Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håk, mitt inntrykk er at slett ikke alle har hørt Chronic Irresponsibility-albummet. Men for meg er det faktisk et av de beste albummene jeg har. Bra mc-ing, fine tekster, flott produksjon, og veldig bra cuts :)

Joe Buhdha har forresten produsert flere av låtene på skiva. Han er en knallprodusent, synes jeg.

Endret av Torbjørn.
Lenke til kommentar

Samme inntrykk sitter jeg med, liksom få som aner... Det som er så gøy med musikk, at noe SÅ bra kan være mer eller mindre ukjent! rart, men artig... Folk hører på souljah boy og lil wayne liksom, men ikke dette...

Anbefaler forresten albumet til dere som ikke har hørt det :) du kan nesten ikke skrive flere innlegg nå forresten ;)

Endret av Håk
Lenke til kommentar
Samme inntrykk sitter jeg med, liksom få som aner... Det som er så gøy med musikk, at noe SÅ bra kan være mer eller mindre ukjent! rart, men artig... Folk hører på souljah boy og lil wayne liksom, men ikke dette...

Anbefaler forresten albumet til dere som ikke har hørt det :)

Det er derfor det alltid er gøy å leite etter ny musikk. :wee: Å snuble over slikt som dette, er alltid en fryd for øret! Nå kan jeg ikke si at jeg snublet over dette selv, så det er kanon å få det anbefalt - må sjekkes ut! Mener jeg har hørt han én gang på en låt med Jedi Mind Tricks, bare som L-Fudge - hvis dette er samme person. Prøvde å søke på Wikipedia, men fant bare "E.L. Fudge Cookies". :!:

Lenke til kommentar
Nostalgia er fet thomas, liker starten

For de sløve... En annen EL Fudge sang! Hører plata i stykker på repeat nå... Og ja Thend, Buhdha er en god producer, spsielt på denne syns jeg!

El Fudge - Bad Habits

Den der er det faktisk jeg som har lagt ut :!: Digger Buhdhas arbeid på den. Får skikkelig godfølelsen. Headnodding og hele greia.

Sånn, da kan alle sjekke all dritten jeg har lagt ut når jeg har hatt fritidsproblemer.

Endret av Torbjørn.
Lenke til kommentar
Den der er det faktisk jeg som har lagt ut :!: Digger Buhdhas arbeid på den. Får skikkelig godfølelsen. Headnodding og hele greia.

Sånn, da kan alle sjekke all dritten jeg har lagt ut når jeg har hatt fritidsproblemer.

Lattis. Da må jeg subscribe, sånn at jeg får med meg når du slenger ut noe nytt. :D

Snublet forresten over en låt jeg ikke har hørt på en god stund. Skikkelig godlåt!

Tenkte bare å dele den her, for de av dere som ikke har hørt den før. :)

Reef the Lost Cauze - I Wonder

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...