JesharushanN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Veldig mye bra som har blitt posta i det siste... Sick Jack var meget spennende Takker for info, Antipedoaction EDIT: Talwin, den var jævlig fet. Kjøpt på iTunes Store nå Endret 7. oktober 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hoho, Cool Calm Pete er det lenge siden jeg har hørt på. Lost er et fantastisk album Morcheeba - One Love Karma (ft. Cool Calm Pete) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så klart har jeg fått med meg October 20th. Royce er uten tvil top 3 rappere atm, tviler ikke et sekund på at han kan sitere soulja boy tekster over skrapelyder og alikevel høres kul ut (selv om det kanskje hadde gått utover top 3 plasseringen hans ). N.A.S.A. - Way Down (feat. RZA, Barbie Hatch, & John Frusciante), årets video? Nix! Dette er årets video Raekwon - House of flying daggers Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Her kommer litt U-God sammen med Cappadonna og Killah Priest. Låta er fra albumet Dopium. Anbefaler også Stomp Da Roach fra samme album med U-god feat GZA. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håk: Vennligst ikke siter Youtube-videor. Veiledere har ikke rett til sensurering på forumet, så innlegget må du endre selv. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bronze Nazareth er en bra producer. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Raekwon - House of flying daggers Naaah, alt for treig video til sangen. Ill Bill - War Is My Destiny minner sykt og er bedre laget, imo Den her er der oppe og: CunninLynguists - Never Come Down (The Brownie Song) Endret 7. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) The Black Sunn - Puttin In Work ( prod. Damu The Fudgemunk )[/b] Se filmen hos Youtube Dope! EDIT: Kam Moye - Lets Be Honest (prod. Veterano) Se filmen hos Youtube Endret 7. oktober 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tommy Tee og co på Lydverket nå. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har en tracklist med features til Studio Time? Kjøpte det istad, hører på nå, digge saker. Men kjøpte på itunes, og står bare navn på låtene der. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Noen som har en tracklist med features til Studio Time? Kjøpte det istad, hører på nå, digge saker. Men kjøpte på itunes, og står bare navn på låtene der. 01 Meet The Legends ft. Bun B & Supa Sayed 02 Keep Talking ft. MadCon, A-Lee, the Loudmouf Choir, Noora Noor og Helén Eriksen 03 About That Girl ft. CL Smooth, Tshawe og Son of Light 04 With The Fam ft. DIamond & Devin the Dude 05 On Da Corner ft. Supa Sayed 06 Work For Me ft. Mira Craig 07 Naughty Bizness ft. Foreign Beggars & the Loudmouf Choir 08 Must Be Strong ft. AG 09 A Better Day ft. Noora Noor 10 G-Optified ft. Saigon & The Loudmouf Choir 11 Don´t Fuck Around ft. M.O.P 12 2 Happy Campers And A Party Pooper ft. The Loudmouf Choir 13 I´m A Fuckin Star ft. Kool Keith 14 Music Is The Message ft. Tshawe, Ken Ring, Warlocks, Diaz, Son of Light, Jesse Jones, Lars Vaular, Sam E, Stor, Pato Pooh, Karpe Diem, Gest, Don Martin og Foreign Beggars Zack de La Rocha featuirng KRS 1 ,The Last Emperor "CIA" Se filmen hos Youtube Last Emp killing it! Endret 8. oktober 2009 av MKej 1 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Aah, tusen takk Mkej. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) veit det er lenge siden det ble sluppet, men har kommet meg gjennom blueprint 3 et par ganger nå og det er faktisk et veldig bra album The Diplomats feat. Juelz Santana - Dipset Anthem Se filmen hos Youtube Endret 8. oktober 2009 av poiuy Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Rakim - Walk These Streets Ny singel fra hans neste album, The Seventh Seal. 10 år etter hans siste album kommer han ut med ny plate, 17 november i år ! Vært et strålende år for hip hip til nå.. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Å takk, å takk, å takk, MKej! Takk for at du holder surrete lokehoder, som meg, oppdatert! Det var en gladnyhet. Nå er julen reddet! EDIT: Denne har visstnok vært ute en god stund, men for de av dere som ikke hadde hørt den slenger jeg den ut. Gleder meg! Rakim - Holy Are You Endret 9. oktober 2009 av Smål 1 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk for at du holder surrete lokehoder, som meg, oppdatert! www.hiphopdx.com veldig grei side om du vil holde deg sånn noenlunde oppdatert Felt - Protagonists Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Rakim - Walk These Streets Ny singel fra hans neste album, The Seventh Seal. 10 år etter hans siste album kommer han ut med ny plate, 17 november i år ! Vært et strålende år for hip hip til nå.. Den singelen der lovte jo ikke noe særlig godt, da. Kjedelige saker. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) De fleste har sikkert sett denne før, anyways Genialt! Endret 9. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 www.hiphopdx.comveldig grei side om du vil holde deg sånn noenlunde oppdatert Flottings. Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er så syk han der Aries! hehe Ler ræva av meg hver gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå