Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der var jo bare helt nydelig. Spesielt "Counting Stars". Den skal linkes rundt til alle jeg kjenner! :wee: Takk for at du delte dette!

Ikke noe problem :) Irriterer meg at jeg er den eneste som liker sånn Hiphop, resten av kompisa hører bare på commercial piss hvor poenget er at du har langet dop og blitt skutt x ganger. Ikke rart folk har fordommer når det kommer til Hiphop. Let's enlighten them.

Lenke til kommentar
Finnes det faktisk låter som er mer gangsta enn denne?

Én ting er at låta er gangsta som intet annet, men den hadde nesten vært feit om de hadde rappa om kattunger. Hør på bassen, hør på hvordan de flower. Det er jo ingen som rapper sånn i dag lenger. Dagens rappere kan riktignok rime på flere stavelser, men jeg synes man flowa bedre på 90-tallet. [/gammelmanns melankoli]

Endret av Thend
Lenke til kommentar
Nujabes har da vært oppe før? flere ganger! følg med ;)

Jeg er ikke kjent for å være en som følger godt med. :p

Må bare poste en låt av Delario, for de som ikke har hørt han før. Han er en kis fra området rundt Bergen (er ikke helt sikker på hvor han opprinnelig er fra). Han har noen par features på låter med en bekjent av meg, som er med i en gruppe ved navn Addicting Minds.

Liker egentlig originalen bedre, men fant den ikke på Youtube.

Delario ft. Lopez & KJ - These Are The Days (Remix)

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Finnes det faktisk låter som er mer gangsta enn denne?

Én ting er at låta er gangsta som intet annet, men den hadde nesten vært feit om de hadde rappa om kattunger. Hør på bassen, hør på hvordan de flower. Det er jo ingen som rapper sånn i dag lenger. Dagens rappere kan riktignok rime på flere stavelser, men jeg synes man flowa bedre på 90-tallet. [/gammelmanns melankoli]

Rimelig fett å disse snoop og dre også da! Hvis man kun hører de første 10 sekundene, så vet man allerede at det er skikkelig gangsta shit... Vet du forresten om noen av de (snoop, dre) har slengt dritt tilbake, eller nevnt eazy?

Legg det gjerne ut dersom noen har en sang som er "mer gangsta"

Forresten, Torbjørn. Når kom www.diskusjon.no ? så at du ble medlem i 2001!

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...