SheikDarunia Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Westside Connection - The Gangsta, The Killa and The Dope Dealer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bra, Shocklez Det albummet er fett. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Forresten, Torbjørn. Når kom www.diskusjon.no ? så at du ble medlem i 2001! Hehe. Jeg vet ikke helt når forumet ble oppstartet, men tror det var i 2000 eller 2001? Det første innlegget jeg skrev var om råd ang. kjøp av skjerm Jeg var for øvrig 19 år da jeg registrerte meg. You do the math Før det, da jeg var 15-16 år (jevnaldrende med enkelte i tråden? ) var det wu-tang, killah priest, sunz of man, capone-n-noreaga, xzibit, lyricist lounge, soundbombing, killarmy, true master, 4th disciple, pete rock+++ som var det store. Rundt årtusenskiftet tok hip-hop en vending hvor det ble et klarere skille mellom sounden i kommersiell hip-hop og det som da ble mer underground hip-hop. Da dykket jeg ned og fant grupper som non phixion, jedi mind tricks, arsonists, osv. Som Louis Logic sa det (låt under..): "I started underground and then I fell through the basement" . Violent by Design-albummet var en milepæl. Hadde vansker for å skjønne hvorfor så bra hip-hop ikke var på radioen. Siden forstod jeg at det ikke nødvendigvis var på grunn av kvaliteten til musikken, men at andre mekanismer spilte inn. Ahh, reminiscing.. its a beautiful thing. Louis Logic - Diablos (ft. Celph Titled): Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gledelig nyhet til alle Cunninlynguists fan's her: Cunninlynguists - 'Southernunderground (DELUXE EDITION) SouthernUnderground, originally released independently in 2003, includes features from Masta Ace, Supastition and Tonedeff. Additional production from RJD2 and Domingo, goes hand-in-hand with beats from the main producer Kno, who was once described as "one of the top loop-miners east of the Mississippi" by URB Magazine. Disc 2 contains sixteen previously unreleased tracks that are made up of three remixes, twelve instrumentals and one song taken from a 2002 vinyl only compilation called Boom Bap For Neanderthals. The SouthernUnderground deluxe edition comes out a month before the groups newest effort "Strange Journey Volume 2" is dropped in early November. A 30-city US tour kicks off in November that will keep the group on the road until Christmas in support of both projects. Pre-order ship date: Tuesday, October 06, 2009 $14.97 er jo vell verdt pengene Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det skal garantert kjøpes sammen med Vol. 2... good lookin Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 The Last Emperor - Jungle Cats Nok en klassiker fra en fyr som ikke blir nevnt nok her inne Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Åh jeg digger The Hour Of Reprisal skiva til Ill Bill. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Denne her er ganske "gangsta". South Central Cartel - Gang Stories Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Raekwon - Ason Jones Se filmen hos Youtube ODB tribute, Dilla på beaten. Denne sangen alene gjør Rae til en av de beste rapperne i gamet Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har noen Hip-Hop spille liste til spotify ? Jeg har endelig fått rota meg til å lage ei lita liste sjøl. Trycka här. Foreløpig bare én time musikk der, men det kommer vel mer etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Raekwon - Ason Jones ODB tribute, Dilla på beaten. Denne sangen alene gjør Rae til en av de beste rapperne i gamet Utrolig fet skive, og absolutt en verdig oppfølger til den tidligere klassikeren. Lenke til kommentar
DenDuden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg føler vi må dra den enda et hakk lenger: Eazy E - Real Muthaphukkin G's feat. Dresta & B.G. Knocc Out Se filmen hos Youtube Så ufattelig fett. Og Eazy ville blitt 46 i dag også. Finnes det faktisk låter som er mer gangsta enn denne? Jepp og den er her: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jepp og den er her: Jeg er uenig i 50% av påstandene dine i den posten. Og digg laidback playlist thend. Høy kvalitet. I tillegg minnet Guilty Simpson-låten meg på denne lille perlen: Guilty Simpson - Run Ft. Sean P & Black Milk Ah, denne hadde jeg helt glemt. RRRRUUUNN! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ghostface Killah - Iron Maiden (feat. Raekwon & Cappadonna), fra hans beste album, Iron Man (1996). Endret 9. september 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Var det ikke en tråd på musikk-forumet for typiske sanger man likte og høre på etter en joint? Forsvant den? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jay-Z kommer til Trondheim Billett bestillt! Endret 9. september 2009 av Rampage Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Billetten var altfor dyr. Men jeg bestilte for det. Får håpe han spiller noen gamle bra låter, og ikke bare tar fra Blueprint 3. Endret 9. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Var det ikke en tråd på musikk-forumet for typiske sanger man likte og høre på etter en joint? Forsvant den? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014106 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Warlocks - East Of Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå