Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Har faktisk kjøpt In Ya Mellow Tones 1 & 2, direkte fra japan. 60 $ kostet det med Flyfrakt.

Kom på døra etter 3 dager :D

Anbefaler alle som liker chill hip-hop og kjøpe disse platene, verdt hver eneste krone...

Takk for tipset, phoNte :thumbup:

Har du link til sjappa?

EDIT: Og, MKej, du som har coveret til Sleep of Oldominion - Christopher som avatar på donkr? :p

http://www.cdjapan.co.jp/ ;)

Ja, har det avataret på donkr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja?

Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live.

Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja.

Lenke til kommentar
GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja?

Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live.

Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja.

Så GODS sitt album var anmeldt i BT i dag. Fikk vel en treer hvis ikke jeg husker feil. Skal man stole på det?

Meldte meg forresten også inn i face-gruppen.

Lenke til kommentar

Saigon feat. Kool G Rap - Letter P

Egentlig veldig tilfeldig at jeg traff på han. Han blir ihvertfall representert i serien "Entourage" og det var via dette jeg først så han, nå nylig. Ganske fet låt egentlig.

Forresten, mesteparten av sangen inneholder ordet P i starten av hvert ord. Hensikten med låta ihvertfall.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Synes "3rd World" er helt greit, men det kan ikke måle seg med "Revolutionary" og "Revolutionary vol. 2". :)

3rd World er bare en mix-tape. Tenkte bare jeg skulle nevne det. Det var også grunnen til at jeg kun ga uttrykk for at Immortal har gitt ut 2 cder. 3rd World var ment som en "ventepresang" før hans neste cd.

Men den er kredittert som hans "tredje cd" en del plasser. Å den ligger nok litt i grenseland, men den er klart en mix-tape i mine ører. Når han omsider kommer med oppølgeren til Revolutionary vol. 1 og 2, skal det bli interessant å se om han unngår å skuffe.

Litt mer bokstavrim: Papoose - Alphabetical Slaughter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...