MKej Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ny mixtape fra The Last Emperor The mixtape will be released for free download in Aug 09. There will also be a limited edition cd/ tshirt pack. Cd will have bonus track Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som har noen Hip-Hop spille liste til spotify ? Lenke til kommentar
zawson Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så bare at noen lurte på om det fantes en blanding mellom Reggae og Hip Hop. Vel, det eneste jeg kan komme på er Damian Marley. Jeg vil også linke en sang. Den er ikke noe revolusjonerende, men den er ganske kul når man har hørt den et par ganger. Den blir også kulere hvis man har sett filmen den er med i. Achozen - Deuces Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Ny mixtape fra The Last Emperor The mixtape will be released for free download in Aug 09. There will also be a limited edition cd/ tshirt pack. Cd will have bonus track Snacksy Endret 30. august 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Braille - Shades Of Grey Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som har noen Hip-Hop spille liste til spotify ? Jepp, har en playlist med nærmere 200 låter. Slenger inn noe nytt hver uke, så håper du finner noe du liker. http://open.spotify.com/user/%c3%a6ndy/pla...eMPrSyusJJxbJSr Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sterke saker. Ken Ring - Ber En Bön Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Får legge inn en liten rapport fra torsdagens konsert på Rockefeller i Oslo. Det var bra oppmøte. Ganske fullt, selv om andre etasje var avsperret. Reks åpnet, og opptredenen hans var skuffende dårlig. Spilte tre sanger fra Grey Hairs, og ingen fra f.eks. Along Came the Chosen. Resten av tiden brukte han til å la DJ-en spille kjente og kjære klassikere, som han danset til og enkelte ganger rappet tekstene til. Det var skuffende, og på grensen til pinlig. Han viste at han har skills, men det var akkurat som om at han ikke turte spille sine egne låter av frykt for at de skulle bli dårlig mottatt. Etter Reks (og en pause på 10-15 minutter; disse pausene var lagt inn mellom hver artist..) kom Termanology på. Spilte noen av hitene sine, og prøvde å imponere med double time-flow, som nok var noe off-beat enkelte ganger. Likte å dra Gladiator-replikken "Are you not entertained??" i mellom sangene, særlig de gangene da responsen var litt laber fra publikum; et publikum hvor for øvrig majoriteten var kledd i sorte (og like) "La Coka Nostra"-t-skjorter. Grei warm-up av Termanlogy. Så kom MOP. Det var klasse fra start til slutt. Billy Danze, Lil Fame og en meget humørfylt DJ (som jeg ikke husker navnet på) var i superhumør og fant tonen med publikum. De dro på med Cold as Ice, og fortsatte med kjente sanger med trøkk og mye sub. De var også innom stemningsgarantistene Follow Instructions og Ante Up. Det virket som om de var veldig fornøyd med responsen fra salen; at den var over det de vanligvis opplevde. De ga mye av seg selv. Til slutt kom (for mange kveldens høydepunkt) på scenen, altså La Coka Nostra. Av det jeg fikk med meg stilte de med Danny Boy, Everlast, Ill Bill, Slaine, Sic Nature, og DJ Illegal fra Snowgoons. Totalopplevelsen er at de gjorde jobben, men kanskje ikke noe mer. Det var bra, men de så litt umotivert ut. De var innom de viktigste La Coka Nostra-låtene, et par sanger fra Non Phixion (The CIA is trying to kill me, Black Helicopters), og i hvert fall tre sanger fra House of Pain (Who's the man?, Back from the dead, Jump around). Midt i opptredenen avbrøt Ill Bill låten og dro den klassiske "hvis noen kaster et ølglass til opp på scenen er showet over", etter at en av idiotene i salen pælmet plassglass i øst og vest i ekstasen over å se heltene sine. Oldschool som jeg er, ble høydepunktet for meg personlig hele opptredenen til MOP, og La Coka Nostra sin fremføring av Who's the man? og Back from the dead, da spesielt å se og høre Everlast vise en flow, timing og skills som eide de andre på scenen denne kvelden. I det hele tatt var det stort å få høre slike klassikere live, fremført av originalartistene. Det var verdt inngangsbilletten alene, for min del Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Bra rapport! Megafet konsert (M.O.P eide mest når det gjaldt trøkk, men La Coka var mitt høydepunkt) Men Slaine (LCN) var faktisk ikke der, så lurer på hvor du fikk det fra? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 REAL MUTHAPHUCKKIN G'S! im out, sov godt Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Shocklez, det stemmer nok, men det stod plutselig helt stilt for meg hvem femtemann var? For de var vel 5 mcs + dj? Eller var de kanskje bare 4? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Det var vel Ill Bill, Everlast, Danny´ Boy, Sicknature + DJ´n. Jeg trodde først at det var Slaine som var blitt syltynn pga. amf-cola-kjør, fant ikke ut at det var Sicknature før i dag faktisk I blame it on the alcohol. Gangstarr ft. M.O.P - Half And Half Endret 30. august 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Noen som har noen Hip-Hop spille liste til spotify ? Jepp, har en playlist med nærmere 200 låter. Slenger inn noe nytt hver uke, så håper du finner noe du liker. http://open.spotify.com/user/%c3%a6ndy/pla...eMPrSyusJJxbJSr Nice liste Mange godbiter her, ja. Tok å save'a ett par låter på min egen liste :-) J Dilla - Reality Check (Ft. Black Thought) Se filmen hos Youtube Endret 31. august 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Recordkingz - I Cried (feat. Tragedy Khadafi). Småpent Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nice liste Mange godbiter her, ja. Tok å save'a ett par låter på min egen liste :-) Flott å høre at du fant noe du likte. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Black Moon - Buck 'em Down Se filmen hos Youtube Hekta på Black Moon for tida, råere 90's Hip-Hop finner du ikke. Enta Da Stage må være et av de beste albumene noensinne. Sjekk også ut I Got Cha Opin og Niguz Talk Shit. Lenke til kommentar
zawson Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg hiver meg også på den å ettersøke gode spillelister til Spotify den du lista var god btw! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ønsker en chill hiphop spilleliste på spotify, noe som har en slik? Tenker i baner som: Tonedeff, Cunninlynguists, Last Emp - One life og heaven, Cormega - The saga, Xzibit - The foundation, Masta Ace - Acknowledge... Og en del flere, vil gjerne oppleve nye sanger i denne duren. Gjerne sterke tekster også, hvis ikke det er for mye å be om Kan jo evt legge ut en youtube video, men en spilleliste hadde vært knall... som denne Endret 1. september 2009 av Håk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ny låt fra RSP og Thomax: http://www.thomax.org/mp3/RSP_&_Thomax_-_Nordafoerr.mp3 sykt rå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Can I has soloalbum fra RSP, plz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå