Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Tviler. Uansett synes jeg det er best å la ham være i fred

Veldig bra låt, Torbjørn :yes:

Rookadamus - Back When

Repost ja, men fortjent. Faen han spytter bra.

Heh, så nå at Darkbuster posta låta med originale beaten av JMT.

Skyt meg, men jeg liker denne bedre.

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var jammen meg en bra låt, phoNte. Men slår dessverre ikke JMT for min del. Det er et filosofisk preg over JMTs, og et av de bedre av hans låter. Men for all del likte jeg Rookadamus låt også. ;)

Enig med det om preget, teksten i originalen er dritfet. Men flowen her passa mye bedre, synes da jeg ;)

Lenke til kommentar
Det var jammen meg en bra låt, phoNte. Men slår dessverre ikke JMT for min del. Det er et filosofisk preg over JMTs, og et av de bedre av hans låter. Men for all del likte jeg Rookadamus låt også. ;)

Filosofisk? Vinnie Paz pleier å brøle usammenhengende om drap, mytologi, religion og ... drap. Men kult er det.

Lenke til kommentar
N.W.A. står oppført i førstepost, de. :) ehs5 anses som å være Grime-eksperten her - hook him up.

Banger Illmatic i skrivende stund, earcandy deluxe. Fredag + musikk = nye høyder.

Ah, bare jeg som har oversett det, my bad :)

Illmatic er veldig bra, fyre opp Illmatic en kveld på fete høytalere = Win.

Lenke til kommentar

Cpt: Det er klart det er en smakssak, men det som først dro meg inn i Grime var albumene Boy In Da Corner av Dizzee Rascal (som du kanskje har hørt?) og Treddin' On Thin Ice av Wiley. Ellers er acts som er verdt å nevne Ghetto, Kano, Roll Deep, Durrty Goodz, for starters. Nå ser det ut som det har blitt fjernet en hel del fra Treddin' On Thin Ice-albumet på Youtube, men her er en litt nyere Wiley-sang:

Wiley - Music Money

Se filmen hos Youtube

----------------

Setter i gang med å endre litt på listen i førsteinnlegget nå.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...