Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett opptredenen i Store Studio på NRK i kveld ble jeg overbevist. Må nok ta turen på release-konsert torsdag.

Det var STORT å se og høre CL Smooth på samme scene som Tommy Tee, Son of Light og Tshawe. Son of Light trenger for øvrig ikke skamme seg over å stå på samme scene som en slik legende. Meget solid opptreden mtp både vers og flow. Men at han kan rappe, vet vi jo :)

Lenke til kommentar

Har hørt gjennom albumet halvannen gang og dette er kult. De som forventer Bonds, Beats & Beliefs part 2 blir skuffa, for på dette albumet tar Tommy nye skritt i minst tre, fire forskjellige retninger.

Og så er det Jay-Z i kveld. Today is a good day.

Lenke til kommentar
Flere som har hørt om han her?

Han skal ha for at han ikke bare bruker tomme ord :p

Sick fyr. Har ikke hørt om han før, men gikk inn å skjekket ut litt mer på youtube, så et par intervjuer og han har visst drept en pastor og en familie på 4 eller noe i den duren iallefall. Tror han tok horrorcore tekstene litt for seriøst :D

Her er en annen horrorcore

Se filmen hos Youtube

Endret av eRixn
Lenke til kommentar
Det var STORT å se og høre CL Smooth på samme scene som Tommy Tee, Son of Light og Tshawe. Son of Light trenger for øvrig ikke skamme seg over å stå på samme scene som en slik legende. Meget solid opptreden mtp både vers og flow. Men at han kan rappe, vet vi jo :)

Jeg ble overraska da jeg så C.L. Smooth i Store Studio. Tenkte med en gang på T.R.O.Y. Han virka avslappende og gjorde ikke så mye ut av seg. Enig at det var stort å se han, og det på NRK. :wee:

Klasker inn en klassiker som alle kjenner:

Dr. Dre - Keep their heads ringin

Klassisk banger.

Edit; kult, Thendy. Stemningsrapport, eller orker du ikke? :) Bakkem; Royce Da 5'9"s nye album kan bli bra. Fått med deg

? Certified banger, dette her. Har mer på lager som kommer senere. Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Så klart har jeg fått med meg October 20th. Royce er uten tvil top 3 rappere atm, tviler ikke et sekund på at han kan sitere soulja boy tekster over skrapelyder og alikevel høres kul ut (selv om det kanskje hadde gått utover top 3 plasseringen hans :) ).

N.A.S.A. - Way Down (feat. RZA, Barbie Hatch, & John Frusciante), årets video?

Lenke til kommentar
Stemningsrapport

Tjåka fullt, stemninga i taket, dytting fra keege folk med hvite busker, dytting tilbake. Hova gikk på kvart over ni og hadde fullstendig kontroll til han gikk av ca. halvannen time seinere. Jeg synes han spilte litt for mange av de nye og litt for få av de eldre låtene, men konserten var uansett veldig bra. Han virka genuint fornøyd med å spille her også. Synd vi bare fikk se Beyonce i tre sekunder.

Jeg gir konserten fem lyspærer:

Glowing-Light-Bulb.jpgGlowing-Light-Bulb.jpgGlowing-Light-Bulb.jpgGlowing-Light-Bulb.jpgGlowing-Light-Bulb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...