Skaal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Mye kjent og kjært her nå Kveldens låt fra the crates: Demastas feat. Nine - Feel No Guilt (1999) Flott låt! Jeg kunne ikke la være å legge merke til hooket på den der. Det stammer som kjent fra en annen god klassiker som jeg ikke tror har blitt postet her før, men som jeg er sikker på at alle her inne kjenner til. Audio Two - Top Billin' Se filmen hos Youtube Endret 6. november 2009 av Smål Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Klassiker! Utrolig lenge siden jeg har hørt denne låta, takker. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ill Bill - Coka Moshiach Ft. Raekwon Se filmen hos Youtube Digger albumet Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sant det, Smål. Klassiker å regne som, den Audio Two-låta. Nattens låt: Raidermen - Strategy (feat. Mr Voodoo, L Swift, Sean Prince, Lace da Booms, A-Butta & Mike Zoot) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 The Dwellas - Frontline ft. Coco Brovaz Se filmen hos Youtube Hva skjedde med disse to, har de gått hver for seg ? Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Noen som har anbefallinger til underground hiphop som black milk? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2009 av Tobias. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du kan jo sjekke ut . Black Milk er en bedre produsent enn rapper. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Du liker nok også Jake One produksjon! Skaff deg "White Van Music", flott album! Jake One - The Truth (ft. Freeway & Brother Ali) Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://qn5.com/discuss/viewthread/13845/P0/ Hundre underskrifter innen tirsdag og Kno(CunninLynguists) lager soloalbum Tonedeff påstår han sannsynligvis er seriøs, så registrer og skriv under Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://qn5.com/discuss/viewthread/13845/P0/ Hundre underskrifter innen tirsdag og Kno(CunninLynguists) lager soloalbum Tonedeff påstår han sannsynligvis er seriøs, så registrer og skriv under I’m DQ’ing anyone with less than 5 posts. That’s shady. Men takk for heads up. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vil gjerne tipse om en konge podcast: http://1mc.us/blog/?p=1426 Store mengder med god musikk! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://qn5.com/discuss/viewthread/13845/P0/ Hundre underskrifter innen tirsdag og Kno(CunninLynguists) lager soloalbum Tonedeff påstår han sannsynligvis er seriøs, så registrer og skriv under I’m DQ’ing anyone with less than 5 posts. That’s shady. Men takk for heads up. Jeee, den kom etterpå! Post rundt på forumet først, 5 post skakke være så vanskelig å få til Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Må bare poste denne, noe av det feteste jeg har hørt på lang tid. Spesielt det første verset! First Platoon - Watch Ya Back Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Heftige saker, J0dleb0n! EDIT: Vet du hvor man får kjøpt den låta? Finner ikke på iTunes.. Endret 8. november 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Aner ikke. Youtube 2 MP3 for the win Endret 8. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Aner ikke. Youtube 2 MP3 for the win Kjøpte hele albumet på amazon.com for $0.01 + $3 i frakt Den var brukt, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Genialt! Fant nettopp en solo-mixtape/album av Virtuoso fra AOTP når jeg søkte på noen bilder av gruppa. Dope shit. Virtuoso ft. Slaine of La Coka Nostra - Fahrenheit 911 Endret 8. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://qn5.com/discuss/viewthread/13845/P0/ Hundre underskrifter innen tirsdag og Kno(CunninLynguists) lager soloalbum Tonedeff påstår han sannsynligvis er seriøs, så registrer og skriv under I’m DQ’ing anyone with less than 5 posts. That’s shady. Men takk for heads up. Jeee, den kom etterpå! Post rundt på forumet først, 5 post skakke være så vanskelig å få til Haha, jeg prøvde på det tidligere i dag. Dette sa Kno: C’mon. PureChoas? Joined today and has 5…exactly 5…posts? Shenanigans, dude. Stop getting Acorn to help you drum up voters. Så visst ikke ut som at han godtok det heller Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Massevis av godsaker her nå. Håper bare jeg ikke toner ned kvaliteten med denne. Satt på bussen og glodde gjennom iPod'en min for å se om det var noe jeg ikke hadde hørt på en god stund. Får alltid litt ekstra energi av denne her. Er det noe mer av Busdriver som er verdt å sjekke? Må ærlig innrømme at jeg ikke har sjekket ut noe annet enn denne låten, som jeg først hørte på et Tony Hawk-spill for mange år siden. Busdriver - Imaginary Places Se filmen hos Youtube Endret 9. november 2009 av Smål Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Busdriver er kjempekul, om enn noe annerledes. Vært på konsert med han i Oslo, han var en energibombe som underholdt til tusen, helt alene på scenen. Styrte trommemaskin og beat selv og fikk til mye moro med dem. Har ikke hørt så mye på albumene hans, men Fear of A Black Tangent er ålreit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå