste by i Norge - i desember. Xzibit er verdenskjent som en av de store hiphopnavna fra det siste tiåret, og har i tillegg til sine soloalbum samarbeidet med giganter som Eminem, Snoop Dogg og Dr. Dre. I en årrekke har han også ledet suksessprogrammet «Pimp my Ride» på MTV.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Xzibit til Lillehammer?

 

Hold på hatten! Med stor sannsynlighet vil en av de mest profilerte amerikanske rapartister fra vår tid gjeste Lillehammer - som eneste by i Norge - i desember. Xzibit er verdenskjent som en av de store hiphopnavna fra det siste tiåret, og har i tillegg til sine soloalbum samarbeidet med giganter som Eminem, Snoop Dogg og Dr. Dre. I en årrekke har han også ledet suksessprogrammet «Pimp my Ride» på MTV.

Leste det samme i avisa i dag. Det kan bli fett.

Bare håpe dem beregner det for alle og ikke bare studenter.

Endret av NorThy
Lenke til kommentar
Noen som har sanger med svært gode/dype tekster?

Blir mye J5 fra meg nå, men må nesten nevne denne. Låten er bygget opp rundt en haug med metaforer, før selve "fyren" som de ikke husker navnet på blir avslørt helt til slutt. En av favorittlåtene mine fra det albumet.

 

Jurassic 5 - Remember His Name

 

Om låten har en SVÆRT god tekst er jeg ikke så sikker på, men dette var den første jeg kom til å tenke på. Jeg kan heller slenge inn andre låter når jeg husker de igjen. :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Har jo for ekesmpel også The last Emp - One Life...

 

Alt du får tak i av Tonedeff & Pharoahe Monch, Cannibal OX - Cold Vein og Aceyalone sine to første soloalbum.

 

og

Louis Logic - The Great Divide

<3

 

 

("dype"-delen passer kanskje ikke inn i alt her, menmen.. Aceyalone albumene er ihvertfall noe av den mest intelligente Hip Hopen jeg har hørt.)

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Randam Luck (Feat. Sabac Red) - Fight For Freedom

 

Se filmen hos Youtube

 

 

EDIT: OMG! AOTP (Army of the Pharaohs) spiller på Blå 10. desember! :D

 

Dit skal jeg så definitivt! Anyone else?

 

Army of the Pharaohs Presents “The Unholy Terror” Tour feat. Outerspace, Esoteric, Apathy, Celph Titled & Reef the Lost Cauze
Endret av J0dleb0n
Lenke til kommentar
Noen som har sanger med svært gode/dype tekster? Har jo for ekesmpel også The last Emp - One Life...

Jeg synes Killah Priest er i samme gate som Last Emp. Anbefaler å starte med Heavy Mental fra 1998. God musikk.

 

Leste det samme i avisa i dag. Det kan bli fett.

Bare håpe dem beregner det for alle og ikke bare studenter.

 

Lokalet tar kun 350, så her gjelder det å være tidlig ute!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...