kakesjef Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sykt kult faktisk! Veldig kult hvordan han hadde de forskjellige stemmene og effektene! Like greit å gjøre alt sjæl Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her er en lik en, som jeg tror har blitt postet her før. Samme person. Dub FX 10/10/2008 'Love Someone' Lenke til kommentar
tetrapak Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 K-Boy ft. MeMe - My All Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sjekk dette her a, er stum jeg Fett! Kom faktisk en slik fyr på skolen en gang og holdt en "konsert" for oss. Var dritfett. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har sikkert blitt postet før, men orker ikke se gjennom sider. Bernt og Ernie gangster rap M.O.P. - Ante Up Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hahaha!! Så jævlig bra! :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen som husker denne? Talib Kweli - Get By. Edit; legger til lenke fordi Youtube er hårsår. Endret 2. november 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan ikke glemme den, Onyx. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Klasse der, Onyx. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Merkelig nok eier jeg ikke det albumet der. Dette er for øvrig den tida da Kanye laget sine beste beatz. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Får ikke nok av disse gutta Endret 2. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) R.A. The Rugged Man - Give It Up(ft.J-Live) For de som ikke vet det, så kom R.A. The Rugged Man med en samle plate for noen dager siden. "Legendary Classics Volume 1" Verd og sjekke ut, til og med platekompaniet har skiva: http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/C...D/?id=GRES724.2 Endret 2. november 2009 av MKej Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja, så den ble sent fra ughh.com på lørdag eller noe. Har ikke fått den enda, men har noe å se frem til. Kveldens låt: Factor ft. Myka 9 - Good Old Smokey Har sansen for beaten. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) De som har bestilt SJV2, hold oss oppdatert når dere får den. Gleder meg masse til jeg får den Endret 3. november 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Street's disciple, my raps are trifle I shoot slugs from my brain just like a rifle Stampede the stage, I leave the microphone split Play Mr. Tuffy while I'm on some Pretty Tone shit Verbal assassin, my architect pleases When I was twelve, I went to hell for snuffin Jesus Nasty Nas is a rebel to America Police murderer, I'm causin hysteria My troops roll up with a strange force I was trapped in a cage and let out by the Main Source Swimmin in women like a lifeguard Put on a bulletproof nigga I strike hard Kidnap the President's wife without a plan And hangin niggaz like the Ku Klux Klan I melt mics till the sound waves over Before steppin to me you'd rather step to Jehovah Slammin MC's on cement Cause verbally, I'm iller than a AIDS patient I move swift and uplift your mind shoot the gift when I riff in rhyme Rappin sniper, speakin real words My thoughts react, like Steven Spielberg's Poetry attacks, paragraphs punch hard My brain is insane, I'm out to lunch God Science is dropped, my raps are toxic My voicebox locks and excels like a rocket Blir aldri lei dette verset til Nas. Main Source - Live at the BBQ (ft. Nas) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 All In The Hook feat.El Da Sensei - Prisma Dope! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mye bra her nå Snoop Dogg - Who Am I? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) De som har bestilt SJV2, hold oss oppdatert når dere får den. Gleder meg masse til jeg får den Lastet det ned i dag tidlig, orket ikke vente på snegleposten. Gled eder! Endret 3. november 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke dum den Prisma-låten, JesharushanN. Skal definitivt sjekke albummet Har et par finfine eldre tracks som jeg vil dele med dere de neste dagene. Begynner med: Madflowas - Enter the Realm (Reality RMX) (1996) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Reh Dogg - Why must I cry Shit, snakker vi årets video/sang ? Endret 4. november 2009 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå