CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen gode rappere/grupper du ikke har nevnt Necro Jedi Mind Tricks Chrome Gang Starr The Notorious B.I.G Madvillain The Streets er også en favoritt her, men ikke det du leter etter. Lenke til kommentar
Johnny Cakes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Cypheron, når Tmz ber om noe som minner om Three 6 Mafia og Mike Jones kommer du ikke med Gang Starr og Madvillain. Bra musikk det også, men ikke det trådstarter er ute etter, vel? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alle har på hver sin måte noen sanger som kan minne om hverandre. Madvillain var kanskje litt søkt... Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hah, den videoen til Necro er ganske drøy ja.. The Breaks er en klassiker! Går aldri lei den Scarface - G-Code fet beats og bra lyrics Digger den sangen der, men er ikke Scarface da er det det? Står jo Geto Boys...har også alltid trodd det var de som hadde den... Lenke til kommentar
Johnny Cakes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Scarface er medlem av Geto Boys, da. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hah, den videoen til Necro er ganske drøy ja.. The Breaks er en klassiker! Går aldri lei den Scarface - G-Code fet beats og bra lyrics Digger den sangen der, men er ikke Scarface da er det det? Står jo Geto Boys...har også alltid trodd det var de som hadde den... Er fra Geto Boys sin cd, men er bare Scarface som rapper. Syk, våkna for to timer siden og chiller med Clipse - Lord Willin', klassisk album =D Clipse - Ma, I Don't Love Her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tips til god britisk hip-hop som The Streets og Example? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Står Scarface på videoen.. Jeg skrev faktisk Geto Boys først for jeg trodde også at det var de som hadde den Scarface er et medlem av gruppa Geto Boys. Kan hende at den låta er noe solo greier.. ikke vet jeg. Edit: Folk var visst lit kjappere enn meg til å svare gitt Endret 15. oktober 2009 av Åsen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tips til god britisk hip-hop som The Streets og Example? Life er en av mine britiske favoritter, ikke helt i samme gate som de du nevner men men. "Outside looking in" fra fjor bør du sjekke ut.. Her er en smakebit: MC Life - Peace Se filmen hos Youtube Vært postet her før trur jeg, men verd et lite gjennsyn Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tips til god britisk hip-hop som The Streets og Example? Synes denne er litt fet. Stand Your Ground - Acarine Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk begge to, likte begge sangene. Skal sjekke ut mer av begge artistene i morgen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Syntes folk om Chris Lee egentlig? 2. plass på vg-lista tydeligvis... Vet ikke helt hva jeg syntes ennå om den nye låta ennå, tror jeg liker de gamle bedre Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk begge to, likte begge sangene. Skal sjekke ut mer av begge artistene i morgen. En annen britisk "klassiker" er Mark B & Blade - Ya don't see the signs. Skapte en del fuzz i undergrunnen da den kom. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Feit låt, DannyCool. Men du breaker ikke akkurat av noen conscious rap-linje her. I hvert fall kan ikke jeg se noen når jeg blar litt bakover her. Scarface, Kurtis Blow, OGC, Redman, Necro og Army of the Pharaohs kan vel ikke kalles conscious rap. One Deep har jeg aldri hørt om før, men "Crime Stories" sier vel sitt. Hehe, nei jeg skal være helt ærlig og si at jeg sjekket ikke helt etter Jeg bare regna med det name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Noen som har noe tips til noe soulsamples basert hiphop? Ala Kanye West beats og old school Dipset sampling av Just Blaze. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Public Enemy - Harder then you think Ikke noen stor fan av Public Enemy. Er vel bare denne og He got game som jeg synes er noe særlig.. Lenke til kommentar
Johnny Cakes Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da må du skaffe deg It Takes a Nation of Millionas to Hold Us Back og Fear of a Black Planet. Fra henholdsvis 88 og 90, mye bedre enn de nyere greiene deres. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tips til god britisk hip-hop som The Streets og Example? Dizze Rascal var blant mine absolutte favoritter. Helt til alt tullet med dance wiv me og holiday. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kveldens tjukkas: Men grunnen til at jeg poster: Hva heter låta?? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Kveldens tjukkas: Men grunnen til at jeg poster: Hva heter låta?? Nujabes - Luv (Sic) (featuring Shing02) Fra Hydeout Productions 1st Collection albumet. Edit: Eid av phoNte Endret 16. oktober 2009 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå