Skaal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ikke dum den Prisma-låten, JesharushanN. Skal definitivt sjekke albummet Har et par finfine eldre tracks som jeg vil dele med dere de neste dagene. Begynner med: Madflowas - Enter the Realm (Reality RMX) (1996) Er nettopp de eldre låtene jeg ser etter, så det er kanon at noen kan dele låter av emcees/grupper jeg ikke har full oversikt over. Flott låt du linket der! Jeg snublet over enda en låt av Main Source, en gruppe jeg egentlig har sovet på. Sjekket ut flere låter av de, og jeg har faktisk hørt mye av de uten å ha visst om det. Main Source - Atom Se filmen hos Youtube Endret 4. november 2009 av Smål Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hyggelig at du setter pris på dem, Smål Sounden på den Main Source-låten var veldig fresh. Nesten utrolig at den er fra 1989 mtp hvor melodiøs den er. Tydelig at Large Pro tidlig begynte å eksperimentere med mer avansert sampling. Ellers: Noen konserter i Oslo fremover for dem som måtte være interessert. Først dead prez på John Dee torsdag 19.11.09. Mer interessant er nok Masta Ace & Edo G, med Zion I og Akrobatik oppført som support, tirsdag 01.12.09, også det på John Dee Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Reh Dogg - Why must I cry Shit, snakker vi årets video/sang ? Jeg holdt ut til 1:20. Fy faen det der var fantastisk ille. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 De som har bestilt SJV2, hold oss oppdatert når dere får den. Gleder meg masse til jeg får den Lastet det ned i dag tidlig, orket ikke vente på snegleposten. Gled eder! Lasted det ned nå Visste ikke at det hadde kommet ut på nettet. Hørt i gjennom albumet èn gang og jeg må si jeg likte albumet! Som en annen sa; disse gutta skuffer aldri! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dagens låt fra t-bone: Paw Dukes - Amazin (1999). Hi-Rise Records. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Bra låt der der også, Torbjørn. Keep diggin. På tide med et gjensyn med en av tidenes aller beste låter. Chubb Rock, O.C. og Jeru the Damaja på versa og DJ Premier på beaten med Return of the Crooklyn Dodgers: Listen cause for your mind I got the right nutrition Jeg skaffa meg 12-tommern fra ebay for 99 cent pluss frimerker. Må være blant de største varpa jeg har gjort. Endret 4. november 2009 av Thend Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kommer ikke over hvor fet stil Redman & Method Man har i denne klassiske sangen. Dessverre råtten kvalitet. Redman - Da Rockwilder Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bra låt der der også, Torbjørn. Keep diggin. På tide med et gjensyn med en av tidenes aller beste låter. Chubb Rock, O.C. og Jeru the Damaja på versa og DJ Premier på beaten med Return of the Crooklyn Dodgers: Listen cause for your mind I got the right nutrition Jeg skaffa meg 12-tommern fra ebay for 99 cent pluss frimerker. Må være blant de største varpa jeg har gjort. Den var feeet! Litt mer DJ Premier: Gang Starr - Above The Clouds Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mens vi er inne på Premo. Dj Cam & Afu-Ra - Voodoo Child (Dj Premier Remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Noen som har hørt noe på Blaq Poet - Blaqprint forresten? Meste av låtene er produsert av Premo. Er noen skikkelig badass låter på det albumet. Endret 5. november 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Masta Killa ft Ol Dirty Bastard & RZA-Old Man Se filmen hos Youtube Blir hele tiden i godt humør når jeg hører denne Siste sangen ODB var med på.. Klarer dere og se hvem som står ved grillen i videoen ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rugged Man Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ikke rart du blir i godt humør av den der, MKej. Gotta love hattene og luene de har, og ikke minst den turkise silkeskjorten og den svette singleten til Rugged Man. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Han er ikke akkurat så veldig vanskelig å spotte. Noen som har hørt nye Sha Stimuli albumet btw? Hørt gjennom noen ganger nå og stort sett var det meget bra, men fortsatt ikke helt imponert. Massevis av potensiale har kisen hvertfall! Mr. Mecca - Over Here (ft. Pinks, Skyzoo, Sha Stimuli & Torae) Se filmen hos Youtube Flava in ya ear '09! Mixtapen (remakes av klassikere) kan forresten lastes ned gratis og gjester bla. Royce da 5'9", PackFM, Substantial, Charles Hamilton ++ http://www.sendspace.com/file/ceu6ao Endret 5. november 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 CunninLynguists - Heart Se filmen hos Youtube Fy faen tight produksjon! Mange herlige låter på skiva! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Lenge sia jeg har lest her. Blitt posta mye bra! CunninLynguists - HeartFy faen tight produksjon! Mange herlige låter på skiva! Oh! Glede meg til den kommer i posten! Må vel nesten legge med en video og. Redman - Time 4 Sum Aksion: Se filmen hos Youtube Blir ikke lei. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg synes faktisk ikke SJV2 var noe særlig.. Volume 1 var mye bedre. Kan hende jeg må høre gjennom albumet et par ganger til, men første inntrykket var ikke særlig bra. Ganske synd egentlig, for jeg synes CunninLynguists lager generelt bra musikk. Jedi Mind Tricks - Shadow Business Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) På tide med et gjenhør med denne godlåta Masta Ace [2004] Da Grind (Feat. Apocalypse) Se filmen hos Youtube For dem som ikke har plukket opp albumet A Long Hot Summer, så anbefales det på det varmeste. Endret 6. november 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mye kjent og kjært her nå Kveldens låt fra the crates: Demastas feat. Nine - Feel No Guilt (1999) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg tror jeg synes at den er bedre. Tear Trax, Still With Me & Close My Eyes <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå