Genelec Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En rapper jeg har hørt en del på i det siste Cali to Japan remix med Memphis Reign er også en sang som bør høres. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) DJ Roc Raida, bl.a. kjent fra The X-Ececutioners, døde i går. Anthony Williams p/k to the world as The Legendary Grand Master Roc Raida has passed away unexpectedly today Sept 19 2009. He is survived by his wife, 3 lovely daughters, mother and friends. Raida was recently in an mixed martial arts accident, something that he has been practicing for several years. Although he had under gone 2 surgeries with great success, was released to an inpatient physical therapy facility and was in great spirits the past few days. This morning he started to have complications and passed. The family asks for privacy at this time. Endret 20. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ufattelig trist. Legendarisk DJ. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jedi Mind Tricks - I Who Have Nothing Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Trist nyhet å få slengt i trynet på en ellers flott dag. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nye skiva til Jaa9 og onklP er ute i dag.. Kan høres på Spotify... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Slakter dere meg hvis jeg sier jeg aldri har hørt om han dauingen? Lett dagens låt for min del: Slick Rick - King Piece In The Chess Game (Feat. Canibus) Se filmen hos Youtube Beste flowen + farlig bunchliner på refrenget. Me like. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Slakter dere meg hvis jeg sier jeg aldri har hørt om han dauingen? Du er tenåring og bergenser. Da kan man ikke forvente for mye. Men du har i det minste oppdaga Slick Rick. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe ja liker det albumet bedre og bedre for hver gang jeg hører det. Han er blant mine fav Mcees. Skal selvfølgelig sjekke ut han Roc Raida typen. Youtube-klippet var lettere imponerende. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sick Jacken - Stray Bullets skiva er dritfet, noen flere enn meg som diggern? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som har en anelse hva Madlib har sampla på Mos Defs "Auditorium"? Er skråsikker på at jeg har hørt melodien før. Prøvde å google det, men det står ingen steder. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Noen som har en anelse hva Madlib har sampla på Mos Defs "Auditorium"? Er skråsikker på at jeg har hørt melodien før. Prøvde å google det, men det står ingen steder. Dette var det nærmeste jeg kom, lol. Se filmen hos Youtube EDIT: «Madlib - Get it Right, Song #17 from his album "Beat Konducta in India" Vol. 3 & 4». Fant dessverre ingenting om hvor den originalt er samplet fra, men kan hende du har hørt beaten på en av de tape'ene. Mener jeg har hørt den før jeg også, så... Endret 22. september 2009 av Smål Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Oddisee - Quest To Find ft. Kenn Starr & J Live Se filmen hos Youtube Chill! Endret 22. september 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Knall, JesharushanN. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 R.A. The Rugged Man - Chains (Featuring Killah Priest & Masta Killa) Se filmen hos Youtube Hørt mer og mer på denne syke fyren i det siste.. Lenge siden han har gitt ut noe nytt, noen som vet om han kommer med ny plate snart ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) R.A. the Rugged Man gir ut 'Legendary Classics Vol. 1' i slutten av oktober. Et samlealbum med diverse b-sider, remixer, posse cuts og "glemte" låter. Det følger også med en DVD med liveopptak, intervjuer og musikkvideoer. Mer info her. Han skal også komme med et nytt studioalbum neste år. Endret 22. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ettersom Thend har R.A. som avatar, tipper jeg han kan en god del om karen. EDIT: Jeg hadde rett, ja. Hehe. Endret 22. september 2009 av Smål Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Sjekk også ut vår kjære herr Thorburns siste videoblogger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå