MKej Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har faktisk kjøpt In Ya Mellow Tones 1 & 2, direkte fra japan. 60 $ kostet det med Flyfrakt. Kom på døra etter 3 dager Anbefaler alle som liker chill hip-hop og kjøpe disse platene, verdt hver eneste krone... Takk for tipset, phoNte Har du link til sjappa? EDIT: Og, MKej, du som har coveret til Sleep of Oldominion - Christopher som avatar på donkr? http://www.cdjapan.co.jp/ Ja, har det avataret på donkr. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja? Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live. Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er nok noen måneder short, desverre. Inntil konsertlivet i byen tar seg opp, får jeg nøye meg med filmklubben, som starter i morgen. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som er up for en Facebook-gruppe til denne tråden? Hadde vært artig å sett hva som skjuler seg bak kallenavnene. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes det er kult med kombinasjonen av kallenavn og avatar, jeg, så kan vi ha fordommer overfor hverandre. Ser ikke på en facebook-gruppe som en nødvendighet. NP: Blackalicious er festlige karer. Artig video også. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Facebook høres ut som en god ide. Det kan jo gjøre det enklere å komme i kontakt med hiphop hoder irl og ikke bare online Fet låt stoltz. Pete Rock & CL Smooth - Carmel City Mr. T snurrer mye god musikk på hwradio for tida. Endret 20. januar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dälek Dälek (pronounced ‘Die-a-leck’) is an American experimental hip-hop duo from Newark, NJ. Their music is dark, sinister, noisy and atmospheric. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg oppretta hvertfall ei gruppe her, så får de som ønsker å joine gjøre det! Endret 20. januar 2009 av Big SturL Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja? Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live. Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja. Så GODS sitt album var anmeldt i BT i dag. Fikk vel en treer hvis ikke jeg husker feil. Skal man stole på det? Meldte meg forresten også inn i face-gruppen. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den var ikke dum, Uin Viel. Ganske støyende beat, men den gjorde meg også så nysgjerrig at jeg hørte igjennom hele. Friskt. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forferdelig spør du meg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Saigon feat. Kool G Rap - Letter P Egentlig veldig tilfeldig at jeg traff på han. Han blir ihvertfall representert i serien "Entourage" og det var via dette jeg først så han, nå nylig. Ganske fet låt egentlig. Forresten, mesteparten av sangen inneholder ordet P i starten av hvert ord. Hensikten med låta ihvertfall. Endret 20. januar 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Letter P er dritfet. Jeg er veldig svak for bokstavrim. Thend postet forøvrig denne i den andre tråden for ikke så lenge siden. Selv liker jeg best Entourage remixen. Mer bokstavrim(og mer Blackalicious): Blackalicious - Alphabet Aerobics Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes "3rd World" er helt greit, men det kan ikke måle seg med "Revolutionary" og "Revolutionary vol. 2". 3rd World er bare en mix-tape. Tenkte bare jeg skulle nevne det. Det var også grunnen til at jeg kun ga uttrykk for at Immortal har gitt ut 2 cder. 3rd World var ment som en "ventepresang" før hans neste cd. Men den er kredittert som hans "tredje cd" en del plasser. Å den ligger nok litt i grenseland, men den er klart en mix-tape i mine ører. Når han omsider kommer med oppølgeren til Revolutionary vol. 1 og 2, skal det bli interessant å se om han unngår å skuffe. Litt mer bokstavrim: Papoose - Alphabetical Slaughter Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forferdelig spør du meg Den er helt klart for viderekomne. Det er gjerne ikke en sang man digger øyeblikkelig. Onyx: Den Cypress Hill-låta jeg postet vokser stadig (etter flere år) på meg, også Er noe som fascinerer meg ved den. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dälek har stått på lista over artister som bør sjekkes ut lenge nå, og den låta var ganske så artig. Mer utsjekking ganske snart. Også må alle høre Onyx som snurrer plater på HW Radio nå. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Channel Live - Hip Hop Nation Gansta Rap is commercial my nigga!We used to fight the power, Now we just sell liqor... Ser fram til ny albumet i år.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Husker du posta den der i den forrige tråden. Dope som faen. Herlig gjensyn. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Æsj, jeg gikk glipp av spillingen. Er det samme tider som for lenge siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå