hans2k Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nujabes - Feather ftw.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hei! Hadde vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg litt.... Noen som vet hvilken sang den beaten fra og med 2:31 og litt utover heter? Jævlig chill beat. Endret 16. oktober 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vet ikke, men faen så vill Elzhi er. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vet ikke, men faen så vill Elzhi er. +1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Herregud for en villbeat på Crime Stories-låta. Digga den. Rett i gata mi. Minner litt om noe fra Cappadonna sitt The Pillage-album? 97 Mentality? Prelude to a come up var Cypress Hill-låta jeg postet i fordums tid. Fint den falt i smak. Og ser man det, slik anmodet. Takker! Elzhi er for øvrig rå, ja. Se filmen hos Youtube Det er noe med denne dystre beaten. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Må si jeg begynner å like nye albumet til Apathy mer og mer dess mer jeg hører på det... Apathy - Victim (ft. Holly Brook) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Takk for Nujabes tipset Mkej og Phonte! Må si jeg begynner å like nye albumet til Apathy mer og mer dess mer jeg hører på det... Apathy - Victim (ft. Holly Brook) Spennende kjølig, blir kjekt å høre skiva! Endret 17. oktober 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Street Poets. Boston-gruppe som i 1995 slapp et album med samme navn som har fått ufortjent lite blest. Det viser nok en gang at det langt fra bare er kvaliteten på musikken som avgjør hvem som lykkes i bransjen. Street Poets - Can't Find My Way Endret 18. oktober 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Street Poets - Everyday Life Se filmen hos Youtube How ya livin?? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Likte sistnevnte bedre. Har du sansen for beatsa til Oh No, Torbjørn? Nye albumet Dr. No's Ethiopium slipper ut 2. nov., men tilgjengelig på MP3 nå. - Souls of Ethiopia. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Selvsagt gjorde du det; den hadde jo trumpetsample Har bare sporadisk hørt på Oh No-materiale. Har et par skiver fra 2004, uten at jeg har noe minne om at de er spesielt bra. Har nok sovet litt på han! Er han flink, synes du? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Syns han er kjempeflink! Madlibs, Dillas og Oh Nos instrumentalalbum er de få jeg liker, der jeg kan sette meg ned for å nyte. Sjekk også ut Dr. No's Oxpirement. Er så glad for at det er en aktør som Stones Throw Records innen hiphop. .Favorittbeat fra Dillas Donuts: Airworks = herre jemini for en bassline. Dilla treffer perfekt med vokalen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg synes Oh No har levert bedre materiale enn hva hans bror Madlib har gjort de siste par åra. Får slenge med ei låt også. Oh No - Smile a lil bit feat. Posdnous fra De La Soul, fra albumet Exodus into Unheard Rhythms. Se filmen hos Youtube "overdoin it aint doin it with quality" Endret 18. oktober 2009 av Thend Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Veldig bra Torbjørn.. må skaffe meg den skiva. Fant også denne på related: Mind Space - Life Is Foul (Day Version) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Kanskje litt på kanten i denne kategorien. Men han tar en liten rap ute i låta, så da får det gå. Club banger deluxe! Montell Jordan - This Is How We Do It Se filmen hos Youtube Endret 18. oktober 2009 av fflex Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 CunninLynguists - Move Se filmen hos Youtube Gleder meg som en unge til Strange Journey – Volume Two! Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du har jo andre sanger av Three 6 Mafia da (fram samme album som That's Right) I got, og I'd Rather har jo endel bass. Sistnevnte har jo litt teit tema men xD Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Spør av ren under: Noen som aner noe sted albumet "Murda Game Chronicles" av The Game kan kjøpes, og om det er det som ligger på Sportify med "Bang Along" på? Finner det ingensteds.... Edit: Never mind...Albumet het visst "Red" Endret 19. oktober 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jada, men alle der poster jo en helt annen type hip hop. Det er det da ikke. Veldig variert hiphop-smak i hiphop-tråden, les litt i tråden, og post, helt sikkert folk som vil hjelpe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er det noen her som kan anbefale noe i samme gate som ArtOfficial og Sound Providers? Endret 19. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå