fflex Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kul remix. (Asher Roth) Jay Renz - Lark On My Go-Kart (Freeverse Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter å ha sett opptredenen i Store Studio på NRK i kveld ble jeg overbevist. Må nok ta turen på release-konsert torsdag. Det var STORT å se og høre CL Smooth på samme scene som Tommy Tee, Son of Light og Tshawe. Son of Light trenger for øvrig ikke skamme seg over å stå på samme scene som en slik legende. Meget solid opptreden mtp både vers og flow. Men at han kan rappe, vet vi jo Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Takk at du nevnte det, Torbjørn. Jeg fant klippet på nrk.no. Snakket om Tommy Tee begynner på ca. 25:18. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/556850 Endret 6. oktober 2009 av Smål Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har hørt gjennom albumet halvannen gang og dette er kult. De som forventer Bonds, Beats & Beliefs part 2 blir skuffa, for på dette albumet tar Tommy nye skritt i minst tre, fire forskjellige retninger. Og så er det Jay-Z i kveld. Today is a good day. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sick Jacken - The Sick Side (feat B-Real) Se filmen hos Youtube Åh jeg digger Stray Bullets-skiva, sick jacken er sick Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kokayi - Mass Instructions fra 2007 er fantastisk! Qn5 utgivelse av den karen her kommer til å bli elsk. Både dyktig produsent, rapper og sanger (rockebandet hans, The Caesarz er god saker også). http://qn5.com/music/song/babylon-hey-nah/ http://qn5.com/music/song/actout-bojin/ Kokayi - Know Us Mayne Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mye flott her. Klasker inn en klassiker som alle kjenner: Se filmen hos Youtube Dr. Dre - Keep their heads ringin Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Flere som har hørt om han her? Han skal ha for at han ikke bare bruker tomme ord Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Flere som har hørt om han her? Han skal ha for at han ikke bare bruker tomme ord Sick fyr. Har ikke hørt om han før, men gikk inn å skjekket ut litt mer på youtube, så et par intervjuer og han har visst drept en pastor og en familie på 4 eller noe i den duren iallefall. Tror han tok horrorcore tekstene litt for seriøst Her er en annen horrorcore Se filmen hos Youtube Endret 7. oktober 2009 av eRixn Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva skjer med fæl horrorcore? Og ja, leste om sam kisen på en eller annen nettside tidligere i går. Tragisk kid. Royce da 5'9" - Dinner Time (ft. Busta Rhymes) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg sjønner ikke hvorfor man skal bry seg om sampling er kreativt eller ikke. Så lenge musikken er god og man liker det så driter jeg langt i om det er live instrumenter eller sampling. Enjoy good music. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Dr. Octagon - Earth People Hadde ikke hørt om Dr. Octagon før nå. Var kanskje ikke så rart heller når jeg bare har hørt det navnet han bruker mest; Kool Keith EDIT: Feil youtube url Endret 7. oktober 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er et fantastisk album du har funnet der, Tho-mas. Og Jay-Z i går var saker. Nå kan dere angre nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det var STORT å se og høre CL Smooth på samme scene som Tommy Tee, Son of Light og Tshawe. Son of Light trenger for øvrig ikke skamme seg over å stå på samme scene som en slik legende. Meget solid opptreden mtp både vers og flow. Men at han kan rappe, vet vi jo Jeg ble overraska da jeg så C.L. Smooth i Store Studio. Tenkte med en gang på T.R.O.Y. Han virka avslappende og gjorde ikke så mye ut av seg. Enig at det var stort å se han, og det på NRK. Klasker inn en klassiker som alle kjenner: Dr. Dre - Keep their heads ringin Klassisk banger. Edit; kult, Thendy. Stemningsrapport, eller orker du ikke? Bakkem; Royce Da 5'9"s nye album kan bli bra. Fått med deg ? Certified banger, dette her. Har mer på lager som kommer senere. Endret 7. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så klart har jeg fått med meg October 20th. Royce er uten tvil top 3 rappere atm, tviler ikke et sekund på at han kan sitere soulja boy tekster over skrapelyder og alikevel høres kul ut (selv om det kanskje hadde gått utover top 3 plasseringen hans ). N.A.S.A. - Way Down (feat. RZA, Barbie Hatch, & John Frusciante), årets video? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stemningsrapport Tjåka fullt, stemninga i taket, dytting fra keege folk med hvite busker, dytting tilbake. Hova gikk på kvart over ni og hadde fullstendig kontroll til han gikk av ca. halvannen time seinere. Jeg synes han spilte litt for mange av de nye og litt for få av de eldre låtene, men konserten var uansett veldig bra. Han virka genuint fornøyd med å spille her også. Synd vi bare fikk se Beyonce i tre sekunder. Jeg gir konserten fem lyspærer: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva synes du om at han avsluttet med Encore og Young Forever? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes Encore er ei fet låt (skyt meg), men Forever Young kunne han ha spart seg. Men keegene i publiken llikte den. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Encore er kjempefet. Fått dere med nye singelen til The Roots? Ellers syns jeg Mac Miller - Swing Set er kul. Her må jeg ty til Thendys ekspertise, tror nevnte låt bruker sample fra en UGK-låt. «I'll be staying higher than the Taj Mahal.» Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dæven, hadde ikke hørt om denne engang. Tame one og Del the funky homosapien har sluppet plate sammen! Se filmen hos Youtube Stor fan av tame siden artifacts, dette må kjøpes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå