JesharushanN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kam Moye - Welcome To My Life Kam Moye har masse kult og er det andre som har sjekket mye av det han har gitt ut? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg fikk Southernunderground deluxe albumet fra ughh.com i dag. Dvs. kan hende jeg fikk det i går/torsdag. Sjekket ikke postkassen da. Good shit, denne helgen går bare oppover. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg fikk Southernunderground deluxe albumet fra ughh.com i dag. Dvs. kan hende jeg fikk det i går/torsdag. Sjekket ikke postkassen da. Good shit, denne helgen går bare oppover. +1 Fikk den på onsdag Kommer ny CL singel på mandag, preorder for SJV2 kommer også opp da. KILDE Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ^^Hoho, jeg ekke den eneste som sjekker qn5 forums ser jeg Poster du? Bruker? (GhettoGnom) Geto Boys - I Tried Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) ^^Hoho, jeg ekke den eneste som sjekker qn5 forums ser jeg Poster du? Bruker? (GhettoGnom) Poster ikke, men er daglig inne og sjekker forumet. Artig og følge med på Chico And The Man gåten Masta Ace & Edo G - Little Young Artig sang fra to veteraner. For de som ikke vet det så holde de på med en plate sammen Arts and Entertainment, kommer 3 november.. Hva syns dere ? Endret 10. oktober 2009 av MKej Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Outerspace - It Is What It Is Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ^^Hoho, jeg ekke den eneste som sjekker qn5 forums ser jeg Poster du? Bruker? (GhettoGnom) Poster ikke, men er daglig inne og sjekker forumet. Artig og følge med på Chico And The Man gåten Vet, men bra tidkrevende og forvirrende til tider Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Locksmith - Rare Form Se filmen hos Youtube Hør! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Royce da 5'9" - Hood Love (ft. Bun-B & Joell Ortiz) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kam Moye - Welcome To My Life Kam Moye har masse kult og er det andre som har sjekket mye av det han har gitt ut? Ser det er at av Supastition sine alias. Synes denne tracken var ganske bra. ^^Hoho, jeg ekke den eneste som sjekker qn5 forums ser jeg Poster du? Bruker? (GhettoGnom) Geto Boys - I Tried Bra saker. Poster ikke, men er daglig inne og sjekker forumet. Artig og følge med på Chico And The Man gåten Masta Ace & Edo G - Little Young Artig sang fra to veteraner. For de som ikke vet det så holde de på med en plate sammen Arts and Entertainment, kommer 3 november.. Hva syns dere ? Vet ikke helt hva jeg syns. De er ikke fremmed for å trø på andres tær, i hvert fall Locksmith - Rare Form Hør! Digget den ikke. Litt oldschool, fra 97 om jeg husker riktig: God Sunz feat. Starang Wondah - 1-718 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jævlig fet låt, Torbjørn! Må sjekke ut mere av de gitt Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Digger den låta, Torbjørn. Får skikkelig Wu-feeling av den Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvem husker han gutten her? Han er jo mad talentfull, ny video: LidoLido - Go'n Be Gone Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Shit, har funnet noen skikkelig gode lavbudsjettslåter her nå. Rapperne har antakelig ikke gjort flere enn et par låter hver (ikke eksemplarer), slengt ut på ensifra antall vinyler og gitt ut. Hvem vet, men ville saker er det! Først ut: . Har mer på lager. Edit; ellers mye bra her nå, folkens! Endret 11. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cunninlynguists ft. E-40 & Evidence - Running Wild Ny single Last ned her. Pre-Order for Strange Journey Volume Two er også oppe. Latterlige 17$ (ca 100kr) for signert plate, og det er med frakt ! Bestill nå! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe jeg må si jeg har litt sansen for E-40 sin off beat flow. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) NICE! Da var albumet pre-ordret :D :D Gleder meg som faen. Endret 12. oktober 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Daz & Kurupt(aka Dogg Pound) spiller på Blæst førstkommende søndag. Koster jaggu ikke mer enn 160,- heller. Vet ikke hvor mange trondheimere det er her, men regner med Thendrup stikker innom? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pre-Order for Strange Journey Volume Two er også oppe. Latterlige 17$ (ca 100kr) for signert plate, og det er med frakt !Bestill nå! Takk, jeg slo til på 2 rare reiser for 25$ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg har skrevet for mye i metal-tråden i det siste - blitt rap-frelst igjen. Har virkelig mine perioder altså. Notorious B.I.G er dritfett. Hypnotize, Big Poppa, etc. Xzibit's Paparazzi er også legendarisk. Også fått sansen for Jedi Mind Tricks! edit: takker også Bob_3 for Army Of The Pharaohs! Endret 12. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå