Onyx Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Shit, nostalgi. Siste tida på barneskolen. Takker, Thendy. Edit; må tilføye at på denne tiden så kom The Matrix. Endret 24. september 2009 av Onyx Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 last emperor virka interessant!.. kan noen anbefale noen bra sanger av han? Annet enn den jeg posta: Black Magic, Secret Wars, Meditation og Animalistics... tror MKej har et shitload av andre anbefalinger må si jeg har fått opp øya for han der nå ;P Secret Wars satt.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) last emperor virka interessant!.. kan noen anbefale noen bra sanger av han? Annet enn den jeg posta: Black Magic, Secret Wars, Meditation og Animalistics... tror MKej har et shitload av andre anbefalinger Det har jeg vettu Heaven Away From The Sun Karma B.L.A.C.K (Feat. M-1) Monumental Her har du nok av godsaker... Endret 24. september 2009 av MKej Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Masse bra her, likte spesielt Last Emperor - One Life, sterk sang. Har lagt opp playlist min. Hope you like! Audio Two Big L Big Pun Black Moon Black Sheep Brand Nubian Capone N Noreaga Common Cyne De La Soul Del Tha Funkee Homosapien Digital Underground Dilated Peoples Eric B. & Rakim Goodie Mob Gravediggaz Immortal Technique Jedi Mind Tricks Jeru the Damaja KRS-One Kottonmouth Kings MF Doom Main Source Mobb Deep Mos Def NAS Naughty by Nature Necro O.C Ol' Dirty Bastard Organized Konfusion Pete Rock & CL Smooth Proof Public Enemy Raekwon Rakim Ras Kass Showbiz & AG Souls of mischief Stetsasonic Talib Kweli Tech n9ne The Coup The Roots The pharcyde Thomax Tupac Shakur Wu-Tang Bla igjennon og hør hvis du vil, tok å lastet de opp LINK! Endret 25. september 2009 av eRixn Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hørrer ikke på sån lil wayne/50Cent musikk med ingen mening i sangene sinne Likker musikk med en bra beat å tekster som har orginalitet og menning. Trenger definitivt noe nytt ja Tonedeff, CunninLynguists, Aceyalone, Cannibal OX, Scarface, Brother Ali, Pharoahe Monch & Sean Price osv.osv. The Last Emperor - Music, Magic, Myth er en kongeskive Og av nyere folk er J.Cole, Laws og Blu alle 3 forfriskende originale når det kommer til låtskriving Nye Apathy albumet (wanna snuggle) var enda en solid utgivelse i starten på en fantastisk spennende høst! Apathy - True Love (ft. Phonte) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Forrige låt jeg posta tok oss tilbake til '99, nå tar jeg det enda lenger tilbake, helt til 1990. MC Cey - Hold It Dette er meg bekjent den første norske hiphoputgivelsen noensinne (en liten sjutommer med denne låta og en til) og må høres av alle. Rappinga er i grunn ganske så dårlig, men beaten er steinhard. Endret 26. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 KRS-One & Buckshot - Runnin' Away (Feat. Immortal Technique) Se filmen hos Youtube Nais vers av Immortat T. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dolla - Heartbreak Collision Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Goodie Mob - Cell Therapy Endret 27. september 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen klassikere her i det siste, da ikke minst Cell Therapy Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det kan se ut som om HW Radio er i ferd med å snike seg tilbake. Klikk her for å høre Onyx' pågående liveshow. Og her for bloggen med en helt fersk mix fra undertegnede. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det kan se ut som om HW Radio er i ferd med å snike seg tilbake. Klikk her for å høre Onyx' pågående liveshow. Og her for bloggen med en helt fersk mix fra undertegnede. Dere burde Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jay-Z - Empire State of Mind ft. Alicia Keys Se filmen hos Youtube Nydelig sang på den nyeste plata, Blueprint 3. What u think? Endret 28. september 2009 av Sattern Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg synes ærlig talt ikke Jay-Z verdt å bruke tid på for tiden, men jeg spiller fortsatt Reasonable Doubt med ugjevne mellomrom. Dagens låt: Damien Marley & Nas - Road To Zion Egentlig helgens låt noe forsinket. Makan til chill. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Elzhi - Talking In My Sleep Elzhi on fire! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Road to Zion er en av mine favoritter! Har også hørt gjennom Blueprint plata, og jeg er skuffet... kanskje ikke hørt nok, men slik er nå førsteinntrykket. Hører heller på reasonable doubt, og spesielt can't knock the hustle, som ble linket til noe tidligere i tråden... Legger ved en norsk godlåt. For meg hvertfall, med original musikkvideo! Warlocks - Stay Warm Endret 29. september 2009 av Håk Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) One Be Lo - Enecs Eht No Kcab name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 29. september 2009 av Analogue Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Tommy Tee går gjennom Studio-Time låt for låt. Hva tror folket? Sjøl gleder jeg meg masse. Det ser ut som albumet blir noe mer eksperimentelt enn det vi tidligere har hørt fra Gudfaren. Låter helt uten rappere, et par techno-inspirerte beats og greier. Men med features fra Diamond D, Bun B, Kool Keith, Saigon, AG og MOP bør dette bli saker. Endret 30. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Har aldri vært noen stor fan av Dilated Peoples, men denne her er ganske fet: Dilated Peoples - Worst Comes To Worst Ludacris har akkurat samme beat på Growing Pains. Hvem har sampla hvem her? Endret 30. september 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) For meg er den sangen er hiphop-klassiker, Tho-mas. To av samplene Alchemist bruker ble også brukt av Killah Priest i i 1998, og senere av Vinnie Paz i When you need me. Originalkilden på gitarsamplen er imidlertid Endret 30. september 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå