Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Ikke dum den Prisma-låten, JesharushanN. Skal definitivt sjekke albummet :)

Har et par finfine eldre tracks som jeg vil dele med dere de neste dagene. Begynner med:

Madflowas - Enter the Realm (Reality RMX) (1996)

Er nettopp de eldre låtene jeg ser etter, så det er kanon at noen kan dele låter av emcees/grupper jeg ikke har full oversikt over. Flott låt du linket der! :)

Jeg snublet over enda en låt av Main Source, en gruppe jeg egentlig har sovet på.

Sjekket ut flere låter av de, og jeg har faktisk hørt mye av de uten å ha visst om det.

Main Source - Atom

Se filmen hos Youtube

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelig at du setter pris på dem, Smål :) Sounden på den Main Source-låten var veldig fresh. Nesten utrolig at den er fra 1989 mtp hvor melodiøs den er. Tydelig at Large Pro tidlig begynte å eksperimentere med mer avansert sampling.

Ellers: Noen konserter i Oslo fremover for dem som måtte være interessert. Først dead prez på John Dee torsdag 19.11.09. Mer interessant er nok Masta Ace & Edo G, med Zion I og Akrobatik oppført som support, tirsdag 01.12.09, også det på John Dee :)

Lenke til kommentar
De som har bestilt SJV2, hold oss oppdatert når dere får den. Gleder meg masse til jeg får den :D

Lastet det ned i dag tidlig, orket ikke vente på snegleposten. Gled eder!

Lasted det ned nå :D Visste ikke at det hadde kommet ut på nettet. Hørt i gjennom albumet èn gang og jeg må si jeg likte albumet! Som en annen sa; disse gutta skuffer aldri!

Lenke til kommentar

Bra låt der der også, Torbjørn. Keep diggin.

På tide med et gjensyn med en av tidenes aller beste låter.

Chubb Rock, O.C. og Jeru the Damaja på versa og DJ Premier på beaten med Return of the Crooklyn Dodgers:

Listen cause for your mind I got the right nutrition

Jeg skaffa meg 12-tommern fra ebay for 99 cent pluss frimerker. Må være blant de største varpa jeg har gjort.

Endret av Thend
Lenke til kommentar
Bra låt der der også, Torbjørn. Keep diggin.

På tide med et gjensyn med en av tidenes aller beste låter.

Chubb Rock, O.C. og Jeru the Damaja på versa og DJ Premier på beaten med Return of the Crooklyn Dodgers:

Listen cause for your mind I got the right nutrition

Jeg skaffa meg 12-tommern fra ebay for 99 cent pluss frimerker. Må være blant de største varpa jeg har gjort.

Den var feeet!

Litt mer DJ Premier:

Gang Starr - Above The Clouds

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som har hørt noe på Blaq Poet - Blaqprint forresten? Meste av låtene er produsert av Premo. Er noen skikkelig badass låter på det albumet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Han er ikke akkurat så veldig vanskelig å spotte.

Noen som har hørt nye Sha Stimuli albumet btw? Hørt gjennom noen ganger nå og stort sett var det meget bra, men fortsatt ikke helt imponert. Massevis av potensiale har kisen hvertfall!

Mr. Mecca - Over Here (ft. Pinks, Skyzoo, Sha Stimuli & Torae)

Se filmen hos Youtube

Flava in ya ear '09! :)

Mixtapen (remakes av klassikere) kan forresten lastes ned gratis og gjester bla. Royce da 5'9", PackFM, Substantial, Charles Hamilton ++

http://www.sendspace.com/file/ceu6ao

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...