Onyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Youtubekanalen min er ikke så stor, men jeg har i det minste ordentlige musikkvideoer der. Street cred.Størst e-penis.Vulgært og henrivende. Hørte du J.Y.? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Big Daddy Kane - Any Type Of Way Chill låt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 J.Y.? Ahh, Thendy Bear. . Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kjører i gang en Hip Hop session på HW Radio'en Kl 19:00 Holder på så lenge folk hører på.. Tune in Endret 5. september 2009 av MKej Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Leiter etter en sang, tror det er looptroop som har den, men finner den ikke.. Eneste jeg vet er at den inneholder "Caught in a Sensation Across the Nation" i lyricsa, noen som veit? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Spørsmål.. Har jeg truffet jackpot når jeg har funnet en jente som viser meg sånne sanger?? Skee-Lo - I Wish Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Spørsmål.. Har jeg truffet jackpot når jeg har funnet en jente som viser meg sånne sanger?? That's a bingo. Hva er nå bedre enn å ha felles interesser. Grav litt mer, gut, så finner du fort ut hvor hun står. Edit; må legge til at det er drømmen faktisk. Heldig, du. Endret 5. september 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I want your girlfriend! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hun er dessverre ikke min girlfriend. (ennå) Hun har en type som bor lang bortihelvette som hun er mindre og mindre interessert i. Derfor måtte jeg bare slå til og vise henne denne. (og samtidig påpeke at El Axel også er chilener, akkurat som hun) Håper hun plukket opp teksten. El Axel feat. Devin The Dude - Forbidden Fruit Yeah I should've spoke to her She's got a man, still, it ain't like she belong to him Baby when I call you up Don't be afraid, only thing I wanna do is talk to you Love story chliche to be continued Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Cymarshall Law & Mr. Joeker - Live While You Can Nattens låt Anbefaler alle og sjekke ut "Hip-hop In The Soul" fra de to ehs5: Høres ut som en kul jente, vet ikke om mange jenter som liker Skee-Lo Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Vil bare si takk til alle som bidrar til å holde den høye kvaliteten i denne tråden oppe. Dere vet hvem dere er edit: The Last Emperor - Monumental Se filmen hos Youtube Endret 6. september 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Liker El Axel sangen ehs5, og Cymarshall Mkej! Dæven nå er det mye bra her. Chill hip hop treffer meg ofte... Hva vet forresten folket om K-otix? hørt litt, og liker det jeg har hørt så langt hvertfall K-Otix - Love song (Passet bra siden vi er i slikt modus ) Endret 6. september 2009 av Håk Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Liker El Axel sangen ehs5, og Cymarshall Mkej! Dæven nå er det mye bra her. Chill hip hop treffer meg ofte... Hva vet forresten folket om K-otix? hørt litt, og liker det jeg har hørt så langt hvertfall K-Otix - Love song (Passet bra siden vi er i slikt modus ) KO er gode greier, har universal fra 2001. Av en eller annen grunn har jeg ikke hørt så mye mer fra dem siden det, mest latskap fra min side, egentlig. Bortsett fra denne, da. The Legendary K.O - Remain Cautious Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Siden jeg nevnte denne låten før i tråden mens vi snakket om kjærlighetssanger, og siden jeg ble spurt om å laste den opp i en youtube kommentar tråd på en annen Jean Grae video for ca 8 måneder siden, lastet jeg like godt opp denna: Mr Len ft Jean Grae & the Brewin - Love Venom Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Inne på chillbølgen. BG- Thugged Out Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hells yes. Above The Law - Gangsta Madness Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dæven å 2pac feel jeg fikk på den phonte hehe, bare meg? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Sitter og hører på Nujabes, er så sinnsykt avslappende og jeg vil virkelig ikke legge meg. Se filmen hos Youtube Mer hvis noen likte det de hørte: Se filmen hos Youtube Endret 7. september 2009 av And1Baller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå