JesharushanN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje ikke så hip hop, men De La Soul er med. "Fant" sangen fra Fifa10 og har fått den på hjernen nå. Matt N Kim - Daylight Trouble maker Remix feat De La Soul Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha, la faktisk merke til at Big L bruker en Helly Hansen jakke i videoen til Put it on, morsomt at man finner igjen et norskt merke på streetwearmoten på nittitallet Big L - Put it on Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Helly Hansen var STORE blant annet i hiphop-miljøet på 90-tallet. Både Xzibit og Wu-tang frontet merket hyppig. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Necro - The Human Traffic King Se filmen hos Youtube Haha fett Endret 28. oktober 2009 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den videon ble posta og diskutert for to uker sida også. __ Ang. Helly Hansen. De får en shoutout fra Raekwon i takkelista i Only Built 4 Cuban Linx. Og coveret til Ironman viser at mangefarga regntøy var greia å ha på seg på den tida. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) chill låt.. K'naan - Strugglin' name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 28. oktober 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den videon ble posta og diskutert for to uker sida også. __ Ang. Helly Hansen. De får en shoutout fra Raekwon i takkelista i Only Built 4 Cuban Linx. Og coveret til Ironman viser at mangefarga regntøy var greia å ha på seg på den tida. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Åja, ok beklager hakke vært her på en liten stund Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når var det snakk om at strange journey vol 2 kommer ut? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bestiller du herfra så begynner de å sende ut 30. oktober. Fredag altså. Blir digg. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bestiller du herfra så begynner de å sende ut 30. oktober. Fredag altså. Blir digg. Hva med i butikken a? Jeg skaffa meg nemlig vol 1 i butikken og hakke kort til å bestille på nettet med. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Speaking of SJV2, ny sang ute på qn5 http://qn5.com/blog/entry/audio-cunninlyng...to-be-for-real/ Endret 28. oktober 2009 av MKej Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fet låt det der. Hva mener dere om Black Sunday skiva til Cypress Hill? Den er jo alt annet enn ny, men drit fet er den Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva mener dere om Black Sunday skiva til Cypress Hill? Den er jo alt annet enn ny, men drit fet er den Fet den! Cypress er episk. Personlig liker jeg Temple of Boom og IV best. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg liker hiphop veldig godt, men syns at sjangeren har tapt seg noe veldig over de siste årene. Slenger derfor inn en litt gammel klassiker av Coolio: Se filmen hos Youtube Er kanskje ikke den mest "hiphop aktige" sangen, men er nok min favoritt. Lenke til kommentar
Genelec Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Låt fra det nye albumet til Snowgoons med El Da Sensei og Kaze. Har hørt en av de andre sangene på albumet og den var ikke så lovende, men om resten av albumet blir som Survive the Mass så blir det vell et kjøp. Se filmen hos Youtube Bare elsker beaten på sangen! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Young Jeezy [2008] By The Way Teksten ligger selvsagt omtrent på neandertalernivå, men jeg liker'n. Er klar over at det kan regnes som tabu å poste denslags musikk i denne tråden, men... er en sucker for beats Endret 29. oktober 2009 av AvieN Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Synes Outkast har noen virkelig gode låter på sine tidlige album! Outkast - Southernplayalisticadillacmuzik (Beste tittelen noensinne?) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 DAMN, flowen på den siste der er jo helt vill! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) A Tribe Called Quest - Oh My God Se filmen hos Youtube Sikkert blitt postet mange ganger før, men ja... En skikkelig god klassiker jeg aldri kommer til å gå lei av. Den bassline'n med contrabassen er rett og slett nydelig - for å bruke et ord jeg sjeldent bruker (). This sort of love lasts forever. Endret 30. oktober 2009 av Smål Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 kakesjef: Vill låt, takker. Enhver seriøs hip-hop samling bør inneholde i alle fall ATCQs tre første album. Kvalitet fra start til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå