Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nye albumet til Snowgoons blir rått!

Ord!

Jeg setter på meg haterhatten og sier: Snowgoons er en tredjegenerasjonskopi av Stoupe i dårlig form. Det var én ordentlig bra låt på førstealbumet deres, singelen Never feat. Reef da Lost Cauze, ellers var det mye låter som var kule nok en gang eller to, men som ikke tålte å bli hørt flere ganger. Andrealbumet var bare trist.

Meeen, man skal ikke dømme for tidlig heller.

Edit. Lurer på om jeg surrer litt i forhold til hvor mange album de har ute, men dere skjønner greia.

Endret av Thend
Lenke til kommentar
Nye albumet til Snowgoons blir rått!

Ord!

Jeg setter på meg haterhatten og sier: Snowgoons er en tredjegenerasjonskopi av Stoupe i dårlig form. Det var én ordentlig bra låt på førstealbumet deres, singelen Never feat. Reef da Lost Cauze, ellers var det mye låter som var kule nok en gang eller to, men som ikke tålte å bli hørt flere ganger. Andrealbumet var bare trist.

Meeen, man skal ikke dømme for tidlig heller.

Edit. Lurer på om jeg surrer litt i forhold til hvor mange album de har ute, men dere skjønner greia.

Jeg låner haterhatten et øyeblikk og sier meg enig. Syns de lager låter man blir lei av etter en eller to ganger. Ikke låter som vokser og bare blir bedre.

Lenke til kommentar

Kan høres ut som dobbeltmoral (?) fra min side, men må nok si meg ganske enig med dere sånn egentlig. Jeg gleder meg nok mest til det nye albumet for å høre om de har hatt noen oppgang i kvaliteten. Som dere sier, de fleste låtene tålte bare å høres en eller to ganger. Må også si at det første albumet var råfett når jeg først fant det, men når jeg fikk hørt igjennom det én gang, var jeg egentlig bare skuffet.

Skal bli spennende å høre om de klarer å dra neste album opp et hakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...