Thend Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nå må det ikke bli for mye Youtube-klipp i denne tråden. Diskuter heller artister, album, plateselskap eller noe. Haha. Så hvorfor posta du da en youtubevideo sjøl uten å diskutere noe? Men jeg kan prøve, jeg. A+ var vel en tenåring som hadde en stor hit på andre halvdel av nittitallet, ikke sant? Men utifra den låta du posta der er det vel helt i orden at han er glemt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nigga, you crazy. Mannen var 13 år og på høyde med AZ, Nas ol. Se hele albumet. Drit i Enjoy Yourself, for det var one hit wonder deluxe. Posta youtube fordi det var noe å diskutere. Albumet gjester forøvrig Q-tip, AZ og Prodigy (Mobb Deep). Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvem er gal? På høyde med Nas? Vennligst begrunn dette. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er det noen som kan oppdatere meg på album som har kommet ut i år? Føler jeg hører på alt for mye av det gode gamle, og glemmer fullstendig det nyeste. Noen som har noen "must-hear-album" å anbefale? Kom også gjerne med eldre album av litt mindre kjente artister. Selvom jeg føler meg trygg på at jeg har hørt det meste, er det alltid noe jeg har oversett. Liker å bruke denne tråden til å "oppdage" nye, spennende artister og friske opp minnet med gode klassikere. Jeg har det litt på samme måten. Føler jeg falt litt av lasset etter at div. blogger jeg fulgte med på ble lagt ned. Noen som har noen blogger som holder oversikt over nye utgivelser? Mottas med takk. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er det noen som kan oppdatere meg på album som har kommet ut i år? Føler jeg hører på alt for mye av det gode gamle, og glemmer fullstendig det nyeste. Noen som har noen "must-hear-album" å anbefale? Kom også gjerne med eldre album av litt mindre kjente artister. Selvom jeg føler meg trygg på at jeg har hørt det meste, er det alltid noe jeg har oversett. Liker å bruke denne tråden til å "oppdage" nye, spennende artister og friske opp minnet med gode klassikere. PS: Jeg mener ikke at dere skal anbefale kun til meg, selvfølgelig. Vi er mange Hip-Hop-hoder. Doomtree - False Hopes Hvis du virkelig vil ha noe annerledes.. hele albumet er bra, anbefales. Plukka bare ut en tilfeldig sang, Doomtree - Flex. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 phoNte, det her var dope!! Må undersøkes mer. Digger doubletime-flowen som blir brukt innimellom. Doomtree - Game Over 100 sider hiphoptråd 2.0, og snart 2000 innlegg. Skål. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvem er gal? På høyde med Nas? Vennligst begrunn dette. Fra Allmusic: Despite his age (he was only 13), the subject matter on this album and A+'s sheer lyrical ability is extremely mature. He touches on many topics relative to minority youths in Hempstead's overtly urbanized suburbs. A+'s lyrical talent and conscious and aware subject matter on this album was such that it has been compared to artists twice his age at the time (ie. Method Man, Nas etc.). A+ kom opp i en konkurranse sponset av Def Jam på midten av 90-tallet. Not to be slept on. Om du liker New York rap lignende Illmatic, Doe or Die og noe Wu-Tang er dette utmerket musikk. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Method Man? En enda mer uforståelig sammenligning. Jaja, på tide med en svensk klassiker: Ken & Ayo ett öga rött - Släng era skallar Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Noen som har noen blogger som holder oversikt over nye utgivelser? Mottas med takk. XXL Følger greit med,litt mye plapring til tider men det er ofte musikk slippes først der. Har samtidig laget en Spotify-liste med det jeg ser som Kanye West's ti beste,spent på om hva andre mener. http://open.spotify.com/user/dannylll/play...aI7SECC6DoSilcg Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mobb Deep - Back At You Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Finner ikke playlisten din Daniel. Anyway, en av mine favoritter av kanye: Common har riktignok et rimelig tamt vers. Edit: Fant bare mongoversjoner på tuben, men den finnes på spotify for de som har det. Endret 17. august 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ny opplasting på hwradiobloggen, mye av det har jeg plukket opp i denne eller forrige hiphoptråd Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Se filmen hos Youtube Beste sangen jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 "Ice Cube - Today Was A Good Day"Beste sangen jeg har hørt på lenge Flere enn meg som tenker på GTA San Andreas når de hører den sangen eller?=) Har hørt mye på denne fortiden... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Fant en litt fet sang. John Doe' DEATH TO HIP HOP (Original Song) Se filmen hos Youtube Noen som har hørt den før? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 I det siste har jeg hørt mye på Notorious B.I.G, Ice Cube og Mobb Deep. Noen som kan gi meg noen tips til artister som ligner på dem ? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Noen som har tips til noe ny musikk? Andre artister jeg liker: Yonug jeezy, immortal technique, gorilla zoe, mike jones, asher rooth, big pun, e-40, fat joe, flipsyde, flo rida, the game, geto boys, kanye west, ken ring, lil jon, lil wayne, looptrooprockers, t.i, timbuktu, og endel til lignende. Den John Doe' DEATH TO HIP HOP sangen skulle jeg gjerne hatt tak i med en ordentlig innspilling, hvis det finnes . Endret 20. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som har hørt de gutta her før? Non Phixion - Rock Stars Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Såklart! Har posta noen Non Phixion-låter litt tidligere i tråden. Real, good hiphop! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, godeste sleeip som er her på forumet et sted, er fan av dem tror jeg. Sender meg hele tiden youtube linker med sanger fra dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå