MKej Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sene and Blu - TheWonderers Blu and Sene - A Day Late & A Dollar Short, bør sjekkes ut. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har noen fete låter med tunge, råe beats å anbefale? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har noen fete låter med tunge, råe beats å anbefale? Army Of The Pharaohs - Dump the clip Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 DJ Shadow & Phonte Coleman - Backstage Girl Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har noen fete låter med tunge, råe beats å anbefale? Army Of The Pharaohs - Dump the clip Heller Army Of The Pharaohs med Gun Ballad. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Noen som har noen fete låter med tunge, råe beats å anbefale? Army Of The Pharaohs - Dump the clip Heller Army Of The Pharaohs med Gun Ballad. Hva med Army Of The Pharaohs - Seven? Artifacts [1994] Wrong Side Of Da Tracks [HD] Se filmen hos Youtube Endret 25. oktober 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) RZA hadde så rett i det han sier i denne introen fra Wu-Tang Forever. Se filmen hos Youtube Endret 24. oktober 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 MKej, "Dump The Clip" var heeelt rå! Takker. Var på V.Maggio konserten i går på John Dee, synes hun er fantastisk bra. Godlåt "Inga Problem" Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Army Of The Pharaohs - Dump the clip Noen som har noe mer lignende liggende? Jævelig fett. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 MKej: har alt, og har hørt det meste av AOTP Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Snowgoons produserer litt for AOTP. Sjekk ut. Snowgoons - The Curse Se filmen hos Youtube (ft. King Magnetic, Charon Don, Reef The Lost Cauze & Sicknature) Endret 25. oktober 2009 av Smål Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nye albumet til Snowgoons blir rått! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nye albumet til Snowgoons blir rått! Ord! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gang Starr feat. Fat Joe & MOP - Who Got Gunz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Nye albumet til Snowgoons blir rått! Ord! Jeg setter på meg haterhatten og sier: Snowgoons er en tredjegenerasjonskopi av Stoupe i dårlig form. Det var én ordentlig bra låt på førstealbumet deres, singelen Never feat. Reef da Lost Cauze, ellers var det mye låter som var kule nok en gang eller to, men som ikke tålte å bli hørt flere ganger. Andrealbumet var bare trist. Meeen, man skal ikke dømme for tidlig heller. Edit. Lurer på om jeg surrer litt i forhold til hvor mange album de har ute, men dere skjønner greia. Endret 26. oktober 2009 av Thend Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nye albumet til Snowgoons blir rått! Ord! Jeg setter på meg haterhatten og sier: Snowgoons er en tredjegenerasjonskopi av Stoupe i dårlig form. Det var én ordentlig bra låt på førstealbumet deres, singelen Never feat. Reef da Lost Cauze, ellers var det mye låter som var kule nok en gang eller to, men som ikke tålte å bli hørt flere ganger. Andrealbumet var bare trist. Meeen, man skal ikke dømme for tidlig heller. Edit. Lurer på om jeg surrer litt i forhold til hvor mange album de har ute, men dere skjønner greia. Jeg låner haterhatten et øyeblikk og sier meg enig. Syns de lager låter man blir lei av etter en eller to ganger. Ikke låter som vokser og bare blir bedre. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan høres ut som dobbeltmoral (?) fra min side, men må nok si meg ganske enig med dere sånn egentlig. Jeg gleder meg nok mest til det nye albumet for å høre om de har hatt noen oppgang i kvaliteten. Som dere sier, de fleste låtene tålte bare å høres en eller to ganger. Må også si at det første albumet var råfett når jeg først fant det, men når jeg fikk hørt igjennom det én gang, var jeg egentlig bare skuffet. Skal bli spennende å høre om de klarer å dra neste album opp et hakk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må legge til side haterhatten, og si at Snowgoons lager fantastiske låter på høyt nivå. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Collective Efforts er fett! Collective Efforts - Let It Alone (ft. Manchild) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fan, leter etter en gruppe som starter på P som jeg fant på youtube. Noen som kan hjelpe meg? De er ikke kjente desverre så blir litt vanskelig med mindre noen vet om en side hvor man kan finne rap/hip hop artister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå