Torbjørn. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 I den euforiske tilstanden jeg var i glemte jeg å melde det da jeg ble klar over det for en uke siden, men altså: Reks kommer til Oslo, mer spesifikt Rockefeller, torsdag 27.8.2009. Yes! Med seg har han La Coka Nostra, Monkeys On Parole og Termanology. On the real er Reks og Termanalogy support for LCN og M.O.P., men for meg er Reks the main event For noen år siden hadde jeg aldri trodd at Reks skulle komme til Norge, men nå har det skjedd. Utrolig fortjent at han fikk dette lille gjennombruddet med Grey Hairs-skiva, etter å aldri ha gitt opp. Gleder meg som en liten unge; håper han drar noen låter fra Along Came the Chosen. Blir også gøy å høre velkjente klassikere fra M.O.P., og jeg regner også med at LCN vil dra noen klassikere fra House of Pain-æraen. Kan godt tenke meg å høre 'Im a swing it' runge på Rockefeller Hvem andre skal? Kilder: http://www.rockefeller.no/rf270809.html http://www.billettservice.no/html/artist.h...OSTRA+%2B+M.O.P. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dette albumet må jeg ha ASAP! Showbiz & A.G. ft. Big L, DeShawn and Lord Finesse - Represent Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er en ting jeg lurer på. Tommy Tee, har han noengang rappet, eller har han produsert all the way? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) I den euforiske tilstanden jeg var i glemte jeg å melde det da jeg ble klar over det for en uke siden, men altså: Reks kommer til Oslo, mer spesifikt Rockefeller, torsdag 27.8.2009. Yes! Med seg har han La Coka Nostra, Monkeys On Parole og Termanology. On the real er Reks og Termanalogy support for LCN og M.O.P., men for meg er Reks the main event For noen år siden hadde jeg aldri trodd at Reks skulle komme til Norge, men nå har det skjedd. Utrolig fortjent at han fikk dette lille gjennombruddet med Grey Hairs-skiva, etter å aldri ha gitt opp. Gleder meg som en liten unge; håper han drar noen låter fra Along Came the Chosen. Hørtes forbanna kult ut. Reks er blant mine favorittræppere, han får så altfor lite creds. Og oppvarmingslineupen er jo utrolig. Frister veldig å ta en tur, men har klart å svi av sånn ca. hele lønninga mi på 5 dager. Takk for heads up. Endret 22. august 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg vil befinne meg på Rockefeller den 27 ja, hell yeah! (og jeg takker de høyere makter for at det er 18 års. aldersgrense) Gleder meg som F*** til å se La Coka (hovedgrunnen til at jeg drar dit), pluss M.O.P of course. Har faktisk ikke hørt noe av warmupen, men får sjekke ut noen låter Endret 22. august 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som veit av sanger som er av samme type som Jay Sean & Lil Wayne - Down/Akon - Sexy Bitch? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Tja, er vel bare å skjekke opp alt av Lil Wayne. Lager jo ikke noe annet enn slik musikk og forpester radiokanalene. Forøvrig var det noen som postet Ice Cube - It Was a Good Day, på forrige side. Helt utrolig chill låt. Er en av mine Cube favoritten, sammen med muligens The Peckin' Order og Supreme Hustle. Endret 24. august 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ja, godeste sleeip som er her på forumet et sted, er fan av dem tror jeg. Sender meg hele tiden youtube linker med sanger fra dem Ofcourse my horse Trolig blitt posta før men diggern. Ill Bill feat Necro - Our Life Endret 24. august 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ken Ring - Tyst Se filmen hos Youtube Gleder meg som en unge til ny plata i neste mnd Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Word, da var jeg tilbake etter rundt en uke i herlige Tsjekkia med Hip Hop Kemp og bla. Reks, Termanology, Coka Nostra, Method Man, Devin ++++ Men høydepunktet for min del var overraskende nok BoB! Har aldri blitt imponert over det jeg har hørt av kisen, så har ikke giddet å sjekket ut utgivelser, men det er faen på tide! Makan til live artist! I morgen er det musikkjakt, nå er det bong og klassisk last emp: The Last Emperor - The World of Suzie Wong Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Litt off topic, men gidder ikke starte en ny tråd bare pga. et enkelt spørsmål; Skal som sagt på La Coka Nostra og M.O.P på torsdag, og er det noen som vet om et kurrant hotell i nærheten av Rockefeller? Og det er vel mulig å bare droppe innom og betale for én natt, så sant det er ledig? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Rockefeller ligger ganske sentralt i Oslo, ca. 5 min gange østover fra Karl Johan. Det vil med andre ord si at "hvilket som helst" hotell downtown Oslo vil være egnet. Tror ikke det foregår noen store arrangementer i byen som tilsier at det skulle være noe som helst problem å få hotellrom. http://www.thonhotels.com/Hotels/ <-- Thon Hotels har mange hoteller i byen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og du kan sikkert finne et billigere herberge/youth hostel også. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sånn ca. hva er prisen for et enkeltrom én natt? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Kjapt google-søk: Anker hostel 540 pr natt for enkeltrom. Som du ser lønner det seg å være flere. __ For å holde oss on-topic: Ego Olsen fra Grimstad er ute med album, Luxusboms. Det kan lastes ned lovlig og gratis her. En av årets beste norske utgivelser. (Det er kanskje ikke så vanskelig, men dette er bra saker.) Endret 25. august 2009 av Thend Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Thend: takker, det der så jo meget brukbart ut Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Devils Night er en BRA plate Dirty dozen! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Faktisk enig,en av cdene jeg hørte på hele tiden når jeg var yngre. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 La Coka Nostra - Gun In Your Mouth Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fant nettopp Apeshit på Spotify. Hvorfor i alle dager har jeg ikke hørt dem før? http://open.spotify.com/album/3sjutibH5swZdcGZUIjfI9 Firepower vol 2 http://open.spotify.com/album/3loujAzmqY5mu0MilyJqVV Firepower vol 3 Prøvde å finne noen spor på youtube for linking, men fant ingenting, så her er litt Jak Progresso isteden. Jak Progresso - Barn Axe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå