NotoriousBIB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har begynt å høre på Kanye West i det siste,(The boy got skillz) noen som vet når han kommer med nytt album? Endret 1. september 2009 av NotoriousBiB Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Min spotify hip-hop spilleliste: http://open.spotify.com/user/thomaxx/playl...hFeEkMj01rEgRRs Endret 1. september 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ventetiden er over ! Endret 2. september 2009 av MKej Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser ikke bildet ditt Mkej. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Can I has soloalbum fra RSP, plz? Slenger meg på den requesten ja. Og siden det ikke var no Apeshit å finne på youtube, la jeg opp en video selv. Apeshit - Pussy MC's Nettopp ferdig, så hvis den ikke vil laste, prøv igjen om litt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har begynt å høre på Kanye West i det siste,(The boy got skillz) noen som vet når han kommer med nytt album? Han har vel vært ganske opptatt med den siste plata til Jay så det kommer nok ikke noe nytt med det første. Han har pleid å være ganske effektiv i utgivelsene sine til nå,har vel maks vært to år mellom hver studioutgivelse. Gjetter at hans neste plate vil komme utover neste år,kanskje allerede på våren. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ventetiden er over ! Kom denne i dag?? Har de den evt på platekompaniet? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den lekka nettopp på internett i lav kvalitet, de har den nok på platekompaniet neste uke. Jeg klarte ikke å dy meg og måtte laste det ned. Albumet er svært bra, etter to gjenommlyttinger vil jeg allerede kalle det årets. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hadde det vært mulig å sende meg link til albumet på pm? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Venter heller til OB4CL 2 kommer ut i butikkene, så kjøper jeg retail + en feit vinyl. Og er det noen som har noen bra Jay-Z låter? Har aldri skjønt oppstyret rundt denne karen, så prøver å høre gjennom materialet hans. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er ikke særlig glad i han selv men låter som Girls,Girls, Girls og Lost Ones er noen av de jeg kan overleve. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kan ikke si at jeg er så stor fan av Jay-Z jeg heller, men digger verset hans på denne: Big L ft. Lord Finesse, Microphone Nut, Jay-Z, Party Arty & Y.U. - Da Graveyard Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og er det noen som har noen bra Jay-Z låter? Har aldri skjønt oppstyret rundt denne karen, så prøver å høre gjennom materialet hans. Hovas beste plate er Reasonable Doubt. Helt sikkert noe du vil like der hva angår enkeltlåter. Premo og Ski leverer gode beats. Syns dessuten Death of Auto-Tune er en banger. For øvrig kommer denne tittelen fra riktig person, med den innflytelsen han har på dagens hiphop. Enda givende hadde det vært om P.R. og C.L. hadde gjort en renessanse og dratt nytte av en slik tittel. Fint du har oppdaget Black Moon. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Og er det noen som har noen bra Jay-Z låter? Har aldri skjønt oppstyret rundt denne karen, så prøver å høre gjennom materialet hans. Can't Knock the Hustle Se filmen hos Youtube Fra Reasonble Doubt som Onyx nevnte. Gjør deg sjøl en tjeneste og skaff deg det albumet nuh. Endret 2. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Zion I - Bird's eye view Har virkelig fått øynene opp for Zion I... Konge... Agreed? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fy satan så digg. Cuban Linx 2 skal høres til døde. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Takk for svarene! Har bare skumhørt Reasonable Doubt til nå, men Dead Presidents II og Can't Knock The Hustle som Thend posta er klare favoritter. Må gi skiva et par gjennomlyttinger til Fy satan så digg. Cuban Linx 2 skal høres til døde. Word.. House Of Flying Daggers gir meg lyst til å kutte noen Zion I - Bird's eye viewHar virkelig fått øynene opp for Zion I... Konge... Agreed? Et av de bedre Hip-Hop gruppene.. fengende låter og konge live. Yes please! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Viser tålmodighet, så avventer gjennomlytting av OB4CL II. Ser at plata ser dagens lys 8. sept. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Viser tålmodighet, så avventer gjennomlytting av OB4CL II. Ser at plata ser dagens lys 8. sept. Rutinert. Har plata på hardisken, men ikke lyttet til den enda. Får se hvor tålmodig jeg er.. btw. Noen som vet om en bra side for brukte hiphop cd'er.. Er ute etter plater av The Last Emperor, har så langt bare fått tak i Music, Magic, Myth. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Zion I - Spinning (eneste og beste videoen jeg fant) Se filmen hos Youtube Sick track! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå